Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Απώλεια Βάρους – Οι Κανόνες που Πρέπει να Σπάσετε

Ίσως κι εσείς ακολουθείτε κάποιους κανόνες που θεωρητικά γνωρίζετε ότι συμβάλλουν στη διατήρηση του βάρους σας ή στην απώλεια μερικών κιλών.

Όμως ορισμένοι από αυτούς είναι πλέον ξεπερασμένοι, ακόμα και παραπλανητικοί.

Μόνο η διατροφή και η άσκηση έχουν σημασία

Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους για την απώλεια βάρους είναι ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τις θερμίδες που λαμβάνετε και καταναλώνετε.

Όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που ευνοούν ή δυσχεραίνουν αυτήν τη διαδικασία, όπως η έλλειψη ύπνου.

Ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας, να αυξήσει την όρεξή σας και να μειώσει τον αριθμό των θερμίδων που καίτε ημερησίως.

Γι’ αυτό πρέπει να δίνετε σημασία στην ξεκούρασή σας στον ίδιο βαθμό που δίνετε στη διατροφή και την άσκησή σας.

Δεν πρέπει να τρώτε υδατάνθρακες και άλλα παρόμοια τρόφιμα

Θα έχετε ακούσει ότι απαγορεύεται να καταναλώνετε γλουτένη, λίπη, σιτάρι και κάθε είδους υδατάνθρακα.

Βραχυπρόθεσμα μπορείτε να αποχωριστείτε όλα τα παραπάνω και το σχέδιό σας να λειτουργήσει επειδή στην ουσία θα αναγκαστείτε να τρώτε λιγότερο.

Όμως αυτοί οι περιορισμοί είναι αδύνατο να τηρηθούν επ’ αόριστον.

Αν θέλετε ένα σχέδιο που μπορεί να λειτουργήσει και να αποδώσει σε βάθος χρόνου, μη βάζετε στη μαύρη λίστα συγκεκριμένα τρόφιμα αποκλείοντάς τα από τη ζωή σας, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.

Αντί για αυτό βελτιώστε ορισμένες συμπεριφορές που σχετίζονται με τα τρόφιμα, όπως το να μασάτε πιο αργά, να σταματάτε να τρώτε λίγο πριν χορτάσετε και να επιλέγετε όσο το δυνατόν περισσότερα μη επεξεργασμένα τρόφιμα.

Ίσως θεωρείτε ότι πρέπει να περνάτε πολύ χρόνο στο γυμναστήριο ώστε να είστε σε φόρμα.

Δεν πρέπει να παίρνετε στα σοβαρά τα συμπληρώματα διατροφής

Πολλά συμπληρώματα διατροφής έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι όλα ωφέλιμα για τον οργανισμό σας.

Για παράδειγμα, τα ω3 λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της κορτιζόλης, της ορμόνης του άγχους που παράγει ο οργανισμός και διευκολύνει την αποθήκευση λίπους.

Αν θέλετε να βελτιώσετε τον έλεγχο της κορτιζόλης επιταχύνοντας τη διαδικασία καύσης του λίπους, ανακαλύψτε μόνοι σας τρόπους ώστε να αποβάλετε το άγχος από την καθημερινότητά σας.

Παρομοίως λειτουργούν και άλλου είδους συμπληρώματα.

Μην παραλείπετε τα συχνά σνακ

Τα σνακ είναι μικρά, εύκολα και βολικά και σας βοηθούν να ξεπεράσετε τις κρίσεις πείνας.

Όμως το μέσο μέγεθος των σνακ έχει σχεδόν διπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και τελικά περίπου το 25% των συνολικών θερμίδων που λαμβάνετε ημερησίως προέρχεται από αυτά.

Για να κάνετε το σνακ σας πιο αποτελεσματικό, ελέγχετε το μέγεθος της μερίδας επιλέγοντας πιο φυσικά τρόφιμα.

Πρέπει να γυμνάζεστε πολλές ώρες

Ίσως θεωρείτε ότι πρέπει να περνάτε πολύ χρόνο στο γυμναστήριο ώστε να είστε σε φόρμα.

Όμως 30 λεπτά άσκησης την ημέρα μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικά με την άσκηση μιας ώρας όσον αφορά την απώλεια λίπους.

Επίσης, τρία 15λεπτα άσκησης εβδομαδιαίως μπορούν να είναι αρκετά για να ενισχύσουν σημαντικά τον μεταβολισμό σας και να αυξήσουν την απώλεια λίπους.

Επιπλέον, όταν συνδυάζετε την ουσιαστική άσκηση με τις συμβουλές διατροφής που σας ταιριάζουν, μπορείτε να έχετε ένα σχέδιο που θα κρατήσει τα περιττά κιλά μακριά σας χωρίς καν να το έχετε συνειδητοποιήσει.

Χρειάζεται να πίνετε άφθονα υγρά

Η αφυδάτωση είναι εχθρός της απώλειας βάρους.

Όταν δεν πίνετε αρκετό νερό, το σώμα σας απελευθερώνει μια ορμόνη που σας κάνει να πεινάτε περισσότερο.

Αυτό που πίνετε όμως μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να μη νιώθετε πεινασμένοι και στο να παίρνετε βάρος.

Δώστε έμφαση στο νερό και σε ροφήματα χωρίς ζάχαρη.

Τα πλούσια σε θερμίδες ροφήματα είναι συχνά ο λόγος για τον οποίο δυσκολεύεται να χάσει βάρος κάποιος, ακόμα και όταν διατρέφεται σωστά.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κετογονική Δίαιτα – Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα

Bάνα Νικολαίδου

Συμβουλές για να Ελέγχετε τον Αριθμό Θερμίδων που Καταναλώνετε

d.tsagkrinos

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Bάνα Νικολαίδου

Αδυνάτισμα – Γιατί δεν Είναι Αποτελεσματικό να Τρώτε Ελάχιστα

Bάνα Νικολαίδου

Πώς να Επανέλθετε στα Κιλά σας και να Απαλλαγείτε από το Φούσκωμα

Τι να Κάνετε αν δε Χάνετε Βάρος

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ