Υγεία & Ομορφιά
Κανόνες για οριστικό αδυνάτισμα
Αδυνάτισμα

Τι Πρέπει να Ξεχάσετε για Οριστικό Αδυνάτισμα

Για να χάσετε κάποια περιττά κιλά που σας απασχολούν και σας χαλούν τη διάθεση, χρειάζεται να κάνετε κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής σας στις οποίες θα δεσμευτείτε, αν θέλετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας να έχουν διάρκεια στον χρόνο.

Μην κάνετε αυστηρές δίαιτες

Οι αυστηρές, εξαντλητικές δίαιτες που δεν μπορούν να εφαρμοστούν για μεγάλα χρονικά διαστήματα κάνουν κακό στην υγεία και επιπλέον δε δίνουν αποτελέσματα, επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και οδηγούν σε επαναπρόσληψη των κιλών μετά το τέλος τους.

Αντίθετα, ένα πιο λογικό διατροφικό πλάνο που μπορεί να δουλέψει μακροπρόθεσμα μπορεί να σας εξασφαλίσει την επιθυμητή αλλά σταδιακή απώλεια κιλών και το βασικότερο, τη διατήρηση του νέου σας βάρους.

Η αξία των υγιεινών σνακΜην παραλείπετε γεύματα

Αν αρχίσετε και παραλείπετε γεύματα θα καταλήξετε να αποθηκεύετε περισσότερες θερμίδες από πριν.

Αυτό συμβαίνει επειδή η ορμόνη της πείνας, η γκρελίνη και η λεπτίνη που ευθύνεται για τον κορεσμό, λειτουργούν καλύτερα όταν ο οργανισμός τρέφεται τακτικά.

Όταν αυτό δε συμβαίνει, αυτές οι ορμόνες απορρυθμίζονται προκαλώντας υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα.

Γι’ αυτό χρειάζεται να οργανώνετε εκ των προτέρων τα γεύματά σας, ιδιαίτερα τις μέρες που ξέρετε ότι δεν θα έχετε χρόνο για μαγείρεμα.

Μην καταναλώνετε τρόφιμα με 0% λιπαρά

Δεν είναι κακό να καταναλώνετε προϊόντα με μειωμένα λιπαρά, αλλά είναι βλαβερό να καταναλώνετε προϊόντα με 0% λιπαρά.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα καλά λιπαρά ο οργανισμός τα χρειάζεται για να μένει χορτάτος για περισσότερη ώρα.

Η απομάκρυνση όλων των λιπαρών από τα τρόφιμα θα σας προκαλέσει μεγαλύτερη λιγούρα και υπερκατανάλωση φαγητού αργότερα μέσα στη μέρα.

Επίσης, η επιλογή τροφών χωρίς λιπαρά μπορεί να σας στερήσει ορισμένα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Ένα παράδειγμα είναι τα γαλακτοκομικά, από τα οποία όταν απομακρύνονται όλα τα λιπαρά εμποδίζεται η απορρόφηση σημαντικών λιποδιαλυτών βιταμινών, όπως οι βιταμίνες Α και D και το ασβέστιο.

Μην αποκλείετε κάποιο φαγητό από τη διατροφή σας

Αν υπάρχει κάποιο τρόφιμο που αν και ανθυγιεινό σας αρέσει, δε χρειάζεται να το βγάλετε από τη διατροφή σας για πάντα.

Προσπαθήστε απλώς να το καταναλώνετε σπάνια και με μέτρο χωρίς να το καταβροχθίζετε, αλλά απολαμβάνοντας τη γεύση, την υφή και τη μυρωδιά του, ώστε να λάβετε τη μέγιστη ικανοποίηση.

Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και τη λαιμαργία

Το αλκοόλ εκτός από το ότι όταν καταναλώνεται τακτικά και σε μεγάλες ποσότητες αυξάνει το βάρος, ανοίγει και την όρεξη κάνοντάς σας να τρώτε αλόγιστα.

Μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωσή του αν θέλετε να αδυνατίσετε, μην πίνετε με άδειο στομάχι και φροντίστε να έχετε υγιεινά σνακ στην κουζίνα σας για τις στιγμές που κινδυνεύετε να υποκύψετε σε κάτι ανθυγιεινό.

Εκτιμήστε την αξία του ύπνου

Ο ύπνος μπορεί να επηρεάσει τις διατροφικές σας συνήθειες.

Η έλλειψη ύπνου είναι ο πρώτος ένοχος που μπορεί να απορρυθμίσει εντελώς τα σήματα που στέλνει ο εγκέφαλος σχετικά με την πείνα.

Να θυμάστε ότι τα οφέλη του καλού και επαρκούς ύπνου μπορούν να επηρεάσουν όλη σας την καθημερινότητα.

Χρησιμοποιήστε κάποιο προϊόν αδυνατίσματος τοπικά

Μπορεί να μην κάνουν θαύματα από μόνα τους, όμως τα προϊόντα αδυνατίσματος, όπως οι κρέμες, τα τζελ, τα λάδια, οι λοσιόν και άλλα, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και άσκησης, μπορούν να διορθώσουν την όψη του σώματος εξωτερικά.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι Κάνετε Λάθος με το Λίπος στην Κοιλιά και δεν το Χάνετε

Μείωση Πόντων με Τοπικά Αδυνατιστικά

yoadmin

Απλοί Τρόποι για να Κάψετε Λίπος Μέσα στην Ημέρα

Τι να Κάνετε αν δε Χάνετε Βάρος

Bάνα Νικολαίδου

Σπλαχνικό Λίπος – Απαλλαγείτε Υιοθετώντας Απλές Συνήθειες

d.tsagkrinos

Υποκατάστατα Γεύματος για Απώλεια Βάρους

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ