Υγεία & Ομορφιά
Fitness

Πώς να Παραμείνετε Πιστοί σε ένα Πρόγραμμα Γυμναστικής

Αν ανήκετε σε όσους πιέζονται ψυχολογικά και ετοιμάζεστε να εγκαταλείψετε την προσπάθεια, δείτε τι πρέπει να κάνετε ώστε να παραμείνετε πιστοί στο πρόγραμμά σας.

Πώς να Παραμείνετε Πιστοί σε ένα Πρόγραμμα Γυμναστικής.

Οργανώστε σωστά τις προπονήσεις σας

Στο πρόγραμμά σας εναλλάσσετε επίπονα προγράμματα, αν είστε πιο προχωρημένοι, με πιο χαλαρά.

Μην ασκείτε τις ίδιες μυϊκές ομάδες καθημερινά γιατί έτσι θα εξαντλήσετε τους μύες σας γρήγορα.

Προγραμματίζετε πάντα από την αρχή της εβδομάδας τις προπονήσεις σας και φροντίστε να είναι τέτοιες, ώστε να μην κουραστείτε γρήγορα.

Αξιολογήστε τις ασκήσεις σας και αλλάζετε συχνά πρόγραμμα

Πολλοί ασκούμενοι κάνουν το λάθος και γυμνάζουν τους ίδιους μύες κάθε μέρα.

Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζετε είναι ότι δεν πρέπει να ασκείτε καθημερινά την ίδια μυϊκή ομάδα επειδή κάτι τέτοιο θα σας προκαλέσει εξάντληση, μυϊκή κόπωση και ενδεχομένως μυϊκές βλάβες, παρά το ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι πολύ σημαντικές και αποτελούν έναν από τους καλύτερους τρόπους για να προστατεύσετε τα οστά σας και να χτίσετε τους μύες σας.

Αυτό συμβαίνει επειδή αν ασκείτε τους ίδιους μύες κάθε μέρα, δεν τους δίνετε τον απαραίτητο χρόνο για να ανακάμψουν.

Προπονώντας επίσης καθημερινά διαφορετικές μυϊκές ομάδες δεν θα βαρεθείτε κιόλας.

Αν ακολουθείτε κυκλικό πρόγραμμα που γυμνάζει όλο το σώμα, ξεκινήστε να ασκείστε μέρα παρά μέρα και αν χρειάζεστε βοήθεια απευθυνθείτε σε κάποιον γυμναστή.

Μην επικεντρώνεστε σε επίπονες ασκήσεις

Αφιερώστε χρόνο σε ασκήσεις που δεν καταπονούν τους μύες σας και κάντε λιγότερες επαναλήψεις όταν έχετε πιο απαιτητικές ασκήσεις.

Για παράδειγμα είναι υπερβολή να κάνετε εκατό καθίσματα σε μια προπόνηση αν έχετε και άλλες ασκήσεις για γλουτούς στο ίδιο πρόγραμμα.

Γενικά μην υπερβάλλετε στις επαναλήψεις όταν είναι δεδομένο ότι έτσι θα επιβαρύνετε για παράδειγμα τη σπονδυλική σας στήλη και θα έχετε πόνους στην πλάτη ή αλλού.

Οι λανθασμένες ασκήσεις και οι πολλές επίπονες επαναλήψεις οδηγούν πολλούς στο να εγκαταλείπουν την άσκηση.

Γενικά μην υπερβάλλετε στις επαναλήψεις όταν είναι δεδομένο ότι έτσι θα επιβαρύνετε για παράδειγμα τη σπονδυλική σας στήλη και θα έχετε πόνους στην πλάτη ή αλλού.

Δώστε προσοχή στις αναπνοές

Για να έχει αποτέλεσμα η προπόνησή σας θα πρέπει να μάθετε να αναπνέετε σωστά, δηλαδή να εισπνέετε και να εκπνέετε όταν πρέπει.

Όσοι ξεκινούν γυμναστική τείνουν να κρατούν την αναπνοή τους σε όλη τη διάρκεια των επαναλήψεων μιας άσκησης, αλλά αυτό είναι λάθος και δυσκολεύει και την άσκηση.

Εισπνέετε όταν ξεκινάτε την άσκηση και εκπνέετε μετά το τέλος της κάθε επανάληψης.

Εναλλακτικά, εισπνέετε στην εύκολη φάση της άσκησης και εκπνέετε στη δύσκολη.

Η σωστή αναπνοή θα βελτιώσει την αντοχή σας και θα σας ωθήσει να συνεχίσετε ακόμα και τις πιο απαιτητικές προπονήσεις.

Αλλάξτε παραστάσεις

Αν νιώθετε ότι έχετε κουραστεί να γυμνάζεστε στο ίδιο μέρος κάθε μέρα αλλάξτε το δοκιμάζοντας κάτι εντελώς καινούργιο.

Βγείτε για τρέξιμο στο άλσος, στον στίβο ή σε κάποιο πάρκο, περπατήστε στη γειτονιά σας, στο βουνό ή κοντά στη θάλασσα και αφήστε για λίγο τον διάδρομο του γυμναστηρίου ή του σπιτιού σας.

Εναλλακτικά εγγραφείτε σε κάποιον όμιλο για να μάθετε ένα νέο άθλημα.

Αν παρόλα αυτά νιώσετε έντονη συναισθηματική κόπωση κάντε ένα διάλειμμα από τη γυμναστική σας, ώστε να επιστρέψετε πιο δυναμικά όταν σας έρθει πάλι η όρεξη.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλοκαιρινή Αποτοξίνωση – Τα Ναι και τα Όχι!

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Bάνα Νικολαίδου

Σχοινάκι – Γιατί Είναι η Καλύτερη Γυμναστική

Bάνα Νικολαίδου

Αερόβια Άσκηση – Η Συσχέτιση της Διάρκειας με την Καλή Καρδιαγγειακή Λειτουργία – Video

Ποτέ δεν Είναι Αργά για να Γυμνάσετε τους Γλουτούς σας!

Νέες Τάσεις στη Γυμναστική και τη Διατροφή

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ