Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφικές Συμβουλές

Ποιες Είναι οι Τροφές που μας Παρέχουν Ενυδάτωση

Το νερό είναι πηγή ζωής για κάθε έμβιο ον.

Η σωστή ενυδάτωση είναι αναγκαία για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού.

Για το λόγο αυτό δεν πρέπει να παραλείπουμε να πίνουμε καθημερινά αρκετό νερό.

Εκτός όμως από αυτό τον «κλασσικό» τρόπο ενυδάτωσης, πλούσιες πηγές νερού είναι και πολλά φρούτα και λαχανικά.

Μάθετε ποια είναι και εντάξτε τα στη διατροφή σας σήμερα:

Η σωστή ενυδάτωση είναι αναγκαία για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού.

Φράουλες

Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη νερού από τρόφιμα, δοκιμάστε να τρώτε περισσότερα ζουμερά φρούτα, όπως μούρα, εσπεριδοειδή και πεπόνια.

Οι φράλουλες έχουν 90% περιεκτικότητα σε νερό και είναι συνεπώς ένα εξαιρετικό φρούτο για να πάρετε την ενυδάτωση που χρειάζεστε.

Εάν τρώτε μισό φλιτζάνι αυτού του φρούτου, ισοδυναμεί με περίπου 76 γραμμάρια νερό.

Αγγούρι

Οι φέτες αγγουριού δεν είναι απλώς καλές για την περιποίηση του προσώπου σας.

Εκτός από αυτό, ενυδατώνουν τέλεια και τον οργανισμό σας.

Τα αγγούρια περιέχουν 96% νερό, που σημαίνει ότι 1 φλιτζάνι αγγούρια έχει περίπου 100 γραμμάρια νερό και μόλις 16 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Σέλινο

Το σέλινο έχει περίπου 95% περιεκτικότητα σε νερό.

Ένα φλιτζάνι είναι περίπου ισοδύναμο με 100 γραμμάρια νερό.

Ακόμη, περιέχει φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή, βιταμίνες και μέταλλα.

Τα φλαβονοειδή βοηθούν στην προστασία των κυττάρων μειώνοντας τη φλεγμονή ενώ τα αντιοξειδωτικά εμποδίζουν την οξείδωση και τις ελεύθερες ρίζες που προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες.

Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη νερού από τρόφιμα, δοκιμάστε να τρώτε περισσότερα ζουμερά φρούτα, όπως μούρα, εσπεριδοειδή και πεπόνια.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μία ακόμη τροφή πλούσια σε νερό.

Μια μελέτη του 2015 επισημαίνει την εντυπωσιακή διατροφική αξία των μανιταριών, τα οποία δεν έχουν μόνο υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά και αντιβακτηριακές ιδιότητες, καθώς και ιδιότητες μείωσης της χοληστερόλης.

Σπανάκι

Όπως και με τα μανιτάρια, όταν αρχίζετε να μαγειρεύετε σπανάκι, θα παρατηρήσετε πόσο νερό συγκρατεί αυτό τα φυλλώδες λαχανικό.

Μία σακούλα γεμάτη φρέσκο σπανάκι μετατρέπεται σε ένα εκπληκτικά μικρό σωρό λαχανικών μόλις χάσει το νερό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σοταρίσματος.

Αυτό συμβαίνει επειδή το σπανάκι έχει 91% περιεκτικότητα σε νερό.

Ντομάτες

Η ντομάτα είναι το κατεξοχήν λαχανικό του καλοκαιριού.

Και θα εκπλαγείτε μόλις μάθετε ότι δύο μεσαίες ντομάτες περιέχουν ένα φλιτζάνι νερό.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Τροφές που Ενισχύουν την Λειτουργία του Ήπατος

a.alefragkis

Περισσότερα Λαχανικά στο Πιάτο σας

yoadmin

Οι Ξηροί Καρποί που Πρέπει να Βάλετε στη Διατροφή σας

a.alefragkis

7 Λόγοι για να Εντάξετε την Κινόα στη Διατροφή σας

a.alefragkis

Αυτές Είναι οι Καλύτερες Πηγές Σιδήρου για Χορτοφάγους και Vegan

a.alefragkis

Ποια Τρόφιμα Αλληλεπιδρούν με τα Φάρμακα;

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ