Υγεία & Ομορφιά
Πιείτε τα πρωινά νερό με λεμόνι για περισσότερα οφέλη
Διατροφή

Διατροφικά Οφέλη αν Πίνετε Νερό με Λεμόνι

Το λεμόνι και τα άλλα εσπεριδοειδή είναι γνωστά για τις πολύχρωμες φλούδες, τα οφέλη και τη δροσερή τους γεύση.

Περιέχουν κιτρικό οξύ και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

Η φλούδα ενός λεμονιού αποτελείται από δύο στρώματα: το εξωτερικό ξύσμα και ένα λευκό εσωτερικό στρώμα, το κουκούτσι.

Παραδόξως, αυτό το ξύσμα και το κουκούτσι είναι που περιέχουν σημαντικά επίπεδα πολύτιμων αντιοξειδωτικών, περισσότερο μάλιστα από τον ίδιο τον χυμό λεμονιού.

Το ξύσμα περιέχει επίσης αιθέρια έλαια, το πιο κοινό από τα οποία ονομάζεται λιμονένιο.

Διατροφικά οφέλη

Τα λεμόνια χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες και έχουν λάβει μεγάλη εκτίμηση στο παρελθόν για τη θεραπεία του σκορβούτου, μιας σπάνιας πλέον πάθησης που μπορεί να αναπτυχθεί λόγω έλλειψης βιταμίνης C.

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι παρόλο που η βιταμίνη C δεν εμπόδισε τα κατά τα άλλα υγιή άτομα να κολλήσουν το κοινό κρυολόγημα, μπορεί να συντομεύσει τη διάρκεια των συμπτωμάτων και να μειώσει στο μισό τον κίνδυνο κρυολογήματος σε άτομα που εκτίθενται σε σύντομες περιόδους ακραίου σωματικού στρες.

Τα λεμόνια περιέχουν επίσης προστατευτικά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται φλαβανοειδή.

Έχουν λίγες θερμίδες αλλά έχουν υψηλή γεύση.

Η κατανάλωση νερού με λεμόνι προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας βάρους, της βελτίωσης της πέψης, των επιδράσεων «αλκαλοποίησης» στο σώμα, της βελτίωσης του δέρματος και της αποτοξίνωσης.

Ορισμένα στοιχεία έχουν συνδέσει τη βιταμίνη C  και τα φλαβονοειδή με βελτιώσεις στο δέρμα.

Η βιταμίνη C είναι γνωστό ότι βοηθά το σώμα να παράγει κολλαγόνο, το οποίο συμβάλλει στην ακεραιότητα του δέρματος.

Το νερό με λεμόνι βοηθά στην καούραΝερό με λεμόνι

Εάν είστε κάποιος που δυσκολεύεται να πιει νερό ή δεν του αρέσει πραγματικά η γεύση, τότε η προσθήκη λεμονιού σε ζεστό ή κρύο νερό μπορεί να το κάνει πιο εύγευστο.

Το να πίνετε αρκετό νερό θα ωφελήσει την υγεία σας.

Είναι πιθανό να μπερδέψετε τη δίψα με την πείνα, οπότε αν σας έχουν συμβουλεύσει να χάσετε βάρος, δοκιμάστε να πιείτε πρώτα ένα ποτήρι νερό με λεμόνι, όταν αισθάνεστε πεινασμένοι για να δείτε αν πραγματικά διψάτε.

Εάν συνήθως επιλέγετε αναψυκτικά ή ποτά με ζάχαρη, το νερό με λεμόνι θα ήταν μια εναλλακτική λύση με λιγότερες θερμίδες και χαμηλότερη ζάχαρη.

Η αφυδάτωση είναι συχνή και μπορεί να εμφανιστεί με πονοκεφάλους, ζάλη και κόπωση.

Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε αρκετά υγρά κατά την άσκηση ή σε ζεστό καιρό.

Το καλύτερο  είναι να πίνετε 6-8 ποτήρια υγρών, ιδανικά νερό, την ημέρα.

Η δυσπεψία, που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα καούρας και φούσκωμα, μπορεί να είναι άβολη.

Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν ότι το να πίνουν ένα ποτήρι νερό με λεμόνι, ιδιαίτερα το πρωί, βοηθά στην πέψη.

Επιδράσεις στα δόντια

Οι χυμοί φρούτων και τα όξινα υγρά μπορούν να επηρεάσουν το σμάλτο των δοντιών.

Είναι καλύτερο να αραιώσετε τον συμπυκνωμένο χυμό λεμονιού με νερό ή να πίνετε μέσα από ένα καλαμάκι.

Πώς να φτιάξετε νερό με λεμόνι

Ρίξτε σε ένα ποτήρι νερό και χυμό λεμονιού ή φέτες λεμονιού συμπεριλαμβανομένης της φλούδας.

Ζεστό ή κρύο νερό εξαρτάται από εσάς.

Μπορείτε να προσθέσετε άλλα υλικά και γεύσεις όπως πορτοκάλι ή μέντα αν θέλετε.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

7 Λόγοι για να Εντάξετε την Κινόα στη Διατροφή σας

Οι Ωφέλιμες Ιδιότητες του Κάστανου

Ξίδι – Σύμβουλος στο Αδυνάτισμα και την Καλή Υγεία

Διατροφικές Συμβουλές για να Ενισχύσετε τη Μνήμη σας

Πώς Μπορεί η Μπίρα να Ωφελήσει τον Οργανισμό

Τι θα Συμβεί στον Οργανισμό σας αν Κόψετε τον Καφέ