Υγεία & Ομορφιά
Νέες διατροφικές συνήθειες
Διατροφή

Φθινοπωρινή Επανεκκίνηση για Ισορροπημένη Διατροφή

Η αρχή του φθινοπώρου συνδέεται για τους περισσότερους ανθρώπους με τη φάση της αναδιοργάνωσης σε όλα τα επίπεδα συμπεριλαμβανομένης της διατροφής.

Είναι η κατάλληλη περίοδος για να υιοθετήσουμε ή να επιστρέψουμε σε κάποιες πιο ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες που είχαμε στη καθημερινότητά μας.

Έτσι θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στα κιλά μας αν πήραμε βάρος στις διακοπές, ενώ θα βρούμε και πάλι την ενέργεια και την ευεξία που χρειαζόμαστε για να κάνουμε ένα δυναμικό ξεκίνημα.

Ας δούμε εδώ τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η επανεκκίνησή μας.

Πρωινό γεύμα​Ξεκινάμε την ημέρα μας πάντα με πρωινό

Ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό με τρόφιμα από διαφορετικές ομάδες είναι αυτό που χρειαζόμαστε στο ξεκίνημα κάθε μέρας.

Το πρώτο γεύμα της ημέρας μας δίνει ενέργεια ύστερα από τις ώρες του ύπνου που ο οργανισμός έμεινε χωρίς τροφή και μας βοηθά να νιώθουμε χορτάτοι, ειδικά αν συμπεριλαμβάνει τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να αποφύγουμε το τσιμπολόγημα μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.

​Επιλέγουμε έξυπνα τα σνακ μας

Τα σνακ είναι πιο μικρά σε ποσότητα από ένα κυρίως γεύμα.

Στην πραγματικότητα, αν δώσουμε λίγη περισσότερη προσοχή στα σνακ μας, αποφεύγοντας αυτά που είναι πλούσια σε θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη, μπορούμε να βελτιώσουμε τόσο την ποιότητα της διατροφής μας όσο και το βάρος μας.

Έξυπνες επιλογές αποτελούν μια μικρή φρουτοσαλάτα, ένα μπολ με κομμένο αγγούρι και καρότο ή μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί.

​Τρώμε μεσογειακά

Ο καλύτερος τρόπος για να απολαμβάνουμε ισορροπημένα γεύματα είναι να τα προετοιμάζουμε μόνοι μας.

Γι’ αυτό ξεκινάμε να ασχολούμαστε με συνταγές υψηλής θρεπτικής αξίας ακολουθώντας τους κανόνες της μεσογειακής διατροφής.

Αυτό σημαίνει ότι το εβδομαδιαίο μενού μας περιέχει όλες τις ομάδες τροφίμων με έμφαση στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, όπως τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα όσπρια, τα λαχανικά και τα φρούτα.

Βάζουμε τα ψάρια στη διατροφή μας 1-2 φορές την εβδομάδα, για να επωφεληθούμε από την πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και τα καλά λιπαρά που περιέχουν.

Χρησιμοποιούμε ελαιόλαδο που μας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη Ε.

Φροντίζουμε όμως να το προσθέτουμε με μέτρο, καθώς η υπερβολική κατανάλωσή του μπορεί να κάνει τα πιάτα μας πιο πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες.

Επίσης περιορίζουμε το αλάτι στη μαγειρική μας όσο περισσότερο μπορούμε.

Μπορεί να δίνει γεύση στο φαγητό μας, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να γίνει αυτό, όπως με τα μπαχαρικά και τα μυρωδικά.

Ενυδατωνόμαστε

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ακόμα και μια μικρή αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της απόδοσής μας, πράγμα που σίγουρα δε χρειαζόμαστε.

Γι’ αυτό πρέπει να έχουμε πάντα δίπλα μας ένα ποτήρι ή ένα μπουκάλι με νερό για να θυμόμαστε να πίνουμε τακτικά.

Εκτός από νερό, μπορούμε να απολαύσουμε και άλλα ροφήματα, όπως φρέσκους χυμούς, smoothies, τσάι και αφεψήματα χωρίς ζάχαρη.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς θα Κάνετε τη Διατροφή σας πιο Μεσογειακή

Bάνα Νικολαίδου

Ποιες Είναι οι «Μαγικές» Τροφές που Καταπολεμούν τις Ρυτίδες

d.tsagkrinos

Τα Φρούτα και τα Λαχανικά που δεν Είναι Απαραίτητο να Είναι Βιολογικά

d.tsagkrinos

6 Μύθοι για τη Σοκολάτα που δεν Πρέπει να Πιστεύετε

d.tsagkrinos

2 Βήματα για να Απαλλαγείτε από τα Περιττά Κιλά

yoadmin

«Συναισθηματικό Φαγητό» και Τρόποι για να το Αποφύγετε

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ