Υγεία & Ομορφιά
Gold Διατροφή

Διατροφή για Σφιχτούς Κοιλιακούς

Το λίπος που συγκεντρώνεται γύρω από τη μέση και πάνω στην κοιλιά είναι σίγουρα ενοχλητικό και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διατροφή που κάνετε και από το αν και πόσο γυμνάζεστε. Επίσης, εξαρτάται και από τα γονίδιά σας. Αν και γραμμώνουν δύσκολα, οι κοιλιακοί μύες μπορούν να γίνουν εμφανείς, αρκεί να είστε συνεπείς στη διατροφή σας και όχι τόσο στην άσκηση χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι απαραίτητη. Ο ρόλος της διατροφής είναι τόσο καθοριστικός που οι καλοσχηματισμένοι κοιλιακοί είναι 70% αποτέλεσμα διατροφής και 30% αποτέλεσμα σωματικής άσκησης. Για να εμφανιστούν λοιπόν οι κοιλιακοί μύες σας, είναι απαραίτητο...
Αυτή η ανάρτηση είναι διαθέσιμη μόνο σε Gold μέλη. Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, αν είστε ήδη μέλος παρακαλούμε κάντε Είσοδο / Εγγραφή ή αγοράστε την εφ' όρου ζωής συνδρομή Μόνιμη πρόσβαση στα Gold άρθρα και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα.

Gold Membership

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυτταρίτιδα και ο Ρόλος της Διατροφής

Τερηδόνα – Οι Τροφές που Προστατεύουν τα Δόντια

Bάνα Νικολαίδου

Ξεβουλώστε τη Μύτη του Μωρού Άμεσα

yoadmin

Βραδινές Συνήθειες που Βοηθούν στην Απώλεια Βάρους

d.tsagkrinos

Διατροφικές Συνήθειες τον Χειμώνα

yoadmin

Ιγμορίτιδα – Ποια τα Αίτια που την Προκαλούν και πώς να την Αντιμετωπίσετε

d.tsagkrinos