Υγεία & Ομορφιά
Άσκηση χωρίς αποτελέσματα
Αδυνάτισμα

Όταν η Δίαιτα και η Άσκηση δεν Έχουν Αποτελέσματα

Αν έχετε παρατηρήσει το βάρος σας να αυξάνεται, δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ασκείστε αρκετά, δε διατρέφεστε σωστά ή ότι τρώτε παραπάνω από όσο χρειάζεται το σώμα σας.

Σίγουρα είναι τα πρώτα που θα σκεφτείτε, αλλά χρειάζεται να γνωρίζετε ότι δεν είναι πάντα αυτές οι αιτίες για τα παραπανίσια κιλά σας.

Με μια αιματολογική εξέταση που θα κάνετε για να εξετάσετε τα επίπεδα των ορμονών σας, θα ανακαλύψετε αν η αλλαγή στο βάρος σας είναι ζήτημα ορμονικό.

Διαβάστε εδώ ποιοι είναι οι άλλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάζουν τον οργανισμό σας και να αυξάνουν την προδιάθεση για επιπλέον κιλά.

Αύξηση βάρουςΠροδιαβήτης

Στην περίπτωση του προδιαβήτη ο οργανισμός έχει αποκτήσει ανθεκτικότητα στην ινσουλίνη, κάτι που μπορεί να αυξήσει το σωματικό βάρος.

Μειώνοντας τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες που καταναλώνετε και αυξάνοντας τα καλά λιπαρά και τις πρωτεΐνες μπορείτε να πετύχετε τον στόχο σας να χάσετε κιλά ή έστω να ελέγξετε το βάρος σας.

Επίσης, προσπαθήστε να περιορίσετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα έτοιμα γεύματα και γενικά ακολουθήστε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα με τη βοήθεια ενός διαιτολόγου.

Αυξημένο άγχος

Αν έχετε έντονο άγχος σημαίνει ότι τα επίπεδα της κορτιζόλης, δηλαδή της ορμόνης του άγχους, αυξάνονται σε περιόδους που το άγχος σας είναι υπερβολικό και μπορεί να σας προκαλεί αυξημένη όρεξη και λιγούρες.

Η αύξηση της κορτιζόλης μπορεί επίσης να προκαλέσει αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης και με την πτώση του σακχάρου στο αίμα που προκύπτει, μπορεί να αυξηθεί η όρεξή σας για γλυκά.

Προεμμηνόπαυση

Η προεμμηνόπαυση μπορεί να ξεκινήσει και δέκα χρόνια πριν από την κανονική εμμηνόπαυση.

Η προεμμηνόπαυση μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στη διάθεση, εξάψεις, ευερεθιστότητα και να διαταράξει τον έμμηνο κύκλο.
Η αύξηση βάρους είναι ένα συνηθισμένο σύμπτωμα της προεμμηνόπαυσης και της εμμηνόπαυσης, καθώς ο μεταβολισμός επιβραδύνεται και η μυϊκή μάζα μειώνεται.

Αν βρίσκεστε σε αυτήν την ηλικία, ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή, περιορίστε τη ζάχαρη και μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ.

Η γυμναστική μπορεί επίσης να σας βοηθήσει, με την αερόβια άσκηση να δίνει ώθηση στον μεταβολισμό σας.

Ορμονική ανισορροπία

Εκτός από τις διαταραχές στις ορμόνες του θυρεοειδούς αδένα υπάρχουν και άλλες ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τον οργανισμό, όπως η αδρεναλίνη.

Όταν η αδρεναλίνη είναι αυξημένη, προκαλείται κατακράτηση υγρών επειδή ο οργανισμός προσπαθεί να διατηρήσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και το σωματικό βάρος.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απλοί Τρόποι για να Κάψετε Λίπος Μέσα στην Ημέρα

Έξυπνες Ιδέες για να μην Παίρνετε Βάρος στη Δουλειά

d.tsagkrinos

Αδυνατίστε γιατί Χανόμαστε

yoadmin

Οι Συνήθειες που Πρέπει να Υιοθετήσετε για να Κάψετε Λίπος

Πιθανές Αιτίες που δε Φαντάζεστε Πίσω από την Ανεπιθύμητη Αύξηση Βάρους

d.tsagkrinos

Υποκατάστατα Γεύματος για Απώλεια Βάρους

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ