Υγεία & Ομορφιά
Τέλειο σώμα πριν την παραλία
Fitness

Τονώστε το Σώμα σας και Βγείτε στην Παραλία

Δε χρειάζεται να περιμένετε να φτάσει το καλοκαίρι για να φροντίσετε το σώμα σας ώστε να βγείτε με αυτοπεποίθηση και καλή διάθεση στην παραλία.

Η θερμοκρασία πλέον ανεβαίνει σε υψηλά επίπεδα με τον ερχομό της άνοιξης, γι’ αυτό και θα πρέπει να βρείτε από νωρίς τη φόρμα σας.

Βελτιώστε τη στάση του σώματός σας

Ακόμα κι αν δεν έχετε τέλειες αναλογίες, ένα καλοστημένο σώμα μπορεί να σώσει την κατάσταση.

Ανεξάρτητα από τον σωματότυπό σας ή αν έχετε περιττά κιλά, μια καλή στάση σώματος μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε εντυπώσεις και πόντους σε ύψος.

Για να διορθώσετε γρήγορα τη στάση του σώματός σας αρκεί να κρατήσετε το στήθος σας στητό, να κατεβάσετε τους ώμους, να μοιράσετε ισόποσα το βάρος στα δύο σας πόδια και να ρουφήξετε ελαφρώς προς τα μέσα την κοιλιά σας.

Προϊόντα αυτομαυρίσματοςΚάντε γυμναστική της τελευταίας στιγμής

Αν δε γυμνάζεστε συστηματικά, σίγουρα την τελευταία στιγμή δεν μπορείτε να κάνετε θαύματα στο σώμα σας, αλλά μπορείτε να το κάνετε να φαίνεται πιο στητό και σφιχτό.

Ένα σύνολο βασικών ασκήσεων καθημερινά, όπως κάμψεις, καθίσματα, προβολές, κοιλιακοί, ραχιαίοι και push ups από 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων θα σας βοηθήσουν να τονώσετε τους βασικότερους μύες του σώματός σας.

Μειώστε τις θερμίδες

Οπωσδήποτε δεν μπορείτε να χάσετε μέσα σε λίγες μέρες τα περιττά κιλά, αλλά αν περιορίσετε τις θερμίδες που λαμβάνετε καθημερινά και κόψετε τις ατασθαλίες και τα έτοιμα φαγητά, θα δείτε πως σε λίγες ημέρες το σώμα σας θα αρχίσει να ξεπρήζεται κάνοντάς σας να νιώθετε πιο αδύνατοι.

Αποτοξινωθείτε και μειώστε την κατακράτηση υγρών

Μπορείτε να χάσετε τα περιττά υγρά μέσα σε λίγες ημέρες αρκεί να μειώσετε ή να κόψετε εντελώς το αλάτι, να αυξήσετε την κατανάλωση νερού και να ενισχύσετε τη διατροφή σας με ειδικά συμπληρώματα διατροφής και χυμούς που μειώνουν την κατακράτηση υγρών και προάγουν την αποτοξίνωση.

Μειώστε το φούσκωμα

Το φούσκωμα εκτός από το δυσάρεστο οπτικό αποτέλεσμα προκαλεί και δυσφορία.

Αυξήστε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας καταναλώνοντας άφθονα φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης.

Μια διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες βοηθάει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και κάνει την κοιλιά να φαίνεται πιο επίπεδη.

Αν υποφέρετε από τυμπανισμό και αέρια μπορείτε να δοκιμάσετε συμπληρώματα ενεργού άνθρακα λίγες μέρες πριν την πρώτη σας εξόρμηση στην παραλία.

Ενυδατωθείτε

Η ενυδάτωση είναι το πιο σημαντικό βήμα φροντίδας του σώματος, ιδιαίτερα τους ζεστούς μήνες.

Μπορείτε να ενυδατωθείτε καταναλώνοντας άφθονα υγρά, όπως νερό, ροφήματα χωρίς ζάχαρη, τσάι και smoothies που αποτελούν μια εύκολη και δροσιστική λύση.

Παράλληλα ενυδατώστε την επιδερμίδα σας καθώς θα αρχίσει να εκτίθεται όλο και περισσότερο στον ήλιο και το αλάτι της θάλασσας.

Οι ενυδατικές κρέμες βοηθούν το δέρμα να συγκρατεί το νερό κάνοντάς το να φαίνεται πιο υγιές και νεανικό.

Μαυρίστε

Μπορείτε να βγείτε στην παραλία με τέλειο μαύρισμα ακόμα κι αν δεν έχετε κάνει ούτε ένα λεπτό ηλιοθεραπεία.

Εξάλλου η έκθεση στον ήλιο ενέχει κινδύνους, γι’ αυτό επιλέξτε ένα προϊόν αυτομαυρίσματος.

Οι νέες συνθέσεις δεν επιβαρύνουν το δέρμα ούτε ξεβάφουν πάνω στα ρούχα, ενώ σας δίνουν το ηλιοκαμένο χρώμα που επιθυμείτε.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Bάνα Νικολαίδου

Κατακράτηση Υγρών και Κοιλιακοί Μύες

Σχοινάκι – Γιατί Είναι η Καλύτερη Γυμναστική

Bάνα Νικολαίδου

Γιατί να Επιλέξετε Ομαδικά Προγράμματα στο Γυμναστήριο

Αερόβια Άσκηση – Πόση να Κάνετε για να Ωφελήσει την Καρδιά σας

Πώς θα Αυξήσετε τη Μυϊκή σας Μάζα

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ