Υγεία & Ομορφιά
Αδυνάτισμα πριν τις διακοπές
Αδυνάτισμα

Περιττά Κιλά – Πώς θα τα Χάσετε πριν τις Καλοκαιρινές Διακοπές σας

Αν έχετε περιττά κιλά και αγχώνεστε γι’ αυτά, μπορείτε να τα αποχωριστείτε εύκολα και γρήγορα, αρκεί να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες και με την προϋπόθεση ότι δε συντρέχει κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που μπλοκάρει τον μεταβολισμό σας.

Με τη βοήθεια ορισμένων απλών πρακτικών, θα μπορέσετε να δείτε άμεσα τα αποτελέσματα που θέλετε στο σώμα σας.

Αποφύγετε ή μειώστε την κατανάλωση γλυκών

Τα γλυκά δεν είναι μια τροφή που κατά κανόνα πρέπει να καταναλώνει κανείς καθημερινά.

Μικρά και απλά γεύματαΓια να χάσετε τα περιττά κιλά θα χρειαστεί να μείνετε μακριά τους αν περιλαμβάνονται στην καθημερινότητά σας.

Επιλέξτε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για 2-3 εβδομάδες και μείνετε μακριά από αυτά.

Σε περίπτωση που νιώθετε ότι είναι αδύνατο να τα αποχωριστείτε, δοκιμάστε απλώς να τα περιορίσετε ή να τα αντικαταστήσετε με γλυκά με στέβια.

Κάντε μικρά και απλά γεύματα

Για να χάσετε το περιττό βάρος, κάντε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα.

Έτσι θα μειώσετε το αίσθημα της πείνας αλλά σταδιακά και το βάρος σας.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε έναν υγιή μεταβολισμό.

Προτιμήστε τα απλά γεύματα που δε χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και τροφές χαμηλές σε λιπαρά αλλά υψηλές σε θρεπτικά συστατικά.

Ανάμεσα στις επιλογές σας βρίσκονται το άπαχο κρέας, το ψάρι και τα λαχανικά.

Προτιμήστε επίσης τα ζυμαρικά ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και σίδηρο και σας κρατούν χορτάτους για αρκετές ώρες.

Πίνετε πολύ νερό

Το νερό μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο σύμμαχό σας για επιτυχημένη απώλεια βάρους.

Η ενυδάτωση και η ευεξία που προσφέρει είναι αναντικατάστατες.

Η κατανάλωση νερού πριν από κάθε γεύμα μπορεί να προκαλέσει πιο γρήγορα κορεσμό.

Επίσης ενδέχεται να μπερδεύετε το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας.

Ένα ποτήρι νερό λοιπόν, ανάμεσα στα γεύματά σας ή όταν νιώσετε μια μικρή πείνα, μπορεί να σας σώσει από περιττές θερμίδες.

Επενδύστε στη σωματική άσκηση

Για να χάσετε τα περιττά κιλά θα πρέπει να συνδυάσετε τη σωστή διατροφή με τη σωματική άσκηση.

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης είναι καθοριστικά για την απώλεια βάρους.

Με τη σωματική άσκηση καίτε θερμίδες και λίπος.

Κατά τη διάρκειά της της καίτε θερμίδες περισσότερο από ό,τι σε κατάσταση ηρεμίας.

Επιπλέον, όταν χάνετε βάρος χάνετε εκτός από λίπος και μυϊκό ιστό, κάτι που δεν πρέπει να γίνεται.

Συνδυάζοντας όμως τη σωστή διατροφή με την άσκηση ο μυϊκός ιστός προστατεύεται και αυξάνεται.

Έτσι το βάρος που θα χάνετε θα αποτελείται κυρίως από λίπος.

Μην αμελείτε το πρωινό σας

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.

Σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες που καταναλώνουν πρωινό χάνουν ευκολότερα βάρος σε σύγκριση με αυτές που το παραλείπουν.

Το πρωινό είναι το γεύμα που προσφέρει στον οργανισμό την περισσότερη ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.

Προτιμήστε ένα πρωινό πλούσιο σε ενέργεια με δημητριακά ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που σας χορταίνουν εύκολα.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ομάδα Αίματος και Διατροφή – Οι Τροφές που Μπορείτε να Τρώτε για να Χάσετε Βάρος

Διατροφή Αρνητικών Θερμίδων

Bάνα Νικολαίδου

Οι Κατάλληλες Συνήθειες για να Κάψετε το Περιττό Λίπος – Video

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Bάνα Νικολαίδου

Πώς θα Φτιάξουμε το Προσωπικό μας Πλάνο Αδυνατίσματος

Τα Οφέλη από την Κατανάλωση Μηλόξυδου

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ