Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή

7 Λόγοι για να Εντάξετε την Κινόα στη Διατροφή σας

Η κινόα είναι μία πολύ διάσημη υπερτροφή που κυριαρχεί στις διατροφικές τάσεις του σύγχρονου υγιεινού τρόπου ζωής.

Αποτελεί μια πραγματική υπερτροφή γεμάτη πρωτεΐνες, χαλκό, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο, φώσφορο  και άλλα συστατικά που σπάνια βρίσκουμε συγκεντρωμένα σε μία και μόνο τροφή.

Εάν την έχετε εντάξει ακόμη στη διατροφή σας, στην συνέχεια σας παρουσιάζουμε 7 καλούς λόγους για να το πράξετε άμεσα!

Η κινόα είναι μία πολύ διάσημη υπερτροφή που κυριαρχεί στις διατροφικές τάσεις του σύγχρονου υγιεινού τρόπου ζωής.

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες έχει το θαυματουργό κινόα, οι περισσότερες από τις οποίες ωστόσο είναι αδιάλυτες.

Επιπλέον όμως περιέχει σημαντικές ποσότητες διαλυτών φυτικών ινών που μειώνουν τη χοληστερίνη και βοηθούν στην απώλεια βάρους. 

Δεν περιέχει γλουτένη

Η κινόα είναι ιδανική τροφή για όσους παρουσιάζουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνες, βάζοντας το κινόα στη διατροφή μας αντί για πατάτες, καλαμπόκι και ρυζάλευρο, αναβαθμίζουμε ποιοτικά τη διατροφή μας παρέχοντας στον οργανισμό μας μια διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνες 

Το κινόα είναι πλούσιο σε βασικές πρωτεϊνες, τις οποίες και διαθέτει σε μεγαλύτερες ποσότητες από τα δημητριακά. 

Έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Ο γλυκαιμικός δείκτης μετρά πόσο γρήγορα το σάκχαρό μας ανεβαίνει με τα τρόφιμα.

Καταναλώνοντας τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, νιώθουμε διαρκώς πείνα και οδηγούμαστε στην παχυσαρκία.

Τέτοιες τροφές, που είναι τόσο συνηθισμένες στο δυτικό κόσμο, προκαλούν διαβήτης και καρδιακές παθήσεις.

Ωστόσο, το κινόα έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη αλλά έχει αρκετούς υδατάνθρακες, άρα δεν είναι ιδανική τροφή για μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες. 

Η κινόα είναι ιδανική τροφή για όσους παρουσιάζουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Έχει πολλά ιχνοστοιχεία

Πολλές τροφές σήμερα, δεν έχουν επαρκή ποσότητα ιχνοστοιχείων.

Το κινόα ωστόσο, είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και κάλιο.

Όμως, περιέχει και ένα υποκατάστατο που λέγεται φυτικό οξύ και εμποδίζει την απορρόφηση αυτών των ιχνοστοιχείων.

Μία λύση στο πρόβλημα αυτό είναι να μουλιάζετε το κινόα πριν το μαγειρέψετε για να περιορίσετε στο ελάχιστο το φυτικό οξύ. 

Είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά το κινόα λέγεται πως καταπολεμά δεκάδες ασθένειες.

Σε έρευνα για την μεγαλύτερη ποσότητα αντιοξειδωτικών ανάμεσα στο κινόα και σε 10 άλλα τρόφιμα, το κινόα, κατέκτησε την πρώτη θέση.

Είναι ιδανική για διαίτα 

Αν θέλουμε να χάσουμε βάρος πρέπει να καίμε περισσότερες θερμίδες από όσες προσλαμβάνουμε.

Το γεμάτο πρωτεΐνες κινόα, ενεργοποιεί το μεταβολισμό κάνοντάς μας να νιώθουμε χορτάτοι για περισσότερο.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενδείξεις ότι Πίνετε Περισσότερο Νερό από Όσο Χρειάζεστε

d.tsagkrinos

Τα Οφέλη της Βιταμίνης C

yoadmin

Διατροφικές Συμβουλές που Φτιάχνουν τη Διάθεση

Bάνα Νικολαίδου

Πώς θα Αποφύγετε τις Κενές Θερμίδες

yoadmin

Αυτές Είναι οι Δημοφιλέστερες Vegan Τροφές

d.tsagkrinos

Αυτές τις Τροφές θα Πρέπει να Αποφεύγετε αν Είστε Πάνω από 40

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ