Υγεία & Ομορφιά
Υγιεινές συνταγές για πρωινό όταν είστε έγκυος
Εγκυμοσύνη

Υγιεινές Ιδέες για Πρωινό στην Εγκυμοσύνη

Μην ξεχνάτε το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, ειδικά όταν είστε έγκυος, για να προσφέρετε μια σωστή διατροφή στο σώμα και στο μωρό σας.

Η κατανάλωση πρωινού μπορεί να βοηθήσει με την πρωινή ναυτία, καθώς το να έχετε φαγητό στο στομάχι σας είναι μία από τις στρατηγικές για την καταπολέμηση της ναυτίας και το να έχετε αυτό το πρωινό γεμάτο θρεπτικά συστατικά θα βοηθήσει το μωρό σας να μεγαλώσει.

Ένα καλό πρωινό για τις έγκυες γυναίκες περιλαμβάνει πρωτεΐνες, ασβέστιο, φυτικές ίνες και σίδηρο.

Ακολουθούν έξι υγιεινές συνταγές για να προσθέσετε στη λίστα με το πρωινά, που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για να τα φτιάξετε.

Scrambled αυγών με σπανάκι και τυρί

Τα αυγά έχουν πρωτεΐνες με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και είναι ασφαλές να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αρκεί να τα μαγειρεύετε καλά.

Έχουν επίσης χολίνη, βιταμίνη Β12 και αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι όλα εξαιρετικά για μια υγιή εγκυμοσύνη.

Ανακατέψτε τα αυγά σας με σπανάκι και τυρί για ένα υπέροχο πρωινό.

Το σπανάκι είναι μια πρωταρχική τροφή για την εγκυμοσύνη γιατί περιέχει φολικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο και πολλές βιταμίνες.

Επιλέξτε ένα τυρί από παστεριωμένο γάλα που σας αρέσει και προσθέστε το για επιπλέον πρωτεΐνη  και για να σας κρατήσει χορτάτες  για περισσότερο.

Τηγανίτες με βατόμουρο και  τζίντζερ

Διατηρήστε το πρωινό εύκολο, με ένα μείγμα για τηγανίτες, αλλά επιλέξτε ένα που είναι ολικής αλέσεως και έχει προσθήκη πρωτεΐνης.

Προσθέστε στη ζύμη ανακατεύοντας ένα κουταλάκι του γλυκού αλεσμένο τζίντζερ, ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα και μισό φλιτζάνι βατόμουρα.

Τα βατόμουρα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά με αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και το τζίντζερ είναι ένα σπιτικό φάρμακο κατά της ναυτίας που μπορεί να βοηθήσει με την πρωινή ναυτία.

Περιχύστε με πραγματικό σιρόπι σφενδάμου για  παραπάνω γλυκύτητα.

Smoothie με μούρα και μπανάνα

Πάρτε μερικά βατόμουρα, αλλά τώρα προσθέστε μπανάνα, ένα άλλο φρούτο γεμάτο με καλά θρεπτικά συστατικά για την εγκυμοσύνη.

Ανακατέψτε με λίγη πρωτεΐνη σε σκόνη για να σας κρατήσει χορτάτες περισσότερο και φυσικά λίγο πάγο και ένα υγρό της επιλογής σας, όπως γάλα ή νερό.

Παρφέ πρωινού

Στρώστε ή ανακατέψτε λίγο ελληνικό γιαούρτι με γκρανόλα και φρούτα για ένα πρωινό γεμάτο θρεπτικά συστατικά.

Το γιαούρτι είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και προβιοτικών και το φρούτο θα προσθέσει ακόμα περισσότερη θρεπτική αξία, ενώ η γκρανόλα θα το κάνει πιο τραγανό.

Πρωινό στην εγκυμοσύνη με τοστ αβοκάντοΤοστ αβοκάντο

Γεμίστε το τοστ ολικής αλέσεως ή πολύσπορο με όσα υλικά χωράει.

Απλώστε λίγο τυρί κρέμα ακριβώς πάνω στο ψωμί για να ξεκινήσετε με λίγη  πρωτεΐνη.

Στη συνέχεια προσθέστε ρόκα ή άλλα χόρτα κάτω από το κομμένο αβοκάντο.

Το αβοκάντο είναι μια ονειρεμένη τροφή για την εγκυμοσύνη.

Είναι γεμάτο φυλλικό οξύ, υγιή λιπαρά, κάλιο, φυτικές ίνες και βιταμίνες Β5, Β6, C, Ε και Κ.

Προσθέστε μερικούς σπόρους όπως σπόρους κάνναβης ή σπόρους chia για επιπλέον βιταμίνες.

Κάθε μπουκιά θα είναι γεμάτη με θρεπτικά συστατικά και μια ποικιλία από υφές και γεύσεις.

Muffins καρότου

Τα υγιεινά μάφιν κάνουν ένα υπέροχο πρωινό για την εγκυμοσύνη.

Με τζίντζερ, ελληνικό γιαούρτι για πρωτεΐνη και φυσικά υγιεινά καρότα, αυτό το πρωινό θα σας κρατήσει για ώρες.

Επίσης είναι μια καλή ιδέα και για απογευματινό σνακ.

Όσο πιο υγιεινά τρώτε, τόσο πιο υπέροχα θα νιώθετε στην διάρκεια της εγκυμοσύνης σας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υγιείς Συνήθειες που Πρέπει να Υιοθετήσετε στην Εγκυμοσύνη

Συχνές Επιπλοκές στην Εγκυμοσύνη

Κρυοσυντήρηση Ωαρίων

Περιγεννητικό Πένθος

Δυσκοιλιότητα στην Εγκυμοσύνη – Πού Οφείλεται και πώς να την Αντιμετωπίσετε

Οι Απαραίτητες Εξετάσεις στην Εγκυμοσύνη ανά Τρίμηνο