Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή

Τι να Τρώτε αν Νιώθετε ότι Πεινάτε Συνεχώς

Είναι κάποιες μέρες που μπορεί να νιώθετε ότι πεινάτε συνεχώς.

Αν είστε σε δίαιτα, σίγουρα όλο αυτό δυσκολεύει τον στόχο σας να χάσετε βάρος μιας και έχετε διαρκώς τη διάθεση να τσιμπολογάτε.

Υπάρχουν όμως λύσεις για να καταπολεμήσετε αυτήν την επίμονη πείνα, καθώς υπάρχουν τροφές που αν τις επιλέξετε δεν θα ανατρέψουν τις προσπάθειές σας για διατήρηση του βάρους σας ή για αδυνάτισμα.

Καταναλώστε πολλά λαχανικά

Η κατανάλωση μεγάλων μερίδων σίγουρα χορταίνει.

Το ζήτημα είναι τι είδους τροφές είναι αυτές.

Μια καλή επιλογή είναι να γεμίσετε το μισό πιάτο σας σε κάθε γεύμα με μη αμυλούχα λαχανικά, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι πιπεριές, τα αγγούρια, το μπρόκολο και το κουνουπίδι.

Το μόνο που θα πρέπει να προσέξετε είναι η ποσότητα του λαδιού που θα βάλετε, ενώ θα ήταν καλύτερα να αποφύγετε και τις σάλτσες.

Καταναλώστε φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι άπεπτες ουσίες, πράγμα που σημαίνει ότι ο οργανισμός δεν μπορεί να τις χωνέψει γρήγορα κι έτσι σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Ταυτόχρονα παίζουν σημαντικό ρόλο στη βραδύτερη απορρόφηση της γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην αυξάνεται πολύ το σάκχαρό σας όταν τις συμπεριλαμβάνετε στα γεύματά σας.

Τα φρούτα είναι μια άριστη επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος.

Φρούτα όμως τα μύρτιλλα, αντίθετα με ορισμένα άλλα φρούτα, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τα επίπεδα της γλυκόζης και της ινσουλίνης στον οργανισμό, ενώ έχουν λίγες θερμίδες, υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και είναι νόστιμα.

Μια καλή επιλογή είναι να γεμίσετε το μισό πιάτο σας σε κάθε γεύμα με μη αμυλούχα λαχανικά.

Εντάξτε περισσότερη άπαχη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι πιο χορταστική συγκριτικά με άλλα θρεπτικά συστατικά.

Τα ψάρια είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης.

Αν δυσκολεύεστε με το μαγείρεμά τους, επιλέξτε τόνο σε κονσέρβα που είναι ιδιαίτερα πλούσιος σε πρωτεΐνες και φτωχός σε θερμίδες.

Εξαιρετικές επιλογές είναι επίσης τα αυγά, ο σολομός, οι φακές, το στήθος από κοτόπουλο και η γαλοπούλα που είναι κι αυτά καλές πηγές πρωτεϊνών.

Αν πεινάτε μεταξύ των γευμάτων σας, γι’ αυτό ευθύνεται συχνά το ότι δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη.

Έτσι φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας μερικά σνακ πλούσια σε πρωτεΐνη, όπως το γιαούρτι, το τυρί κότατζ και το κεφίρ.

Επιλέξτε τρόφιμα ολικής άλεσης

Ορισμένοι υδατάνθρακες έχουν πολλές θερμίδες, ενώ δεν μπορούν και να σας χορτάσουν για αρκετή ώρα.

Τα τρόφιμα που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά και το ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, η βρώμη και τα όσπρια, δίνουν στον οργανισμό σας την ενέργεια που χρειάζεται.

Είναι πολύ σημαντικό να προσέχετε τις μερίδες σας όταν επιλέγετε υδατάνθρακες, αλλά λογικές μερίδες σύνθετων υδατανθράκων είναι ιδανικές για να μείνετε χορτάτοι.

Πιείτε νερό

Ένας πιθανός ένοχος για το συνεχές αίσθημα πείνας μπορεί να είναι η δίψα.

Είναι πολύ εύκολο να μπερδέψετε τη δίψα με την πείνα, οπότε φροντίστε να μένετε ενυδατωμένοι σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτές Είναι οι Τροφές που Προκαλούν Κυτταρίτιδα

a.alefragkis

Τα Φρούτα του Καλοκαιριού και η Θρεπτική τους Αξία

a.alefragkis

Τι Συμβαίνει στο Σώμα μας Όταν δεν Πίνουμε Αρκετό Νερό

a.alefragkis

Ρύζι το Ωφέλιμο

yoadmin

Φιστίκια Αιγίνης – Η Διατροφική τους Αξία

Bάνα Νικολαίδου

Ασβέστιο: Σημαντικό για Κάθε Ηλικία

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ