Υγεία & Ομορφιά
Ψωμί ολικής άλεσης
Αδυνάτισμα

Τροφές που Καθιστούν Αδύνατη την Απώλεια Βάρους

Αν γυμνάζεστε με συνέπεια για αρκετό καιρό αλλά δεν έχετε δει τα αποτελέσματα που περιμένετε, πριν αποδώσετε την ευθύνη σε κάποιο πρόβλημα υγείας, σκεφτείτε τις διατροφικές σας συνήθειες.

Για να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας θα πρέπει να συνδυάσετε την υγιεινή διατροφή με τη σωματική άσκηση.

Μπορεί να θεωρείτε ότι τρέφεστε σωστά, όμως υπάρχουν ορισμένες τροφές-παγίδες που πρέπει να αποκλείσετε από τη διατροφή σας, καθώς δεν είναι όσο υγιεινές πιστεύετε.

Κατανάλωση αλκοόλΆσπρο ψωμί

Το άσπρο ψωμί δεν έχει καμιά θρεπτική αξία και παρόλο που δεν είναι απαραίτητο να κόψετε εντελώς τους υδατάνθρακες, το μυστικό είναι να καταναλώνετε σύνθετους και όχι απλούς υδατάνθρακες.

Επομένως αν θέλετε να καταναλώνετε ψωμί, ας είναι ολικής άλεσης.

Τρόφιμα με επεξεργασμένη ζάχαρη

Η επεξεργασμένη ζάχαρη βρίσκεται κρυμμένη σε πολλές αγαπημένες τροφές, μπλοκάροντας τον στόχο σας για αδυνάτισμα.

Όταν βρείτε αυτές τις τροφές και τις αποκλείσετε από τη διατροφή σας, θα αρχίσετε σιγά σιγά να απολαμβάνετε τη γεύση των φυσικών σακχάρων, όπως αυτή των φρούτων.

Επιπλέον θα αισθάνεστε γεμάτοι ενέργεια, δεν θα νιώθετε υπνηλία μετά την κατανάλωσή τους και θα φτάσετε πιο κοντά στους στόχους σας.

Έτσι όταν επιθυμείτε κάτι γλυκό, προτιμήστε τα φρούτα και τα φυσικά γλυκαντικά, όπως το μέλι και όχι τη ζάχαρη και τα υποκατάστατά της.

Μπάρες πρωτεΐνης και δημητριακών

Οι περισσότερες μπάρες πρωτεΐνης και δημητριακών που κυκλοφορούν στο εμπόριο περιέχουν ζάχαρη και συντηρητικά που δεν κάνουν καλό στην υγεία σας, ενώ εμποδίζουν και τις προσπάθειες αδυνατίσματος.

Αν θέλετε πρωτεΐνη στη διατροφή σας, επιλέξτε σκόνη πρωτεΐνης, την οποία μπορείτε να προσθέσετε στο γάλα ή στους φυσικούς χυμούς σας ή καταναλώστε άπαχα κρέατα, κοτόπουλο και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Αλκοόλ

Αν δοκιμάσετε να σταματήσετε την κατανάλωση αλκοόλ, θα δείτε ότι μέσα σε 2-3 εβδομάδες το σώμα σας θα έχει αλλάξει.

Διακόπτοντας την κατανάλωση αλκοόλ θα μπορέσετε να χάσετε περισσότερο λίπος, θα ξεπρηστείτε, ενώ σταδιακά θα δείτε ότι θα σταματήσετε και να το επιθυμείτε.

Αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά, είτε τα κανονικά είτε τα διαίτης αυξάνουν τον κίνδυνο πρόσληψης βάρους, ενώ προκαλούν δερματικά προβλήματα, όπως ακμή, αλλά και εναλλαγές στη διάθεση.

Όλα τα αναψυκτικά είναι γεμάτα χημικές ουσίες και ζάχαρη που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη.

Είναι επόμενο λοιπόν να μην προάγουν και την απώλεια βάρους.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απλοί Τρόποι για να Κάψετε Λίπος Μέσα στην Ημέρα

Οι Λιγούρες και τα Τσιμπολογήματα που σας Παχαίνουν

Το Φαρμακείο Πολύτιμος Σύμμαχος στο Αδυνάτισμα

yoadmin

Δίαιτα – Πώς να Προετοιμαστείτε Ψυχολογικά και να Μένετε Προσηλωμένοι στο Στόχο σας

d.tsagkrinos

Απλές Συμβουλές για Κοιλιά… Επιπέδου

Ο Φόβος της Ζυγαριάς – Πότε να μη Ζυγίζεστε

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ