Υγεία & Ομορφιά
Γυμνασμένη στις διακοπές
Αδυνάτισμα

Πώς να Διατηρήσετε τη Γραμμή σας στις Διακοπές

Πολλές φορές συμβαίνει να θέλουμε να χάσουμε κιλά εν όψει καλοκαιριού για να βγούμε στην παραλία με μια καλλίγραμμη σιλουέτα και όταν έρθει η εποχή των διακοπών να τα πάρουμε όλα αυτά τα κιλά πίσω ξεφεύγοντας από το διατροφικό μας πρόγραμμα.

Αν φέτος σκοπεύετε να μην αφήσετε κάτι τέτοιο να συμβεί, υπάρχουν τρόποι για να το πετύχετε χωρίς κόπο.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τα παρακάτω.

Χυμοί και smoothiesΠροετοιμάζετε τα γεύματά σας

Σίγουρα θα υπάρξουν στιγμές που θα βγείτε από το πρόγραμμά σας, παρόλα αυτά προσπαθήστε να μείνετε όσο το δυνατόν πιο πιστοί σε αυτό.

Φροντίστε να ετοιμάζετε έστω κάποια γεύματα μόνοι σας, κυρίως για τις ώρες που θα βρίσκεστε στην παραλία, για να μη χρειαστεί να καταφύγετε στις επιλογές των μπαρ και των γύρω εστιατορίων που σίγουρα δεν είναι οι πιο υγιεινές.

Προμηθευτείτε θρεπτικά σνακ, όπως μπάρες δημητριακών ή φρέσκα φρούτα που θα σας αποτρέψουν από τα άσκοπα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Για το κυρίως γεύμα σας προτιμήστε ψάρι με σαλάτα εποχής ή κρέας ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα.

Πιείτε έξυπνα

Μπορεί να περιμένετε τις διακοπές για να απολαύσετε δροσερά κοκτέιλ που όμως είναι πλούσια σε θερμίδες και ζάχαρη.

Αν θέλετε να πιείτε αλκοόλ προτιμήστε για τις βραδινές εξόδους σας ένα ποτήρι λευκό κρασί ή μπίρα που θα σας επιβαρύνουν με λιγότερες θερμίδες, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας επιλέγετε φυσικούς χυμούς ή smoothies που είναι πλούσια σε βιταμίνες.

Επιλέξτε λαχανικά

Το καλοκαίρι είναι η εποχή των πιο νόστιμων φρούτων και λαχανικών, γι’ αυτό εκμεταλλευτείτε τα.

Η ντομάτα, το αγγούρι, τα χόρτα, το μαρούλι και η ρόκα είναι μερικά από αυτά που μπορείτε να απολαύσετε άφοβα.

Το ίδιο ισχύει και για φρούτα όπως το ροδάκινο, το καρπούζι και το πεπόνι, τα σταφύλια, τα βατόμουρα, τα βερίκοκα, τα σύκα, τα νεκταρίνια και τα κεράσια.

Αν τα εντάξετε στη διατροφή σας θα μπορέσετε να διατηρήσετε εύκολα τη γραμμή σας ακόμα και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Παραμείνετε ενυδατωμένοι

Το νερό λειτουργεί ευεργετικά όχι μόνο για το δέρμα αλλά και για τον οργανισμό συνολικά και γι’ αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάτε, ειδικά το καλοκαίρι που κάνει και πολλή ζέστη.

Εναλλακτικά πιείτε σόδα ή προσθέστε σε ένα ποτήρι με φυσικό μεταλλικό νερό φέτες λεμονιού, λάιμ ή λίγα βατόμουρα για να του δώσετε γεύση.

Κινηθείτε

Δε χρειάζεται να περνάτε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο κατά τη διάρκεια των διακοπών σας.

Αν θέλετε να διατηρήσετε την φόρμα σας και το καλοκαίρι μπορείτε να αφιερώσετε λίγα λεπτά την ημέρα σε μια μορφή άσκησης.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ημίωρο περπάτημα ή τρέξιμο.

Εναλλακτικά κολυμπήστε 30-45 λεπτά στη θάλασσα, παίξτε βόλεϊ, ρακέτες ή κάντε τζόκινγκ στην άμμο.

Κοιμηθείτε καλά

Εκμεταλλευτείτε τις διακοπές σας για να κοιμηθείτε περισσότερο και να ξεκουραστείτε.

Οι ελάχιστες ώρες ύπνου διαταράσσουν την ισορροπία των ορμονών της όρεξης, της λεπτίνης και της γκρελίνης, με αποτέλεσμα να πεινάτε περισσότερο και να έχετε όρεξη για πιο λιπαρά τρόφιμα.

Επίσης, όσοι κοιμούνται λιγότερο δεν έχουν καλή διάθεση και ενέργεια μέσα στην ημέρα και αυτό μεταφράζεται σε λιγότερη όρεξη για κάποια σωματική δραστηριότητα.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να Τρώτε Ό,τι Θέλετε Χωρίς να Παχαίνετε

Bάνα Νικολαίδου

Η «Μάχη» με τη Ζυγαριά

yoadmin

Συμπληρώματα Διατροφής και Απώλεια Βάρους

yoadmin

Μεταβολισμός – Πώς να τον Βελτιώσετε Χωρίς Γυμναστήριο

Όταν η Δίαιτα και η Άσκηση δεν Έχουν Αποτελέσματα

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα – Οι Αλλαγές που Πρέπει να Κάνετε στην Καθημερινότητά σας

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ