Υγεία & Ομορφιά
Κατανάλωση νερού
Διατροφή Φυσική Κατάσταση

Πώς να Πίνετε Περισσότερο Νερό

Δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι ο ανθρώπινος οργανισμός αποτελείται κατά βάση από νερό.

Το ποσοστό του νερού στο αίμα μας φτάνει το 90% και στον εγκέφαλο κοντά στο 90% επίσης.

Η επαρκής πρόσληψη νερού αποτοξινώνει τον οργανισμό, ενισχύει την καλή λειτουργία των νεφρών, αποτρέπει ή ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα, συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος, αναστέλλει ως έναν βαθμό τη γήρανση της επιδερμίδας και προστατεύει τους ευαίσθητους ιστούς.

Πολλοί είναι εκείνοι όμως που δεν πίνουν όσο νερό χρειάζεται ο οργανισμός τους είτε επειδή το ξεχνούν είτε επειδή δεν τους αρέσει η γεύση του.

Καταναλώση λαχανικώνΟρίστε την ποσότητα του νερού που χρειάζεται ο οργανισμός σας καθημερινά και να θυμάστε πως από το χρώμα των ούρων σας μπορείτε να καταλαβαίνετε αν είστε ενυδατωμένοι ή όχι, καθώς θα πρέπει να είναι διάφανο ή έστω ανοιχτό κίτρινο.

Έτσι θα γνωρίζετε αν χρειάζεται να αυξήσετε την πρόσληψη νερού εύκολα και γρήγορα.

Δείτε τώρα πώς θα καταφέρετε να πίνετε περισσότερο νερό.

Πίνοντας νερό πριν από κάθε γεύμα σας θα μπορείτε να παραμένετε ενυδατωμένοι, ενώ θα τρώτε και λιγότερο φαγητό, καθώς το νερό σας κάνει να νιώθετε χορτάτοι.

Έτσι θα μπορέσετε να χάσετε και βάρος αν το επιθυμείτε.

Περίπου δύο ποτήρια νερό πριν το γεύμα ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού, οδηγώντας σας σε μικρότερη πρόσληψη τροφής, άρα και θερμίδων.

Αν η γεύση του νερού σας είναι αδιάφορη επειδή απλώς δεν έχει γεύση, αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών υψηλής περιεκτικότητας σε νερό όπως το αγγούρι, το μαρούλι, το σέλινο και γενικά τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το καρπούζι, οι ντομάτες, το σπανάκι, οι πιπεριές, οι φράουλες, το μπρόκολο, τα κολοκύθια και πολλά ακόμα.

Στην πραγματικότητα, όλα τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν νερό, απλώς τα παραπάνω περιέχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα.

Άλλος ένας τρόπος για να πίνετε περισσότερο νερό είναι να βάζετε ειδοποιήσεις μέσα στην ημέρα για να μην το ξεχνάτε, ειδικά αν οι ρυθμοί της καθημερινότητάς σας είναι έντονοι.

Τέλος, ένας καλός τρόπος και για να πίνετε περισσότερο νερό και για να ξέρετε πόσο πίνετε είναι να πίνετε νερό από ένα μεγάλο μπουκάλι.

Ιδανικά, γεμίζετε ένα μπουκάλι νερού του 1,5 λίτρου δύο φορές και πίνετέ το όλο μέχρι το τέλος της ημέρας σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί Πρέπει να Πίνετε Πολύ Νερό και τον Χειμώνα

Bάνα Νικολαίδου

Μηχανισμοί Αποτοξίνωσης του Σώματος και Τρόποι Ενίσχυσής τους

d.tsagkrinos

Αυτές Είναι οι Καλύτερες Πηγές Σιδήρου για Χορτοφάγους και Vegan

d.tsagkrinos

Το Ποδόλουτρο και οι Ευεργετικές Ιδιότητές του

Τα Σημάδια που Δείχνουν ότι Έχετε Ανάγκη από Ξεκούραση

Bάνα Νικολαίδου

Ο Χορός και τα Οφέλη του για την Υγεία

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ