Υγεία & Ομορφιά
Συμβουλές για ορατούς κοιλιακούς
Fitness

Κοιλιακοί – Κάντε τους Ορατούς

Είναι γεγονός ότι η πιο δύσκολη μυϊκή ομάδα στο σώμα που γίνεται ορατή είναι οι κοιλιακοί μύες.

Για να τα καταφέρετε, μπορεί να έχετε εντάξει στη ζωή σας την τακτική άσκηση και να έχετε αλλάξει τη διατροφή σας.

Αποκτήστε ορατούς κοιλιακούςΊσως όμως να μη γνωρίζετε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε.

Εδώ θα βρείτε μερικές καλές συμβουλές για να κάνετε τους κοιλιακούς σας ορατούς, άρα την κοιλιά σας γραμμωμένη και επίπεδη.

Βάλτε περισσότερη πρωτεΐνη στα γεύματά σας

Η αύξηση της ποσότητας πρωτεΐνης στα γεύματά σας θα σας κρατάει χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Καθώς δεν θα πεινάτε συχνά, θα καταφέρετε να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που θέλετε και να κάνετε τους κοιλιακούς σας ορατούς.

Κι αυτό επειδή δεν θα νιώθετε την ανάγκη να καταναλώσετε ανθυγιεινά τρόφιμα.

Να θυμάστε ότι χρειάζεται να καταναλώνετε ένα γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους κατά τη διάρκεια της ημέρας σας.

Αν γυμνάζεστε, θα πρέπει να λαμβάνετε λίγη μεγαλύτερη ποσότητα.

Η λήψη της ιδανικής ποσότητας πρωτεΐνης συμβάλλει στη σταθεροποίηση του σακχάρου και της ινσουλίνης στο αίμα σας.

Επίσης, σας κρατά μακριά από τις τις λιγούρες και την επιθυμία για επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς είναι πολύ χορταστική και ικανοποιεί την πείνα σας.

Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά

Μπορεί να νομίζετε ότι καταναλώνετε αρκετά λαχανικά.

Όμως για να αποκτήσετε ορατούς κοιλιακούς και να γίνει η κοιλιά σας επίπεδη χωρίς έξτρα λίπος, μπορεί να χρειάζεται να καταναλώσετε περισσότερα.

Η συνιστώμενη ημερήσια δόση είναι 5-7 φλιτζάνια λαχανικά την ημέρα, με εξαίρεση τα αμυλούχα.

Τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Οι φυτικές ίνες που περιέχουν όμως, περιορίζουν την πείνα σας και σας κρατούν χορτάτους.

Επίσης τα λαχανικά βοηθούν στην ισορροπία των ορμονών σας και στη ρύθμιση της όρεξης.

Πιείτε περισσότερο νερό

Το νερό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τους κοιλιακούς των ονείρων σας, αρκεί να το καταναλώνετε τακτικά και σε μεγάλες ποσότητες.

Το νερό σας κρατά ενυδατωμένους, σας αποτοξινώνει και σας δίνει ενέργεια.

Πίνοντας άφθονο νερό θα μειώσετε την κατανάλωση αναψυκτικών, ζαχαρούχων ροφημάτων, καφέ και όλων των ροφημάτων που περιέχουν ζάχαρη και δε βοηθούν στην ανάδειξη των κοιλιακών σας.

Μασήστε αργά

Ακόμα κι αν ήδη μασάτε αργά το φαγητό σας, δοκιμάστε να μασήσετε ακόμα πιο αργά.

Όταν είστε απασχολημένοι ενώ τρώτε, είναι πιθανό να τρώτε βιαστικά και να μη μασάτε το φαγητό σας.

Οι αμάσητες μπουκιές όμως σας φουσκώνουν καθώς καταπίνετε και αέρα μαζί με τις τροφές.

Τέλος, να θυμάστε ότι το φούσκωμα στην κοιλιά και το στομάχι προκαλείται από την κατάποση αέρα και από την κατανάλωση απλών υδατανθράκων.

Γι’ αυτό δώστε βάση στον τρόπο που τρώτε ακόμα και το πιο απλό γεύμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παρακινήστε τον Εαυτό σας και Ξεκινήστε την Άθληση!

Σχοινάκι – Γιατί Είναι η Καλύτερη Γυμναστική;

Ωφεληθείτε Κάνοντας Σανίδα Καθημερινά

Τα Οφέλη της Τακτικής Άσκησης

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Αερόβια Άσκηση – Η Συσχέτιση της Διάρκειας με την Καλή Καρδιαγγειακή Λειτουργία – Video