Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Διατροφή

Αβοκάντο – Γιατί Αξίζει να το Εντάξετε στη Διατροφή σας

Το αβοκάντο δεν ανήκει στα συνήθη φρούτα που καταναλώνονται συχνά ενώ από την άλλη μπορεί να είναι ακριβό, ειδικά σε ορισμένες εποχές του έτους.

Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πώς να το ενσωματώσουν στη διατροφή τους, αλλά το φρούτο αυτό μπορεί να τρώγεται με σαλάτες, λαχανικά, σάντουιτς, κοτόπουλο, ψάρι ή ακόμη και μόνο του.

Έχει περισσότερες θερμίδες από το μέσο φρούτο, ωστόσο αυτό δεν το καθιστά απαγορευτική τροφή, χάρη στα πολλά οφέλη του για την υγεία.

Συγκεκριμένα, περιέχει καλά λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα στον οργανισμό ενώ παράλληλα χαρίζουν υγιές δέρμα και μαλλιά.

Εάν τα παραπάνω δεν σας έπεισαν να το εντάξετε στη διατροφή σας, δείτε μερικά επιπλέον οφέλη του για τον οργανισμό:

Βοηθά στο αδυνάτισμα

Σε έρευνα που εξέτασε το κατά πόσο επηρεάζει το αβοκάντο τον κορεσμό της πείνας, το “ζάχαρο” του αίματος, την ινσουλίνη και το τσιμπολόγημα σε 26 υπέρβαρα αλλά υγιή άτομα, οι συμμετέχοντες άλλοτε έτρωγαν απλώς το μεσημεριανό τους και άλλοτε προσέθεταν σ’ αυτό μισό φρέσκο αβοκάντο.

Διαπιστώθηκε ότι

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτά τα Τρόφιμα Πρέπει να Καταναλώνετε για να Απομακρύνετε τις Τοξίνες από το Ήπαρ

a.alefragkis

Προβιοτικά vs Καθαρτικά – Τι να Προτιμήσετε για να Αντιμετωπίσετε τη Δυσκοιλιότητα

a.alefragkis

Λεμόνι – Μάθετε τα Απίστευτα Οφέλη του για την Υγεία

Προβλήματα στο Έντερο – Ποια Σημάδια δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

a.alefragkis

Πώς να Χάσετε Λίπος στους Μηρούς

Κοιλιακό Λίπος: Τρόφιμα που Πρέπει να Αποφεύγετε

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ