Υγεία & Ομορφιά
Τρόποι μείωσης της κατακράτησης υγρών
Προβλήματα Ουροποιητικού

Απλοί Τρόποι για να Μειώσετε την Κατακράτηση Υγρών

Η κατακράτηση υγρών στο σώμα προκύπτει όταν συσσωρεύονται περιττά υγρά στον οργανισμό.

Η κατακράτηση εμφανίζεται στο κυκλοφορικό και στο λεμφικό σύστημα ή στο εσωτερικό των ιστών και κάνει την εμφάνισή της με πρήξιμο στα χέρια, στα πόδια, στο πρόσωπο και στους αστραγάλους.

Οι περισσότεροι λόγοι πίσω από την κατακράτηση υγρών δεν είναι σοβαροί, αλλά μπορεί να αποτελεί και σύμπτωμα σοβαρών παθήσεων, όπως οι νεφροπάθειες ή οι δυσλειτουργίες της καρδιάς.

Κάποιες γυναίκες εμφανίζουν κατακράτηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή πριν από την περίοδο, ενώ όσοι δεν είναι σωματικά δραστήριοι μπορούν να εμφανίσουν κατακράτηση υγρών.

Δείτε μερικούς εύκολους τρόπους για να την αποφύγετε ή να την μειώσετε.

Χυμός πορτοκαλιούΒγάλτε το αλάτι από τη διατροφή σας

Το αλάτι αποτελείται από νάτριο, το οποίο “κολλάει” στο νερό και διατηρεί την ισορροπία των υγρών μέσα και έξω από τα κύτταρα.

Έτσι αν καταναλώνετε συχνά αλάτι που περιέχεται σε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα, το υπερβάλλον νάτριο κάνει το σώμα σας να κρατά νερό.

Αποφύγετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων οδηγεί σε απότομες αυξήσεις στα επίπεδα του σακχάρου και της ινσουλίνης.

Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης προκαλούν κατακράτηση νατρίου, το οποίο οδηγεί σε κατακράτηση νερού.

Απλά παραδείγματα επεξεργασμένων υδατανθράκων είναι τα επεξεργασμένα σάκχαρα και τα δημητριακά, όπως το αλεύρι.

Αυξήστε την πρόσληψη μαγνησίου

Το μαγνήσιο επιτελεί διάφορες σημαντικές σωματικές λειτουργίες, μια από τις οποίες είναι και η μείωση της κατακράτησης υγρών.

Καλές πηγές μαγνησίου αποτελούν οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά, η μαύρη σοκολάτα και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ενώ μπορείτε να το λάβετε και σε μορφή συμπληρώματος.

Αυξήστε την πρόσληψη βιταμίνης Β6

Η βιταμίνη Β6 είναι σημαντική για τη διαμόρφωση των ερυθρών αιμοσφαιρίων, αλλά εξυπηρετεί και πολλές άλλες λειτουργίες.

Έχει αποδειχτεί ότι μειώνει την κατακράτηση υγρών σε γυναίκες με συμπτώματα προεμμηνορροϊκού συνδρόμου.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β6 είναι οι μπανάνες, οι πατάτες, τα καρύδια και το κρέας.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε κάλιο

Η αναπλήρωση των επιπέδων του καλίου είναι απαραίτητη ειδικά μετά από έντονη σωματική άσκηση.

Ένας τρόπος για να μειώσετε την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας είναι να ξεκινήσετε να κινείστε περισσότερο.

Το κάλιο επίσης φαίνεται πως βοηθά στη μείωση της κατακράτησης υγρών με το να μειώνει τα επίπεδα του νατρίου και να αυξάνει την παραγωγή ούρων.

Οι μπανάνες, το πορτοκάλι, το αβοκάντο και οι ντομάτες είναι οι ιδανικές τροφές πλούσιες σε κάλιο.

Πιείτε ρόφημα πικραλίδας

Η πικραλίδα είναι ένα βότανο που χρησιμοποιείται ως φυσικό διουρητικό.

Τα φυσικά διουρητικά μειώνουν την κατακράτηση υγρών, αρκεί να καταναλώνονται τακτικά.

Φυσικά για τον ίδιο σκοπό μπορείτε να καταναλώσετε μάραθο, τσουκνίδα και χυμό από κράνμπερι, μαϊντανό, ιβίσκο, λουίζα και φυσικά περισσότερο νερό.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόβλημα στα Νεφρά και οι Ενδείξεις του

Bάνα Νικολαίδου

Ούρηση Αίματος: Τι Είναι η Αιματουρία;

Η Νυχτερινή Ενούρηση Κατά την Εφηβεία

Θεραπεύοντας την Κυστίτιδα

yoadmin

Πέτρες στα Νεφρά – 5 Συμβουλές που θα σας Απαλλάξουν

yoadmin

Αίμα στα Ούρα: Συμπτώματα και Πιθανές Αιτίες

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ