Υγεία & Ομορφιά
Τρόποι για να καταναλώνετε λιγότερη ζάχαρη
Διατροφή

Πώς θα Καταναλώνετε Λιγότερη Ζάχαρη;

Η κατανάλωση τροφών με ζάχαρη μπορεί μακροπρόθεσμα να προκαλέσει φλεγμονές και άλλα προβλήματα στον οργανισμό σας!

Ανεξάρτητα από το αν στοχεύετε ή όχι να αποκτήσετε ένα υγιές, δυνατό και γυμνασμένο σώμα, η ζάχαρη είναι βλαβερή για όλους.

Συμβουλές για να τρώτε λιγότερη ζάχαρηΑν γνωρίζετε ότι καταναλώνετε περισσότερη ζάχαρη από όση θα έπρεπε, διαβάστε παρακάτω πώς θα καταφέρετε να την ελαττώσετε μέχρι και να την κόψετε τελείως.

Εξάλλου, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιείτε, πολλά τρόφιμα έχουν κρυμμένη ζάχαρη και γι’ αυτό θα πρέπει να τα αντικαταστήσετε με άλλα, λιγότερο βλαβερά.

​Αποφύγετε τα ποτά με ζάχαρη

Είναι τα αναψυκτικά, οι έτοιμοι χυμοί του εμπορίου, τα ενεργειακά ποτά και τα κατά τα άλλα “υγιεινά” smoothies και χυμοί.

Αυτά τα ποτά και ροφήματα, όχι μόνο δε σας χορταίνουν αλλά σας ωθούν να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες τελικά.

Μια εναλλακτική ροφημάτων χωρίς ζάχαρη είναι το νερό που και θα σας ενυδατώσει και θα σας βοηθήσει να κάψετε και λίπος.

Αν δε θέλετε να το πιείτε σκέτο, μπορείτε να του δώσετε γεύση προσθέτοντας μερικά φύλλα μέντας, λίγο αγγούρι και λίγες σταγόνες λεμόνι.

Επίσης, μπορείτε να πιείτε τσάι ή καφέ χωρίς ζάχαρη ή με κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης.

Αν θέλετε κάτι που να θυμίζει αναψυκτικό, προτιμήστε το ανθρακούχο νερό.

​Αποφύγετε τις έτοιμες σάλτσες

Οι σάλτσες είναι μεγάλη παγίδα όσον αφορά τη ζάχαρη.

Η κέτσαπ και οι σάλτσες του εμπορίου περιέχουν πολλή ζάχαρη.

Μια κουταλιά της σούπας κέτσαπ μπορεί να περιέχει μια κουταλιά του γλυκού ζάχαρη.

Αντικαταστήστε τις σάλτσες του εμπορίου με σπιτικές σάλτσες που θα φτιάξετε μόνοι σας.

Χρησιμοποιήστε διάφορα μυρωδικά και μπαχαρικά που δεν περιέχουν ζάχαρη και θερμίδες, ξύδι, μηλόξυδο και ελαιόλαδο.

Ελέγχετε τις κονσέρβες πριν τις αγοράσετε

Τα τρόφιμα σε κονσέρβα μπορεί να αποτελούν μια εύκολη λύση, αλλά μπορεί και να περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

Αναψυκτικά με ζάχαρη

Τα φρούτα και τα λαχανικά σε κονσέρβα είναι βουτηγμένα σε αρκετό σιρόπι.

Γι’ αυτό επιλέγετε κονσέρβες με φρούτα που αναγράφουν “στον δικό τους χυμό” ή “χωρίς ζάχαρη”.

Μην καταναλώνετε δημητριακά πρωινού με ζάχαρη

Ένα μπολ με δημητριακά μπορεί να είναι μια εύκολη και απολαυστική επιλογή για το πρωί που βιάζεστε.

Όμως, τα δημητριακά του εμπορίου κρύβουν την περισσότερη ζάχαρη.

Ακόμα και το μούσλι μπορεί να περιέχει αρκετή ζάχαρη.

Αν επάνω στη συσκευασία αναγράφεται η λέξη “τραγανό” σημαίνει ότι το προϊόν περιέχει ζάχαρη.

Στο εμπόριο κυκλοφορούν δημητριακά χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, τα οποία αξίζει να βρείτε και να δοκιμάσετε.

Προσέξτε τα “υγιεινά” σνακ

Οι μπάρες δημητριακών, οι μπάρες πρωτεΐνης και τα αποξηραμένα φρούτα θεωρούνται υγιεινές επιλογές.

Όμως μπορεί να περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα ζάχαρης με μια σοκολάτα ή ένα μπισκότο.

Μια μπάρα δημητριακών μπορεί να περιέχει έως και οκτώ κουταλιές ζάχαρη.

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να είναι καλυμμένα με ζάχαρη, αλλά ακόμα κι αν δεν είναι, περιέχουν αρκετά σάκχαρα και πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Προτιμήστε λοιπόν, μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς, ένα βραστό αυγό ή 1-2 φρέσκα φρούτα για τα σνακ σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υπερβολική Λήψη Βιταμίνης D – Ποιες Παρενέργειες Μπορεί να Έχει για τον Οργανισμό

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν Κόψετε τα Αναψυκτικά

Κουνουπίδι – Όλα τα Οφέλη για την Υγεία

Τσάι Χαμομηλιού – Οφέλη για την Υγεία

Πώς θα Εντάξετε τα Λαχανικά στη Διατροφή σας;

Γονιμότητα – Πώς την Επηρεάζει η Διατροφή;