Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Σε τι Πρέπει να Πείτε «Όχι» πριν Βγείτε στην Παραλία

Ενώ μεγαλώνετε, ο μεταβολισμός σας αλλάζει με αποτέλεσμα να δυσκολεύεστε να χάσετε κιλά ή να διατηρήσετε την καλή σας φόρμα.

Αν θέλετε να δείτε τον αριθμό στην ζυγαριά σας να κατεβαίνει πριν εξορμήσετε στις παραλίες ή πάτε διακοπές, τότε ήρθε η ώρα να βάλετε κάποιους περιορισμούς στο καθημερινό μενού σας.

Όχι στη ζάχαρη

Για τον περισσότερο κόσμο η αποχή από τη ζάχαρη είναι αδιανόητη και πολύ δύσκολη.

Το να κόψετε τη ζάχαρη όμως, δε σημαίνει ότι πρέπει και να στερηθείτε τις γλυκιές απολαύσεις.

Τα γλυκά φρούτα, το παστέλι και η τεράστια γκάμα των γλυκών με στέβια μπορούν να την αντικαταστήσουν επάξια.

Αν δεν μπορείτε να πιείτε σκέτο τον καφέ ή το τσάι, ελαττώστε τη ζάχαρη σταδιακά ή προσθέστε στέβια αντί για ζάχαρη.

Όχι στα αλλαντικά

Τα αλλαντικά περιέχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά και εκτός από φούσκωμα, συνδέονται και με πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων, αν τα καταναλώνετε συχνά.

Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με άλλες πηγές πρωτεΐνης, όπως το άπαχο κοτόπουλο και η γαλοπούλα, το άπαχο μοσχαρίσιο κρέας, το ψάρι και τα όσπρια.

Όχι στο ψωμί

Το ψωμί από λευκό αλεύρι είναι ένα τρόφιμο αρκετά ενοχοποιημένο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος, λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε υδατάνδρακες.

Αντί γι’ αυτό, μπορείτε να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας τις ρυζογκοφρέτες, τα κριτσίνια και τις φρυγανιές ολικής άλεσης.

Όχι στα τυποποιημέναντρέσινγκ

Ακόμα και η πιο απλή σαλάτα ή το τοστ μπορούν να μετατραπούν σε θερμιδικές βόμβες αν τους προσθέσετε κάποιο ντρέσινγκ με μαγιονέζα, κέτσαπ και άλλα συστατικά πλούσια σε λιπαρά που δε σας βοηθούν να χάσετε κιλά.

Αντί για αυτές τις σάλτσες, προτιμήστε μουστάρδα ή ένα ντιπ από γιαούρτι που θα έχετε φτιάξει μόνοι σας.

Όχι στα αναψυκτικά

Αν δε μπορείτε να αντισταθείτε στα αναψυκτικά, προτιμήστε τα στη light εκδοχή τους.

Τα αναψυκτικά σας γεμίζουν με κενές θερμίδες χωρίς να προσφέρουν κανένα θρεπτικό συστατικό και καμία αίσθηση κορεσμού.

Αν σκεφτείτε ότι ένα κουτάκι αναψυκτικού περιέχει 8-9 κουταλιές ζάχαρη, μπορείτε να καταλάβετε ότι πρόκειται για ένα προϊόν, το οποίο αν καταναλώνετε τακτικά μπορεί πολύ εύκολα να σας προσθέσει βάρος και να σας προκαλέσει προβλήματα υγείας μακροπρόθεσμα, όπως σακχαρώδη διαβήτη ή να αυξήσει τα τριγλυκερίδια στο αίμα σας.

Αν δε μπορείτε να αντισταθείτε στα αναψυκτικά, προτιμήστε τα στη light εκδοχή τους.

Όχι στη σοκολάτα

Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και μια μικρή ποσότητα σοκολάτας μπορεί να σας φορτώσει με πολλές θερμίδες, ιδιαίτερα αν είναι λευκή ή γάλακτος, περιέχει γέμιση, ξηρούς καρπούς κλπ. 

Αυτό δε σημαίνει ότι χρειάζεται να την απαρνηθείτε τελείως.

Αντίθετα, μπορείτε να πείτε «ναι» σε ένα μικρό κομματάκι μαύρης σοκολάτας εβδομαδιαίως ή να αντικαταστήσετε τη αγαπημένη σας σοκολάτα με φρουτοσαλάτες, μία μπάλα παγωτό βανίλια, ένα παγωμένο γιαούρτι με φρούτα, γλυκά από γιαούρτι ή ζελέ για επιδόρπιο.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απώλεια Κοιλιακού Λίπους – Ποιες Συμβουλές Πρέπει να Ακολουθήσετε για να Δείτε Άμεσα Αποτελέσματα

d.tsagkrinos

Τα Διατροφικά Λάθη που μας Παχαίνουν

yoadmin

Λίπος στο Πρόσωπο – Γιατί Προκαλείται και πώς να Απαλλαγείτε

d.tsagkrinos

Αδυνάτισμα με Σύμμαχο τον Χρόνο

yoadmin

Αυτά Είναι τα Βήματα για να Έχετε την Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές σας

d.tsagkrinos

Οι Κορυφαίες Τροφές που θα Σας Βοηθήσουν να Κάψετε το Λίπος στην Κοιλιά

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ