Υγεία & Ομορφιά
Διατροφή Επιδερμίδα

Τροφές για Λαμπερό Δέρμα

Για να είναι λαμπερή η επιδερμίδα σας δεν αρκεί μόνο η σωστή περιποίηση.

Χρειάζεται να ενισχύσετε την προσπάθεια εντάσσοντας στην καθημερινή διατροφή σας τα παρακάτω τρόφιμα.

Αγγούρι

Κάθε φρούτο ή λαχανικό με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό βοηθά στην ενυδάτωση του δέρματος.

Ντομάτα για λαμπερό δέρμαΤο αγγούρι δεν είναι σπουδαίο μόνο για την υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό.

Περιέχει επίσης μια μικρή ποσότητα πυριτίου, το οποίο θρέφει και κάνει την επιδερμίδα απαλή, κάνοντάς την να δείχνει ακόμα πιο υγιής.

Ντομάτα

Η ντομάτα μπορεί να ενισχύσει τη δράση του αντηλιακού σας, αφού θεωρείται μέσο φυσικής αντηλιακής προστασίας.

Το μυστικό της κρύβεται στο λυκοπένιο, το οποίο προσφέρει στο δέρμα επιπλέον προστασία από τη βλαβερή UV ακτινοβολία.

Μάλιστα ο οργανισμός απορροφά καλύτερα το λυκοπένιο αν η ντομάτα καταναλωθεί μαγειρεμένη σε υψηλή θερμοκρασία και προστεθεί σε αυτήν κάποια πηγή καλών λιπαρών όπως το ελαιόλαδο.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει πολλά οφέλη για το δέρμα.

Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά οξέα, τα οποία κάνουν το δέρμα λείο και απαλό.

Καταναλώνοντάς το συχνά η επιδερμίδα σας αναπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τα φυσικά της έλαια.

Αν το συνδυάσετε με ντομάτα και ψητό σολομό που είναι πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα θα βοηθήσετε το δέρμα σας να ωφεληθεί διπλά.

Καλαμπόκι

Είναι πλούσιο σε βήτα καροτίνη, μία φυτική ουσία που έχει την ιδιότητα να μετατρέπεται σε βιταμίνη Α από τον οργανισμό και βοηθά στην προστασία του δέρματος από τον ήλιο.

Επιλέγετε το καλαμπόκι με το πιο έντονο κίτρινο χρώμα γιατί κάτι τέτοιο υποδηλώνει ακόμα μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βήτα καροτίνη.

Επίσης, το κατακίτρινο καλαμπόκι περιέχει συνήθως και πολύ λιγότερα σάκχαρα από αυτό με το πιο λευκό χρώμα και μια διατροφή πλούσια σε σάκχαρα μειώνει την ελαστικότητα του δέρματος.

Παπάγια

Σύμφωνα με έρευνες, γυναίκες μέσης ηλικίας που κάνουν διατροφή πλούσια σε βιταμίνη C έχουν λιγότερες ρυτίδες και το δέρμα τους δείχνει νεότερο.

Βιταμίνη C μπορεί κανείς να λάβει από τα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο, τη φράουλα, τις πιπεριές αλλά και από την παπάγια.

Η παπάγια μπορεί να καλύψει 2-3 φορές τις ημερήσιες ανάγκες σας σε βιταμίνη C.

Καρπούζι

Το καρπούζι, όπως και το αγγούρι, αποτελείται κυρίως από νερό.

Έτσι, η τακτική κατανάλωσή του βοηθά στην καταπολέμηση της ξηρότητας της επιδερμίδας, την οποία εντείνουν ο ήλιος και ο ιδρώτας.

Όσο πιο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός τόσο πιο φρέσκο δείχνει το δέρμα και οι λεπτές ρυτίδες είναι λιγότερο εμφανείς ακόμα κι αν υπάρχουν.

Το καρπούζι περιέχει επίσης λυκοπένιο, το ίδιο αντιγηραντικό και αντιοξειδωτικό συστατικό που περιέχεται στις ντομάτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

6 Μύθοι για τη Σοκολάτα που δεν Πρέπει να Πιστεύετε

Οι Τροφές που μας Κάνουν να Πεινάμε Περισσότερο

Σπαράγγια – Γιατί να τα Προτιμήσετε

7 Τροφές για να Θωρακίσετε τον Οργανισμό σας

Αβοκάντο – Γιατί Αξίζει να το Εντάξετε στη Διατροφή σας

5 Μπαχαρικά – Σύμμαχοι στην Απώλεια Βάρους