Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή

Τα Οφέλη της Μαύρης Σοκολάτας για την Υγεία, Όπως Αποδεικνύονται από την Επιστήμη

Σοκολάτα και υγεία δεν πάνε μαζί.

Ή μήπως όχι;

Η αλήθεια είναι πως η αγαπημένη μας σοκολάτα έχει συνδεθεί με δυσάρεστες συνέπειες όπως τα παραπανίσια κιλά και προβλήματα υγείας.

Ωστόσο τα παραπάνω είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος, καθώς η επιστήμη έχει αποδείξει ότι η σοκολάτα έχει και πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας.

Η αλήθεια είναι πως η αγαπημένη μας σοκολάτα έχει συνδεθεί με δυσάρεστες συνέπειες όπως τα παραπανίσια κιλά και προβλήματα υγείας.

Συγκεκριμένα, η μαύρη σοκολάτα που έχει 70% και πάνω περιεκτικότητα σε κακάο, έχει περισσότερες πολυφαινόλες και φλαβανόλες από τα βατόμουρα, τα οποία θεωρούνται κορυφαία πηγή των πολύτιμων για την υγεία συστατικών.

Μερικά ακόμη οφέλη της μαύρης σοκολάτας είναι τα ακόλουθα:

Προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις

Μελέτες έδειξαν ότι η τακτική κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 57%.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η ιδιότητα αυτή οφείλεται στα φλαβονοειδή που συμβάλλουν στην παραγωγή νιτρικού οξειδίου.

Η ουσία αυτή προκαλεί χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων και μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Βελτιώνει τη διάθεση

Η σοκολάτα διεγείρει τη νευρική δραστηριότητα σε περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ευχαρίστηση και την ανταμοιβή, γεγονός που με τη σειρά του μειώνει το άγχος και βελτιώνει τη διάθεση.

Μελέτες έδειξαν ότι η τακτική κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 57%.

Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου

Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας σε μικρές ποσόστητες μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

Τα φλαβονοειδή μειώνουν το οξειδωτικό στρες, το οποίο θεωρείται η κύρια αιτία αντίστασης στην ινσουλίνη.

Συμβάλλει στην απώλεια βάρους

Λίγη μαύρη σοκολάτα πριν ή μετά από ένα γεύμα, στέλνει στον εγκέφαλο σήμα κορεσμού.

Κατά τη διάρκεια της πέψης, η σοκολάτα συμπεριφέρεται σαν πρεβιοτικό που ευνοεί την ανάπτυξη καλών βακτηρίων στο έντερο.

Τα βακτήρια αυτά βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, υποστηρίζοντας έναν υγιή μεταβολισμό.

Προλαμβάνει τον καρκίνο

Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, ασταθή μόρια οξυγόνου που πιστεύεται ότι είναι υπεύθυνα για τη γήρανση και πολλές χρόνιες παθήσεις.

Η ανεξέλεγκτη δράση των ελεύθερων ριζών οδηγεί με την πάροδο του χρόνου, σε χρόνια φλεγμονή, καρκίνο, καρδιοπάθειες και Αλτσχάιμερ.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Τροφές που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε το Κρέας

Bάνα Νικολαίδου

6 Μύθοι για τη Σοκολάτα που δεν Πρέπει να Πιστεύετε

d.tsagkrinos

Τα Φρούτα του Καλοκαιριού και η Θρεπτική τους Αξία

d.tsagkrinos

Περισσότερα Λαχανικά στο Πιάτο σας

yoadmin

Νερό Μαζί με το Φαγητό;

yoadmin

Οι Τροφές που «Καθαρίζουν» τους Πνεύμονες

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ