Υγεία & Ομορφιά
Τόνωση μεταβολισμού
Αδυνάτισμα

Πώς θα Τονώσετε τον Μεταβολισμό σας αν Έχετε Περάσει τα 40

Μέχρι τα σαράντα χρόνια ζωής, ο μεταβολισμός ενός υγιούς ανθρώπου μπορεί να δουλεύει ρολόι.

Στα χρόνια που ακολουθούν μετά τα σαράντα αρχίζει σταδιακά να επιβραδύνεται με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το ίδιο γρήγορα με παλαιότερα.

Θεωρώντας πως καίνε θερμίδες με την ίδια ταχύτητα, πολλοί άνθρωποι άνω των σαράντα εξακολουθούν να καταναλώνουν τις ίδιες ποσότητες τροφής σαν να μην έχει αλλάξει κάτι και καταλήγουν με παραπανίσια κιλά.

Διαβάστε τα δραστικά μέτρα που πρέπει να πάρετε για να εξακολουθεί ο μεταβολισμός σας να κάνει καλές καύσεις ακόμα κι αν έχετε περάσει τα σαράντα.

Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνηΚαταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες

Οι πρωτεΐνες βοηθούν τον οργανισμό να κάνει μεγαλύτερες καύσεις και έτσι να χάνει πιο εύκολα κιλά.

Ταυτόχρονα αυξάνουν τη μυϊκή μάζα, αφού οι μύες αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνες, χωρίς έτσι να ευνοείται η συσσώρευση λίπους.

Τροφές όπως το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, τα φασόλια, τα μανιτάρια και οι φακές φακές θεωρούνται ιδανικές γι’ αυτόν τον στόχο.

Καταναλώστε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κατεχίνες που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και βοηθούν στην απώλεια βάρους αρκεί να μην περιέχει ζάχαρη.

Πίνετε άφθονο κρύο νερό

Η κατανάλωση κρύων ροφημάτων συμπεριλαμβανομένου του νερού βοηθά τον οργανισμό να κάψει περισσότερη ενέργεια επειδή προσπαθεί να τα φέρει στην ίδια θερμοκρασία με αυτήν του σώματος.

Αυτή η προσπάθεια τον αναγκάζει να καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, να καίει θερμίδες και έτσι να ενεργοποιείται περισσότερο ο μεταβολισμός.

Καταναλώστε φυτικές ίνες

Μεγαλώνοντας κάποιοι παρατηρούν ότι αρχίζουν να πεινάνε περισσότερο.

Αυτό συμβαίνει και αφορά περισσότερο τις γυναίκες, επειδή μετά τα σαράντα τα επίπεδα των οιστρογόνων πέφτουν, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά την ινσουλίνη και τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.

Όλη αυτή η κατάσταση ενισχύει το αίσθημα της πείνας, ενώ ο οργανισμός δεν καίει τόσο εύκολα τις θερμίδες που προσλαμβάνει με το πάχος συνήθως να συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς.

Οι φυτικές ίνες μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος επειδή γεμίζουν το στομάχι, με αποτέλεσμα να τρώει κανείς λιγότερο χωρίς να πεινάει μετά.

Στα σαράντα πρέπει να καταναλώνει κανείς τουλάχιστον 25 γραμμάρια φυτικών ινών καθημερινά.

Κάντε μικρά και συχνά γεύματα

Όταν καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα, αναγκάζετε τον μεταβολισμό σας να είναι σε εγρήγορση, να μπαίνει στη διαδικασία της πέψης κι έτσι να καίει περισσότερες θερμίδες.

Αντίθετα αν τρώτε λίγο, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται, ενώ παράλληλα χάνετε και μυϊκό ιστό.

Γι’ αυτό φροντίστε να κρατάτε σε εγρήγορση το στομάχι σας, καταναλώνοντας μικρά γεύματα κάθε 2-3 ώρες και να αποφεύγετε τις δίαιτες εξπρές που φέρνουν τα αντίθετα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Κάντε γυμναστική υψηλής έντασης

Η άσκηση βοηθά στο χτίσιμο μυϊκής μάζας, με αποτέλεσμα να χάνει κανείς πιο εύκολα θερμίδες.

Η αερόβια και η αναερόβια άσκηση, όπως τα βάρη, βοηθούν στον σχηματισμό μυϊκής μάζας και στο χτίσιμο των μυών και ιδανικό είναι να συνδυάζονται για τις μέγιστες καύσεις.

Η συστηματική άσκηση είναι το μυστικό για τα επιθυμητά αποτελέσματα που έρχεται σε αντίθεση με έναν καθιστικό τρόπο ζωής.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χάστε Βάρος χωρίς Γυμναστική και Δίαιτα

Εύκολοι Τρόποι για να Χάσετε τα Τρία Κιλά που σας Ταλαιπωρούν

Απώλεια Κοιλιακού Λίπους – Ποιες Συμβουλές Πρέπει να Ακολουθήσετε για να Δείτε Άμεσα Αποτελέσματα

d.tsagkrinos

Έξυπνοι Τρόποι για να Χάσετε το Λίπος από την Κοιλιά Χωρίς Γυμναστική

d.tsagkrinos

Η Συμβολή των Τροφών της Νηστείας στο Αδυνάτισμα

5 Συνήθειες που Καταστρέφουν «Ύπουλα» το Μεταβολισμό μας

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ