Υγεία & Ομορφιά
Λιγότερες θερμίδες το καλοκαίρι
Αδυνάτισμα

Πώς θα Μειώσετε τις Θερμίδες το Καλοκαίρι

Το καλοκαίρι εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών είναι η καταλληλότερη εποχή για να χάσετε βάρος, αν το επιθυμείτε.

Αυτό συμβαίνει επειδή όταν κάνει ζέστη τείνουμε να τρώμε λιγότερο και να μην έχουμε πολλή όρεξη.

Από την άλλη στις καλοκαιρινές διακοπές πολλοί είναι εκείνοι που ξεφεύγουν διατροφικά.

Αν ωστόσο ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που βλέπουν το καλοκαίρι ως ευκαιρία για να χάσουν βάρος, δείτε πώς θα τα καταφέρετε χωρίς να πεινάσετε.

Beach volleyΦάτε καλό πρωινό

Το πρωινό είναι ένα γεύμα που δίνει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, για να ξεκινήσετε την ημέρα σας δυναμικά, ενώ συμβάλλει στον έλεγχο της πείνας σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ένα πλήρες πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά και ένα φρούτο ή ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί και ένα ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων.

Επιλέξτε σνακ και επιδόρπια με λίγες θερμίδες

Οι επιλογές είναι αμέτρητες και γευστικές.

Smoothies φρούτων με γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών χτυπημένα με τα φρούτα της αρεσκείας σας, παγωμένο γιαούρτι με μέλι και ανάλατους ξηρούς καρπούς ή φρούτα, γρανίτες ή παγωτά με στέβια αντί για ζάχαρη.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι το συνολικό θερμιδικό τους περιεχόμενο είναι μικρότερο σε σχέση με κάποιο πλήρες προϊόν.

Μην πέσετε όμως στην παγίδα της ποσότητας, καθώς πολλά από αυτά έχουν αρκετές θερμίδες και γι’ αυτό είναι καλό να τα καταναλώνετε με μέτρο.

Πάρτε ένα σνακ στην παραλία

Αν κάθεστε πολλές ώρες στην παραλία, δεν θα πρέπει να αφήνετε το στομάχι σας άδειο.

Η κατάλληλη διατροφή ακόμα και εκεί, θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια και την αντοχή για να χαρείτε το κολύμπι και τα άλλα αθλήματα, αλλά και να αντισταθείτε στους πειρασμούς που μπορεί να εμφανιστούν μπροστά σας.

Επιλέξτε θρεπτικά σνακ, όπως μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, μία χορταστική φρουτοσαλάτα ή ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί.

Ασκηθείτε

Το κολύμπι και οι λοιπές δραστηριότητες, όπως το beach volley, οι ρακέτες, το θαλάσσιο σκι, θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Ακόμα κι αν έχετε ξεφύγει λοιπόν με το φαγητό σας, θα αντισταθμίσετε τις επιπλέον θερμίδες με την άσκηση, αποτρέποντας την αύξηση του βάρους σας.

Καταναλώστε ροφήματα με λίγες ή μηδενικές θερμίδες

Ο κίνδυνος αφυδάτωσης εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών είναι αυξημένος και μεγαλώνει όταν κάνετε κάποια έντονη σωματική δραστηριότητα κάτω από τον ήλιο.

Μην ξεχνάτε την τακτική πρόσληψη νερού ή και άλλων μη αλκοολούχων ροφημάτων που επίσης συστήνονται για την επαρκή πρόσληψη υγρών.

Ανάμεσά τους είναι το κρύο τσάι και οι φυσικοί χυμοί φρούτων.

Αν προτιμάτε κάποιο αναψυκτικό, επιλέξτε την ελαφριά εκδοχή του χωρίς ζάχαρη και με λίγες θερμίδες.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εύκολοι Τρόποι για να Απαλλαγείτε από τα Παχάκια της Πλάτης

d.tsagkrinos

Αδυνάτισμα – Δείτε Πότε δεν Πρέπει να Ζυγιστείτε

d.tsagkrinos

Πώς η Θετική Σκέψη Βοηθά στο Αποτελεσματικό Αδυνάτισμα

d.tsagkrinos

Συμβουλές για να Ενεργοποιήσετε Άμεσα τον Μεταβολισμό σας

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα – Κι Όμως Γίνεται!

d.tsagkrinos

Πώς να Εξαφανίσετε το Κοιλιακό Λίπος

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ