Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή Πρόληψη

Πνευματική Συγκέντρωση – Οι Τροφές για να την Ενισχύσετε

Είμαστε ό,τι τρώμε και όσοι το πιστεύουν δεν κάνουν λάθος.

Η διατροφή επηρεάζει πολλά πράγματα, το βάρος σας, το δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά σας, τα επίπεδα της ενέργειάς σας, την αντοχή σας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα, τις λειτουργίες του εγκεφάλου και την πνευματική συγκέντρωσή σας.

Αν λοιπόν βλέπετε ότι δυσκολεύεστε να μείνετε συγκεντρωμένοι ενώ εκτελείτε κάποια εργασία, μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τις διατροφικές σας επιλογές.

Οι παρακάτω τροφές μπορούν να ενισχύσουν την πνευματική σας συγκέντρωση, άρα και την αποδοτικότητά σας.

Σολομός

Ο σολομός είναι πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη διατήρηση της υγείας των εγκεφαλικών κυττάρων, καθυστερούν τη γνωστική εξασθένηση και ενισχύουν τη μνήμη.

Η πρωτεΐνη του σολομού περιέχει αμινοξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της συγκέντρωσής σας.

Αυγά

Μπορεί να αποφεύγετε τον κρόκο επειδή έχει λίπος και να τρώτε μόνο το ασπράδι, αλλά αν θέλετε να ενισχύσετε την πνευματική σας συγκέντρωση καλύτερα να μην το κάνετε. Ολόκληρο τα αυγό αποτελεί μια καλή πηγή ω3 λιπαρών οξέων που ευνοούν τη μνήμη.

Τα αυγά περιέχουν επίσης χολίνη, μια ουσία που συμβάλλει στη διατήρηση υγιών εγκεφαλικών κυττάρων.

Βρώμη

Το πρωινό θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, γιατί σας δίνει την ενέργεια που χρειάζεστε και σας κρατάει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

Η βρώμη συμπεριλαμβάνεται συνήθως στο πρωινό.

Για να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και παραγωγικοί και να καταπολεμήσετε τις κρίσεις πείνας, επιλέξτε ιδανικά βρώμη με γάλα ή γιαούρτι μιας και πρόκειται για μια χορταστική και θρεπτική επιλογή.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων, όπως το κάλιο, ο χαλκός και το μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας σε λογικές ποσότητες έχει συνδεθεί με την ενίσχυση της συγκέντρωσης και της μνήμης.

Μύρτιλλα

Τα μύρτιλλα έχουν ωραία γεύση και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Επίσης έχουν συνδεθεί με την ενίσχυση της μνήμης.

Μπορείτε να τα απολαύσετε σκέτα ή μέσα στο γιαούρτι σας, ενώ είναι ιδανικά και για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Μπανάνες

Η μπανάνα είναι το πιο εύκολο σνακ.

Μπορείτε να την πάρετε μαζί σας στο γραφείο ή οπουδήποτε αλλού και μπορείτε να τη φάτε εύκολα.

Οι μπανάνες είναι χορταστικές και γλυκές, ενώ μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε σε ό,τι κάνετε χάρη στην περιεκτικότητά τους σε κάλιο, ένα βασικό μέταλλο για τη διατήρηση του εγκεφάλου, των νεύρων και της καρδιάς σε καλή κατάσταση.

Νερό

Ένας αφυδατωμένος οργανισμός δυσκολεύεται να λειτουργήσει σε κάθε επίπεδο.

Ακόμα και η ελαφριά αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κόπωση και μείωση της πνευματικής συγκέντρωσης.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Καλύτερες Συμβουλές για την Περιποίηση των Χεριών σας

Editor6 pharma

Δυσπεψία – Με Ποια Φαρμακευτικά Φυτά Μπορείτε να την Καταπραΰνετε

Τι Προσφέρει στο Δέρμα η μη Ενέσιμη Μεσοθεραπεία

Editor6 pharma

Μεσογειακή Διατροφή – Για Ποιους Λόγους Αξίζει να την Υιοθετήσετε

Κινόα – Τα Οφέλη της στον Ανθρώπινο Οργανισμό

Bάνα Νικολαίδου

Η Πρόληψη Σώζει Ζωές

Χαραμή ΑΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ