Υγεία & Ομορφιά
Δίαιτα

Συνήθειες που σας Προσθέτουν Βάρος

Μπορεί να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, αλλά παρόλα αυτά να βλέπετε το βάρος σας να αυξάνεται.

Αν συμβαίνει αυτό, παρατηρώντας πολύ προσεκτικά τις διατροφικές σας συνήθειες σίγουρα θα βρείτε πού είναι το λάθος.

Δημητριακά πρωινούΠαρακάτω ακολουθούν κάποιες πιθανές τρικλοποδιές που μπορεί να βάζετε χωρίς να το θέλετε στον εαυτό σας.

Κάτι τέτοιο έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορείτε να συντηρήσετε το βάρος σας.

Επιλέγετε τρόφιμα χωρίς λιπαρά

Τα λιπαρά δεν παχαίνουν αναγκαστικά, όπως για παράδειγμα το αβοκάντο.

Τα λιπαρά εδώ όχι μόνο δεν είναι το πρόβλημα, αλλά χρειάζεστε κάποια από αυτά τα υγιεινά λιπαρά για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας.

Επίσης, αρκετές τροφές με λίγα ή και καθόλου λιπαρά περιέχουν σάκχαρα ώστε να έχουν καλύτερη γεύση.

Πίνετε αναψυκτικά διαίτης

Τα τεχνητά γλυκαντικά είναι πολύ πιο γλυκά από την κανονική ζάχαρη.

Γι’ αυτό ενεργοποιούν την επιθυμία σας για γλυκό περισσότερο από κάθε άλλη ουσία.

Επομένως, θεωρώντας ότι απολαμβάνοντας ένα αναψυκτικό διαίτης δεν επιβαρύνεστε με ζάχαρη, στην πραγματικότητα επιβαρύνεστε με περισσότερες θερμίδες καταναλώνοντας άλλες τροφές.

Κάνετε πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα

Κάποιοι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η συχνή κατανάλωση φαγητού ανά 2-3 ώρες διατηρεί τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού.

Πολλούς ανθρώπους όμως τα συχνά γεύματα τους κάνουν να πεινούν συχνότερα.

Κάπως έτσι καταλήγετε να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεστε.

Κάνετε συχνά ακραίες αποτοξινώσεις

Αν θέλετε να κάνετε αποτοξίνωση, αντί να πίνετε μόνο χυμούς που είναι γεμάτοι ζάχαρη προτιμήστε να καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας.

Δε χρειάζεστε χυμούς για να ξεφορτωθείτε τις τοξίνες, το σώμα σας μπορεί να αποτοξινωθεί από μόνο του.

Μια τόσο ακραία κίνηση εμποδίζει την απώλεια βάρους αντί να την αυξάνει, καθώς επηρεάζει τον μεταβολισμό σας και μειώνει τη μυϊκή σας μάζα.

Καταναλώνετε δημητριακά πρωινού του εμπορίου

Υπάρχουν κάποια δημητριακά πρωινού που περιέχουν σοκολάτα και αποξηραμένα φρούτα που σημαίνει ότι είναι γεμάτα ζάχαρη.

Καταναλώνοντάς τα, η ινσουλίνη και το σάκχαρο στο αίμα σας αυξάνονται απότομα και σύντομα πεινάτε πάλι.

Μπορεί η βρώμη για παράδειγμα, να είναι ένα υγιεινό δημητριακό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακάνετε στην ποσότητα ακόμα κι αν δεν έχει ζάχαρη.

Θεωρείτε ότι τα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι και υγιεινά

Ένα μπισκότο με ζάχαρη είναι το ίδιο μπισκότο ακόμα κι αν δεν έχει γλουτένη.

Τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη υπάρχουν για όσους έχουν πρόβλημα με τη γλουτένη και έχουν δυσανεξία σε αυτήν.

Αν παρόλα αυτά θέλετε να την αποφύγετε, επιλέξετε φυσικά προϊόντα χωρίς γλουτένη, όπως λαχανικά και τροφές με υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροφές που Μπλοκάρουν τη Δίαιτά σας

Τα Πάντα για την Κετογονική Δίαιτα

Λιποδιαλύτες για να Χάσετε Κιλά

Διατροφικές Παγίδες με Πολλές Θερμίδες

Ρύζι – Πόσο Κατάλληλο Είναι για Δίαιτα;

4 Τροφές Πλούσιες σε Μαγνήσιο