Υγεία & Ομορφιά
Έτοιμα γεύματα, πατατάκια, γλυκά και πολλά παρόμοια τρόφιμα με πλούσια γεύση αλλά κανένα θρεπτικό συστατικό μπορούν να ικανοποιήσουν τη λαχτάρα σας για κάτι νόστιμο.
Διατροφή Εξαρτήσεις

Πώς να Καταπολεμήσετε τον Εθισμό στα Ανθυγιεινά Τρόφιμα

Αν έχετε ιδιαίτερη αδυναμία σε κάποιες τροφές που γνωρίζετε πως είναι ανθυγιεινές και παρόλα αυτά τις καταναλώνετε τακτικά, είναι πιθανό να μην πρόκειται για απλή αδυναμία αλλά για εθισμό.

Έτοιμα γεύματα, πατατάκια, γλυκά και πολλά παρόμοια τρόφιμα με πλούσια γεύση αλλά κανένα θρεπτικό συστατικό μπορούν να ικανοποιήσουν τη λαχτάρα σας για κάτι νόστιμο, όμως μακροπρόθεσμα μπορούν να οδηγήσουν σε παχυσαρκία, νωθρότητα, θολό μυαλό, ακόμα και κατάθλιψη.

Αν επιθυμείτε να βγείτε από αυτόν τον ύπουλο φαύλο κύκλο αλλά δε γνωρίζετε τον τρόπο, δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να βρείτε τον σωστό δρόμο για μια πιο υγιή ζωή.

Δεσμευτείτε στον εαυτό σας

Έχοντας ένα ξεκάθαρο κίνητρο, μπορείτε και να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για την απόφασή σας να τρέφεστε υγιεινά.

Αυτό μπορείτε να το κάνετε καταγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια τι χρειάζεται να αποφεύγετε.

Στη συνέχεια κολλήστε τη λίστα σε κάποιο σημείο για να τη βλέπετε κάθε μέρα, όπως σε έναν καθρέφτη στο σπίτι, σε ένα ντουλάπι ή στο ψυγείο σας.

Οργανώστε ένα πλάνο

Αρχικά σκεφτείτε γιατί θέλετε να κόψετε το ανθυγιεινό φαγητό.

Καταγράψτε αυτούς τους λόγους με σαφήνεια, καθώς έτσι θα αυξηθεί το κίνητρό σας για να προχωρήσετε σε αυτήν την αλλαγή.

Τα γλυκά είναι από τις τροφές που μπορούν να προκαλέσουν εθισμό.

Πετάξτε όλα τα ανθυγιεινά τρόφιμα από την κουζίνα σας

Αφού δεσμευτείτε στον εαυτό σας, ξεφορτωθείτε οτιδήποτε έχετε στο σπίτι που μπορεί να σας βάλει σε πειρασμό σε μια στιγμή αδυναμίας.

Το να κρατήσετε αυτού του είδους τις τροφές ακόμα και στο πιο κρυφό μέρος του σπιτιού, δεν είναι λύση μιας και κάποια στιγμή θα υποκύψετε.

Γεμίστε την κουζίνα με υγιεινές επιλογές

Για να είστε βέβαιοι ότι δεν θα μπείτε στον πειρασμό να παραγγείλετε έτοιμο φαγητό, γεμίστε την κουζίνα σας με διάφορες υγιεινές επιλογές.

Το καλύτερο είναι αυτές να είναι και εύκολες εκτός από υγιεινές, όπως τα φρούτα, τα κομμένα λαχανικά, το γάλα, τα αυγά, οι ωμοί ανάλατοι ξηροί καρποί.

Ξεκινήστε να πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μέρας

Το νερό σας κρατά ενυδατωμένους και χορτάτους ανάμεσα στα γεύματα.

Πίνετε λοιπόν νερό όσο πιο συχνά μπορείτε για να μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό.

Αν δε θέλετε σκέτο νερό, δοκιμάστε να προσθέσετε μια φέτα λεμόνι ή πορτοκάλι για να του δώσετε γεύση.

Ασκηθείτε καθημερινά

Η άσκηση είναι συμπληρωματική της υγιεινής διατροφής για να έχετε καλή υγεία.

Εδώ όμως η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο.

Κι αυτό επειδή αν προσπαθείτε καθημερινά να γυμνάσετε το σώμα σας, θα έχετε ένα μικρό ελαφρυντικό αν καταναλώσετε μια ανθυγιεινή τροφή με πολλές θερμίδες αρκεί αυτό να μη γίνεται τακτικά.

Ενημερώστε τον κύκλο σας για αυτή σας την απόφαση

Είναι σημαντικό να λάβετε στήριξη από την οικογένεια και τους φίλους σας όταν προσπαθείτε να κάνετε μια τέτοια αλλαγή.

Εμπιστευτείτε τους και ζητήστε τους στήριξη.

Αυτός είναι κι ένας καλός τρόπος να ντραπείτε σε περίπτωση που κάποια στιγμή υποκύψετε, καθώς εκείνοι θα σας ρωτούν συχνά για την πρόοδό σας.

Αγνοήστε τις διαφημίσεις και προσέχετε τις ετικέτες των τροφίμων

Είναι πιθανό να είστε επιρρεπείς σε ανθυγιεινές τροφές αφού παρακολουθήσετε τις σχετικές διαφημίσεις τους.

Μη δέχεστε παθητικά τις διαφημίσεις, μάθετε να κρίνετε και όταν πηγαίνετε για ψώνια διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων με τα συστατικά τους.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Τα Φαγητά που θα Πρέπει να Αποφεύγονται Πρίν τον Ύπνο

3 Ερωτήσεις για τη Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση και την Ενδεδειγμένη Διατροφή

Αμύγδαλα – Γιατί Είναι το Ιδανικό Σνακ για Όσους Πάσχουν από Διαβήτη

Μηλόξιδο το Πρωί – Πόσο Ασφαλής Είναι η Κατανάλωσή του και Οφέλη

Γαστρεντερίτιδα- Τι Επιτρέπεται να Φάτε και τι Όχι