Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα Διατροφή

Συμβουλές για να Τρώτε Λιγότερο και πιο Υγιεινά

Μπορεί να τρώτε υγιεινά και παρόλα αυτά να παίρνετε βάρος.

Αν αναρωτιέστε πώς συμβαίνει αυτό, ο πιο πιθανός λόγος είναι ότι καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες ακόμα κι αν πρόκειται για υγιεινές τροφές.

Μαθαίνοντας να τρώτε λιγότερο και να σταματάτε μόλις ή λίγο πριν χορτάσετε, μπορείτε να συντηρήσετε το ιδανικό σας βάρος, ακόμα και να χάσετε κιλά.

Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο να τρώτε λιγότερο, αλλά στην πραγματικότητα θέλει τρόπο.

Αρχικά προσπαθήστε να τρώτε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα για να μη φτάνετε στο σημείο να λιμοκτονείτε όταν έρχεται η ώρα του γεύματος.

Όταν γευματίζετε φροντίστε να κάθεστε στο τραπέζι και να τρώτε αργά.

Αποφύγετε να τρώτε ενώ δουλεύετε και προσπαθήστε να μην κάνετε πολλά πράγματα ενώ τρώτε, όπως να συζητάτε ή να βλέπετε τηλεόραση.

Αν έχετε αρνητικά συναισθήματα, καλύτερα να περιμένετε να νιώσετε καλύτερα προτού φάτε γιατί διαφορετικά ίσως φάτε περισσότερο.

Μη σερβίρετε στο πιάτο σας περισσότερο από όσο θέλετε να φάτε και αν σας περισσέψει φαγητό, αποθηκεύστε το πριν καθίσετε να φάτε για να μην μπείτε στον πειρασμό να φάτε κι άλλο.

Αποφύγετε τα ορεκτικά και προσπαθήστε να έχετε όλο το γεύμα σας σε ένα πιάτο, για να έχετε εικόνα του τι έχετε φάει.

Οι φυτικές ίνες μπορούν να είναι σύμμαχός σας σε αυτήν την προσπάθεια.

Σας χορταίνουν εύκολα χωρίς να τρώτε μεγάλες ποσότητες.

Εντάξτε στην καθημερινή σας διατροφή ώριμα φρούτα, όπως τα μήλα, τα δαμάσκηνα, τα αχλάδια και το καλοκαίρι τα ροδάκινα και τα βερίκοκα.

Μην παραλείπετε τα λαχανικά όπως το λάχανο, το παντζάρι, τα καρότα και τις πράσινες σαλάτες.

Αποφύγετε να τρώτε ενώ δουλεύετε.

Μην αποφεύγετε τα δημητριακά και επιλέξτε καλύτερα αυτά που είναι ολικής άλεσης,όπως το ρύζι και η κινόα.

Επίσης, τα μαγειρεμένα ή βραστά όσπρια μπορούν να σας χορτάσουν χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες.

Από ξηρούς καρπούς επιλέξτε τα φουντούκια, τα αμύγδαλα και τα καρύδια, πάντα ωμά.

Επιλέξτε αποξηραμένα φρούτα για σνακ, όπως οι σταφίδες και τα δαμάσκηνα.

Ένας έξυπνος τρόπος να καθίσετε στο τραπέζι και να αποφύγετε να φάτε πολύ είναι να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό μισή ώρα πριν από κάθε σας γεύμα.

Το νερό πριν από το γεύμα μπορεί να γεμίσει το στομάχι σας και να σας αποτρέψει από το να φάτε γρήγορα ή πολύ.

Επίσης μπορείτε να τρώτε ένα μέτριο φρούτο πριν από κάθε γεύμα.

Οι φυτικές ίνες και η περιεκτικότητά τους σε νερό έχουν τα ίδια αποτελέσματα με το νερό.

Είναι προτιμότερες από μερικές φέτες ψωμιού.

Όταν τελειώνετε το γεύμα σας αλλά σκέφτεστε ότι θα θέλατε κάτι ακόμα, δοκιμάστε να πιείτε ένα φλιτζάνι τσάι για να χωνέψετε γρηγορότερα ή καφέ.

Αν παρόλα αυτά δεν έχετε χορτάσει, φάτε ένα μήλο ή ένα αχλάδι, μιας και είναι φρούτα που συνδυάζονται καλά με άλλες τροφές.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Διαλειμματική Νηστεία και τα Απίστευτα Οφέλη της για την Υγεία

d.tsagkrinos

Δίαιτα Χωρίς Αποτέλεσμα – Δείτε τι Μπορεί να Κάνετε Λάθος

d.tsagkrinos

Τρόποι για να Τρώμε Σωστά

yoadmin

5 Λόγοι για να Εντάξετε τα Καρύδια στη Διατροφή σας

yoadmin

Πώς να Χάσετε Βάρος Όταν δεν Έχετε Χρόνο για να Οργανωθείτε

d.tsagkrinos

Απλοί Τρόποι για να μη Νιώθετε Συνεχώς Πεινασμένοι

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ