Υγεία & Ομορφιά
Image default
Φροντίδα για τον Άνδρα

Συμβουλές για Απώλεια Βάρους σε Άνδρες Άνω των 50 Ετών

Αν παρατηρείτε ότι καθώς τα χρόνια περνούν χάνετε και πιο δύσκολα βάρος, δεν είναι μόνο η ιδέα σας.

Πράγματι, ο μεταβολισμός με την πάροδο των χρόνων πέφτει με αποτέλεσμα τα κιλά να αυξάνονται πιο εύκολα και να χάνονται πιο δύσκολα.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές συμβουλές απώλειας βάρους που έχουν αποτέλεσμα ακόμα κι αν έχετε περάσει τα 50.

Παρ’ όλο λοιπόν που το αδυνάτισμα γίνεται πιο δύσκολο χρόνο με το χρόνο, υπάρχουν τρόποι να τα καταφέρετε.

Σίγουρα θα σας βοηθήσουν περισσότερο οι παρακάτω συμβουλές:

Βάλτε τα όσπρια στο καθημερινό διαιτολόγιό σας

Τα όσπρια είναι μια κατηγορία τροφίμων που όταν είμαστε νέοι δεν εκτιμούμε όσο θα έπρεπε.

Ένα όμως από τα σημαντικά οφέλη τους που εκτιμάμε περισσότερο καθώς μεγαλώνουμε είναι ότι συμβάλλουν στην καλή υγεία του εντέρου.

Ακόμα είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού.

Πρέπει λοιπόν να τα εντάξετε ενεργά στο διαιτολόγιό σας.

Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αποτελούν το βασικό σας γεύμα καθημερινά.

Μπορείτε να τα βάλετε σε μικρότερες ποσότητες σαν γαρνιτούρα ή στη σαλάτα σας.

Παρ’ όλο λοιπόν που το αδυνάτισμα γίνεται πιο δύσκολο χρόνο με το χρόνο, υπάρχουν τρόποι να τα καταφέρετε

Κάντε yoga

Ακόμα και αν μέχρι τώρα κάνατε πιο έντονη γυμναστική, δεν είναι ποτέ αργά για να βάλετε τη yoga στη ζωή σας.

Μάλιστα, όσο τα χρόνια περνούν γίνεται όλο και πιο χρήσιμη καθώς συμβάλλει στην ευκινησία του σώματος χωρίς να το επιβαρύνει, όπως κάνουν άλλα είδη γυμναστικής.

Ακόμα, είναι ένα τρόπος να ηρεμείτε και να αποβάλλετε το στρες της καθημερινότητας, το οποίο είναι πιθανό να σας κρατάει από το να χάσετε βάρος.

Καταναλώστε περισσότερα τρόφιμα ολικής άλεσης

Μιας που λογικά μετά τα 50 δεν έχετε όρεξη για κουραστικές και πολύ απαιτητικές δίαιτες είναι καλύτερα να κάνετε μερικές έξυπνες επιλογές παρά να στερείστε.

Τα τρόφιμα ολικής άλεσης είναι λιγότερο επεξεργασμένα και περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες.

Αυτό σας κρατάει χορτάτους για περισσότερες ώρες και συμβάλλει και σε άλλα κομμάτια, όπως η καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Βάλτε λοιπόν τα τρόφιμα ολικής άλεσης ενεργά στο πιάτο σας και θα δείτε ότι θα σας πιάνουν λιγότερες λιγούρες και θα τρώτε λιγότερο.

Κόψτε τα αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά δεν έχουν τίποτα θρεπτικό να σας προσφέρουν.

Συνήθως έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη άρα και σε θερμίδες χωρίς όμως να σας χορταίνουν.

Προτιμήστε λοιπόν κάτι πιο χορταστικό με τις ίδιες θερμίδες.

Προσοχή επίσης στα smoothies και στους χυμούς που μπορεί να φαίνονται υγιεινές επιλογές αλλά μερικές φορές είναι αρκετές παχυντικές.

Διαλέξτε προσεκτικά τα snacks σας

Τα snacks είναι μια συνηθισμένη διατροφική παγίδα στην οποία πέφτουν σχεδόν όλοι.

Ειδικά από μια ηλικία και μετά που έχετε κουραστεί να υπολογίζετε θερμίδες οι λάθος επιλογές στα snacks είναι και πιο συχνές.

Μια εύκολη λύση που δε θέλει πολλή σκέψη αν θέλετε ένα υγιεινό τσιμπολόγημα είναι οι ξηροί καρποί που δίνουν ενέργεια και είναι πηγή θρεπτικών στοιχείων.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Φοβίες των Αντρών Σχετικά με το Σεξ

Bάνα Νικολαίδου

Φυσικές Μέθοδοι για να Καταπολεμήσετε τη Στυτική Δυσλειτουργία

d.tsagkrinos

Φροντίδα για τον Άνδρα – Ποια Βραδινή Ρουτίνα Πρέπει να Υιοθετήσετε για να Ξυπνάτε πιο Όμορφοι

Συμβουλές για Τέλειο Ανδρικό Ξύρισμα

Τα Συχνότερα Ουρολογικά Προβλήματα στους Νέους Άνδρες

Η Σωστή Ρουτίνα Αντιγήρανσης για τον Άνδρα

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ