Υγεία & Ομορφιά
Συμβουλές για Γρήγορο Αδυνάτισμα.
Αδυνάτισμα Δίαιτα

Συμβουλές για Γρήγορο Αδυνάτισμα

Κοιλιά, μηροί, μπράτσα…

Θέλετε να χάσετε γρήγορα τα περίσσια κιλά; Ακολουθούν πολύτιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τα επιπλέον κιλά χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την υγεία σας.

Συμβουλές για Γρήγορο Αδυνάτισμα.

Χυμό από μισό λεμόνι για το ξεκίνημα της ημέρας!

Το πρωί μπορείτε να στύψετε τον χυμό από μισό λεμόνι σε ένα μεγάλο ποτήρι χλιαρό νερό και να το πιείτε, με βασική προϋπόθεση το στομάχι σας να είναι άδειο. Η πρακτική αυτή βοηθά στην ενυδάτωση του σώματος, τονώνει την παραγωγή υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι και αποτοξινώνει το συκώτι.

Επομένως, προετοιμάζει το πεπτικό σύστημα για το πρωινό γεύμα, το οποίο συνιστάται να καταναλώνεται τουλάχιστον 30 λεπτά μετά.

Οι φίλοι μας, τα λαχανικά

Η κατανάλωση λαχανικών προάγει την απώλεια βάρους. Και πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση πράσινων λαχανικών. Ορισμένα από αυτά μάλιστα έχουν τόσο λίγες θερμίδες που μπορείτε να τα καταναλώνετε από το πρωί έως το βράδυ (π.χ. το λάχανο).

Κατανάλωση νερού

Το πρώτο και το πιο σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να χάσετε γρήγορα κάποια παραπανήσια κιλά είναι να πίνετε αρκετό νερό. Και όταν λέμε νερό, εννοούμε τουλάχιστον ένα λίτρο και μισό την ημέρα, ώστε να είναι επαρκώς ενυδατωμένος ο οργανισμός σας.

Ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας, να προτιμάτε πάντοτε το νερό από τα αναψυκτικά ή τους συσκευασμένους χυμούς φρούτων.

Στην πραγματικότητα, η κρυμμένη ζάχαρη που εμπεριέχεται στα αναψυκτικά και στους τυποποιημένους χυμούς φρούτων αποθηκεύεται στο σώμα σας, ενώ αντιθέτως το νερό θα σας βοηθήσει να εξαλείψετε το λίπος.

Μείνετε μακρά από πρόσθετα άλατα, λιπαρά, «παχυντικά συντηρητικά»…

Εάν θέλετε να χάσετε κάποια κιλά, θα πρέπει να το «πάρετε λίγο στα σοβαρά» και να βγάλετε παντελώς από το διατροφολόγιό σας κάθε λογής τρόφιμο που εμπεριέχει πρόσθετα άλατα ή τρανς λιπαρά, όπως π.χ. πατατάκια, γαριδάκια, ανθυγιεινά σνακ, αλλαντικά, κ.λπ.

Επιλέξτε σπιτικά γεύματα και υγιεινά σνακ. Το αλάτι, γενικότερα, προάγει την κατακράτηση υγρών και επομένως αποτρέπει την απώλεια βάρους.

Μείνετε μακρά από πρόσθετα άλατα, λιπαρά, «παχυντικά συντηρητικά»…

Επιλέξτε τροφές με «καλά» λιπαρά!

Να είστε προσεκτικοί, η εξάλειψη του λίπους από τη διατροφή σας δεν σημαίνει απαραιτήτως την εξάλειψη όλων των τροφίμων που εμπεριέχουν λιπαρά. Θα πρέπει λοιπόν να βγάλετε από την καθημερινότητά σας τα κακά λίπη και όχι τα καλά.

Και δεν συνιστάται να αγοράζετε προϊόντα με 0% λιπαρά, γιατί στη συνέχεια τα σάκχαρα θα αντικαταστήσουν το λίπος, κάτι που μπορεί να επιβραδύνει την απώλεια βάρους.

Αθλητισμός

Η απώλεια βάρους βασίζεται κατά 70% στη διατροφή και κατά 30% στον αθλητισμό.

Γι’ αυτό καλό είναι να γυμνάζεστε έστω και λίγο κάθε μέρα ή να ασκείτε κάποια σωματική δραστηριότητα. Η τακτική σωματική άσκηση είναι εξαιρετική για την υγεία σας, αλλά και για την τόνωση και το «χτίσιμο» του σώματός σας.

Επιπλέον, η σωματική άσκηση συμβάλλει πάρα πολύ εάν θέλετε να χάσετε γρήγορα πολύ λίγα κιλά. Η σωματική άσκηση και γενικότερα οι δραστηριότητες μπορούν να δώσουν στο σώμα ένα «σήμα» που θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

Όταν έχετε ήδη δοκιμάσει τα πάντα

Ορισμένοι από εσάς ίσως να έχετε ήδη δοκιμάσει τα πάντα… και τίποτα να μην βοήθησε στην απώλεια των κιλών. Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει η επιλογή της χειρουργικής επέμβασης. Αλλά να είστε προσεκτικοί:

Η λιποαναρρόφηση δεν συνιστάται και πριν θελήσετε να προχωρήσετε στην επέμβαση θα πρέπει να κάνετε λίγη δίαιτα για να χάσετε λίγο βάρος.

Ξεχάστε τις δίαιτες express.

Ξεχάστε τις δίαιτες express

Όσοι θέλουν να χάσουν μερικά παραπανίσια κιλά, συνήθως θέλουν να τα χάσουν πολύ γρήγορα. Προσοχή όμως! Όσοι χάνουν βάρος πολύ γρήγορα τείνουν να το ανακτούν αμέσως μετά.

Είναι προτιμότερο να χάσετε 2-3 κιλά μετά από έναν μήνα… και να μην τα ξαναπάρετε ποτέ, από το να τα χάσετε πολύ γρήγορα και να τα ξαναπάρετε αμέσως! Και αυτό επειδή όταν χάνετε βάρος πολύ γρήγορα, ουσιαστικά χάνετε μυϊκό ιστό και υγρά, όχι λίπος.

Τι γίνεται με τις δίαιτες express; Σύμφωνα με τη Γαλλική Υπηρεσία Υγείας Τροφίμων, Περιβάλλοντος και Εργασίας (ANSES), το 80% των ατόμων που ακολούθησαν τέτοιου είδους δίαιτες ανέφεραν ότι ανέκτησαν ξανά και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα κιλά που έχασαν. Αυτή είναι η λεγόμενη «μη ισορροπημένη» δίαιτα.

Εβδομάδες αποτοξίνωσης με χυμούς από φρούτα και λαχανικά

Η αρχή των συγκεκριμένων μεθόδων είναι η αποτοξίνωση του σώματος και όχι η απώλεια βάρους. Ακόμα κι αν χάσετε μερικά κιλά, πολύ σύντομα και μόλις σταματήσετε τη συγκεκριμένη αποτοξίνωση θα τα ανακτήσετε ξανά.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη αποτοξίνωση έχει πολλές παρενέργειες, όπως κόπωση, ναυτία και εντερικά προβλήματα. Και εάν δεν σας έχουμε πείσει ακόμα γι’ αυτό, λάβετε υπόψη, επιπλέον, ότι όλα τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να είναι 100% βιολογικά.

Τέλος, τα φρούτα και τα λαχανικά, όντας σε υδαρή μορφή χωνεύονται πολύ γρήγορα. Σε περίπτωση λοιπόν που αυτά περιέχουν κάποιο φυτοφάρμακο, αυτό θα μεταφερθεί πολύ γρήγορα στο αίμα σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κοιλιακό Λίπος: Τρόφιμα που Πρέπει να Αποφεύγετε

Πώς η Θετική Σκέψη Βοηθά στο Αποτελεσματικό Αδυνάτισμα

d.tsagkrinos

Τρόποι για να Απαλλαγούμε από το Κοιλιακό Λίπος

d.tsagkrinos

Μεταβολισμός – Απλές Συμβουλές για να Μεγιστοποιήσετε την Καύση Θερμίδων

d.tsagkrinos

Πόσα Γεύματα να Επιλέξω;

yoadmin

Τι Πρέπει να Ξεχάσετε για Οριστικό Αδυνάτισμα

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ