Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Αυτά Είναι τα Βήματα για να Έχετε την Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές σας

Η μεταβατική περίοδος από την άνοιξη στο καλοκαίρι έχει πλέον εκλείψει.

Το καλοκαίρι έρχεται χωρίς να μας προειδοποιήσει πια.

Αυτό σημαίνει ότι από τη μία μέρα στην άλλη τα ρούχα λιγοστεύουν, οι παραλίες δεν μπορούν να περιμένουν, κι εσείς ίσως ζητάτε πίστωση χρόνου επειδή δεν έχετε προλάβει να χάσετε τα κιλά του χειμώνα.

Δεν χρειάζεται να πανικοβληθείτε ούτε να υποβληθείτε σε επικίνδυνες δίαιτες που ίσως θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας.

Αντίθετα, ακολουθώντας κάποια απλά βήματα μπορείτε να βελτιώσετε τη γραμμή σας όμορφα, γρήγορα και κυρίως ψύχραιμα.

Ό,τι και να σχεδιάζετε να κάνετε, όσα κιλά και να θέλετε να χάσετε, φροντίστε να τρώτε καθημερινά ένα πλήρες πρωινό.

Γάλα με δημητριακά, μια φέτα ψωμί με μέλι και ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι, μια ομελέτα ή γιαούρτι με φρούτα είναι ιδανικές επιλογές για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

Ένα ενδιάμεσο σνακ μέχρι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος βοηθά ώστε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να διατηρηθούν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Μην ξεχνάτε ότι ο μεταβολισμός σας θα πρέπει να παραμένει δραστήριος και να μην «κοιμάται».

Αν αφήνετε το σώμα σας χωρίς «καύσιμα» για πολλές ώρες, ο μεταβολισμός αδρανεί και η απώλεια των κιλών γίνεται πιο δύσκολα.

Πίνετε άφθονο νερό.

Το νερό βοηθά στην απώλεια λίπους.

1,5-2 λίτρα την ημέρα είναι απαραίτητα.

Αν γυμνάζεστε, προσθέστε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό για μία ώρα άσκησης.

Όταν γυμνάζεστε έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί σας.

Για να μη φάτε πολύ το μεσημέρι, συνοδέψτε το γεύμα σας με πολλή σαλάτα.

Έτσι, θα χορτάσετε πιο γρήγορα και θα γλιτώσετε θερμίδες.

Μην παραλείπετε ποτέ το βραδινό γεύμα, απλώς φροντίστε να είναι λιτό.

Μπορείτε να φάτε μια σαλάτα με λίγο τυρί ή ένα αυγό ή τόνο σε νερό, ένα γιαούρτι με φρούτα της αρεσκείας σας, ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Οι επιλογές είναι πολλές.

Φροντίστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να έχετε αποτελέσματα.

Για να μη φάτε πολύ το μεσημέρι, συνοδέψτε το γεύμα σας με πολλή σαλάτα.

Μην αγχώνεστε για τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σας.

Αν αγχώνεστε είναι πιθανό να μπλοκάρετε την προσπάθειά σας ή να την εγκαταλείψετε τελείως.

Μην καταπιέζεστε τρώγοντας τροφές που απεχθάνεστε.

Φτιάξτε ένα εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα που να βασίζεται στις δικές σας γευστικές προτιμήσεις.

Αν τα περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνετε δεν σας αρέσουν, θα εγκαταλείψετε πολύ γρήγορα την όποια προσπάθεια.

Σχεδιάστε μια διατροφή που θα βασίζεται και θα μπορεί να υποστηρίζει τον τρόπο ζωής σας για πάντα και όχι μόνο για το διάστημα που θα χρειαστείτε για να χάσετε τα περιττά κιλά.

Σε άλλη περίπτωση θα είναι πολύ εύκολο να τα ξαναπάρετε μόλις σταματήσετε την προσπάθεια.

Δώστε χρόνο στον οργανισμό σας να προσαρμοστεί στις νέες σας διατροφικές συνήθειες.

Δεν είναι δυνατόν να χάσετε μέσα σε έναν μήνα όλα τα κιλά που μπορεί να πήρατε τους προηγούμενους μήνες.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για τη Διαλλειματική Νηστεία

yoadmin

Αδυνάτισμα με Σύμμαχο τον Χρόνο

yoadmin

Απώλεια Κοιλιακού Λίπους – Ποιες Συμβουλές Πρέπει να Ακολουθήσετε για να Δείτε Άμεσα Αποτελέσματα

a.alefragkis

Συμβουλές για να μην Αποτύχει η Δίαιτά σας

a.alefragkis

Αδυνάτισμα – Ποιες Είναι οι Επικίνδυνες Δίαιτες και πώς Απειλούν την Υγεία

a.alefragkis

Διαλειμματική Νηστεία – Ποια τα Είδη της και Ποιο να Επιλέξετε

a.alefragkis

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ