Υγεία & Ομορφιά
Πόνοι περιόδου
Φροντίδα για τη Γυναίκα

Ανακουφιστείτε Φυσικά από τους Πόνους της Περιόδου

Οι πόνοι πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου ταλαιπωρούν πολλές γυναίκες, οι οποίες νιώθουν ακόμα και τρόμο όταν οι κρίσιμες μέρες πλησιάζουν.

Οι έντονοι πόνοι στην κοιλιά και τη μέση, το πρήξιμο σε όλο το σώμα και η κατακράτηση υγρών είναι μερικά από τα συμπτώματα του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου.

Ακολουθούν ορισμένοι φυσικοί τρόποι, τροφές και θρεπτικά συστατικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από τα έντονα συμπτώματα.

Μπανάνα για την περίοδοΠάρτε βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι πολύτιμη σύμμαχος για να έχετε μια εύκολη περίοδο.

Προσθέστε στη διατροφή σας πορτοκάλια, ακτινίδια, φράουλες, μπρόκολο και πιπεριές για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να καταπολεμήσει τις κράμπες.

Εντάξτε στη διατροφή σας τα καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά ενισχύουν τη λειτουργία των κυττάρων του οργανισμού.

Τις δύσκολες μέρες του μήνα η κατανάλωση τροφών όπως το αβοκάντο, ο σολομός, όλα τα λιπαρά ψάρια και οι ξηροί καρποί μπορούν να μειώσουν τους πόνους και να σταθεροποιήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα περιορίζοντας τις λιγούρες.

Σημαντικό είναι επίσης να ελαττώστε το αλκοόλ, τη ζάχαρη, το αλάτι και τον καφέ 2-3 μέρες πριν την έναρξη της περιόδου, έτσι ώστε ο οργανισμός σας να είναι πιο ανάλαφρος.

Καταναλώστε μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο.

Τα επίπεδα καλίου στον οργανισμό πριν την περίοδο είναι χαμηλά.

Ανεβάζοντάς τα θα πετύχετε μείωση των ενοχλήσεων και των συναισθηματικών διακυμάνσεων.

Πιείτε αφεψήματα

Κάποια αφεψήματα μπορούν να σας ανακουφίσουν από τους πόνους.

Το φασκόμηλο, το χαμομήλι, το τίλιο και η κανέλα θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις ενοχλητικές κράμπες.

Καλό είναι να αρχίσετε να τα καταναλώνετε μερικές μέρες πριν σας έρθει περίοδος για να προετοιμάστε το έδαφος.

Εφαρμόστε θερμοφόρα

Η ζέστη στην περιοχή της κοιλιάς ανακουφίζει από τους πόνους.

Μια θερμοφόρα πάνω στην κοιλιά σας τις μέρες της περιόδου μπορεί να κάνει θαύματα.

Κάντε ελαφρύ μασάζ στην κοιλιά σας

Οι γυναίκες με δυσμηνόρροια θα δουν μεγάλο όφελος αν κάνουν ελαφρύ μασάζ στην περιοχή της κοιλιάς, συγκεκριμένα κάνοντας μικρές κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα και μεγαλώνοντας σταδιακά τον κύκλο.

Γυμναστείτε

Είναι δύσκολο να έχετε όρεξη να γυμναστείτε όταν πονάει όλο σας το σώμα.

Όμως, η άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου επιτρέπεται.

Μάλιστα οι γυναίκες που υποφέρουν από δυσμηνόρροια αν κάνουν έστω 20 λεπτά αερόβιας άσκησης θα ανακουφιστούν από τα συμπτώματα.

Λίγο περπάτημα, ποδήλατο ή κολύμπι αρκούν για να παράξει ο οργανισμός σας ενδορφίνες και να βελτιωθεί η κυκλοφορία του αίματος.

Πάρτε αντισυλληπτικά χάπια

Η περίοδος εξομαλύνεται με τη χρήση αντισυλληπτικών χαπιών.

Κι αυτό επειδή μειώνονται οι προσταγλανδίνες που ευθύνονται για τους μυϊκούς σπασμούς της μήτρας.

Tα αντισυλληπτικά χάπια βελτιώνουν τις ιδιαιτερότητες της περιόδου, αλλά δεν θα πρέπει να λαμβάνονται αυθαίρετα.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόνος στην Κοιλιά μετά την Εισαγωγή Σπιράλ

Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο, Αιτίες και Συμπτώματα

Οι Εξετάσεις που Πρέπει Κάθε Γυναίκα να Κάνει Μετά τα 40

Bάνα Νικολαίδου

Αντισυλληπτικό Χάπι: Οι Κύριες Παρενέργειες

Η Υγιεινή της Ευαίσθητης Περιοχής

yoadmin

Οι Ψείρες του Εφηβαίου

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ