Υγεία & Ομορφιά
Image default
Υγεία

Συμβουλές για να Αντιμετωπίσετε την Εξασθένιση του Οργανισμού σας

Λανθασμένες καθημερινές συνήθειες του καθενός από εμάς έχουν σαν συνέπεια την εξασθένιση του οργανισμού μας και δυστυχώς, αν και γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, συνεχίζουμε να κάνουμε τα ίδια λάθη.

Ας δούμε ορισμένες συμβουλές που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση του οργανισμού σας…

7 Συμβουλές για να Αντιμετωπίσετε την Εξασθένιση του Οργανισμού σας.

Βασικές συμβουλές:

  • Σωστή διατροφή,
  • Επαρκής ενυδάτωση,
  • Όχι στις καταχρήσεις,
  • Καλός ύπνος,
  • Λιγότερο άγχος,
  • Αθλητική δραστηριότητα και
  • Θετική ενέργεια.

Σωστή διατροφή: Είναι γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος των παθήσεων σχετίζεται με την κακή διατροφή. Αν μπορούσαμε να εξηγήσουμε με μια φράση ποια είναι η σωστή διατροφή, θα λέγαμε ότι θα πρέπει να τρεφόμαστε όπως ο διαβητικός, χωρίς να έχουμε διαβήτη.

Δυστυχώς στις ημέρες μας επιλέγουμε γρήγορα γεύματα, λιπαρές τροφές με πολλές θερμίδες, απλά και μόνο για να γεμίσουμε το στομάχι μας και όχι θρεπτικές τροφές που δίνουν ενέργεια.

Η συμβουλή μας

Κάντε τον καθημερινό προγραμματισμό της διατροφής σας ή ακόμα και τον εβδομαδιαίο (όταν αγοράζετε τις προμήθειες σας) επιλέγοντας να φτιάχνετε οι ίδιοι τα γεύματά σας, ελαχιστοποιώντας έτσι τις φορές που θα επιλέξετε να φάτε κάτι από έξω.

Τα συμπληρώματα διατροφής

Σύμμαχος μας στη σωστή διατροφή είναι τα συμπληρώματα διατροφής, καθώς συμπληρώνουν μια ισορροπημένη διατροφή. Οι βιταμίνες Α, C και Ε χαρακτηρίζονται ως αντιοξειδωτικές που δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν στην αποβολή τους από τον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα να μας χαρίζουν τόνωση και ευεξία.

Το σύμπλεγμα των βιταμινών Β βρίσκεται κυρίως στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και συμβάλλει σε πολυάριθμες λειτουργίες του οργανισμού μας.

Επιπλέον, υπάρχουν και τα μέταλλα, όπως είναι το ασβέστιο, ο σίδηρος και το μαγνήσιο, αλλά και τα ιχνοστοιχεία, όπως το σελήνιο, ο ψευδάργυρος, κ.λπ. που έχουν ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό μας.

Η βιταμίνη D βοηθά, όχι μόνο στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση των αυτοάνοσων νοσημάτων, αλλά και στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τέλος, η καθημερινή πρόσληψη ω-3 λιπαρών οξέων είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της καρδιάς, ενώ έχουν και αντιφλεγμονώδη δράση.

Η διατροφή συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού!

Tips:

Η καθημερινή μας διατροφή πρέπει,

  • Να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά,
  • Να περιλαμβάνει όσπρια και περιορισμένες ποσότητες κρέατος και
  • Να μην εμπεριέχει ζωικά λίπη, ζάχαρη και επεξεργασμένες τροφές.

Επαρκής ενυδάτωση: Οι ευεργετικές ιδιότητες του νερού είναι σε όλους μας γνωστές. Στις ημέρες μας, υπάρχει κόσμος που πίνει νερό γιατί πρέπει και όχι γιατί είναι αναγκαίο. Η αφυδάτωση του οργανισμού δεν προκαλείται μόνο από τη μειωμένη πρόσληψη του νερού.

Προκαλείται και από την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων καφέ και προϊόντων που περιέχουν καφεΐνη, αλλά και από την κατανάλωση αλκοόλ. Η αφυδάτωση έχει σαν αποτέλεσμα την απομάκρυνση απαραίτητων μετάλλων από τον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα την αίσθηση της κόπωσης.

Όχι στις καταχρήσεις: Ήδη έως τώρα έχουμε αναφερθεί σε αρκετούς παράγοντες που προκαλούν την εξασθένιση του οργανισμού μας.

Η καφεΐνη, τα ζωικά λίπη, οι επεξεργασμένες τροφές, η ζάχαρη, το αλεύρι, το αλάτι, όπως επίσης και το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ… είναι παράγοντες που πρέπει να απουσιάζουν ή τουλάχιστον να γίνονται με μέτρο έτσι ώστε να διατηρούμε υψηλά τα επίπεδα της καθημερινής μας τόνωσης και ευεξίας.

Καλός ύπνος, λιγότερο άγχος και σωματική άσκηση: Δυστυχώς στη σημερινή εποχή, έννοιες όπως: σωματική και πνευματική κόπωση, άγχος, κατάθλιψη και έλλειψη ή κακή ποιότητα ύπνου, βρίσκονται στην καθημερινότητα του καθενός από εμάς, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.

Πολλές φορές γυρίζοντας στο σπίτι στο τέλος μια κουραστικής ημέρας, το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι η αθλητική δραστηριότητα.

Επειδή όμως τις περισσότερες φορές η κόπωση είναι πνευματική και όχι σωματική, έστω και 30 λεπτά άσκησης έχει ευεργετικές ιδιότητες, όχι μόνο στη διαχείριση του άγχους, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Η πεζοπορία, πέρα από σωματική άσκηση, είναι ένα από τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά «φάρμακα» που μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας.

Μπορείτε λοιπόν στην καθημερινότητά σας να επιλέγετε το περπάτημα για τις μικρές σας μετακινήσεις ή να χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Εκμεταλλευτείτε την κάθε ευκαιρία και απολαύστε μια βόλτα στο πάρκο ή οπουδήποτε αλλού!

Η πεζοπορία, πέρα από σωματική άσκηση, είναι ένα από τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά «φάρμακα» που μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας.

Θετική ενέργεια: Δεν είναι τυχαίο ότι δραστηριότητες όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα αλλά και το μασάζ, γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Οι πρακτικές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αποβολή των άσχημων και αρνητικών σκέψεων… ενισχύοντας την ευεξία του σώματος και του νου.

Αναστάσιος Πέτσας, Φαρμακοποιός
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

6 Συμβουλές για Φυσική Αντιμετώπιση Πονοκεφάλου – Video

Οι Μορφές Αλλεργίας που Θεραπεύονται Αποτελεσματικά

Editor6 pharma

Απαντήσεις σε Βασικά Ερωτήματα για τον Καρκίνο του Θυρεοειδούς Αδένα

Editor6 pharma

Όλα Όσα Μαρτυρούν τα Μάτια για την Υγεία σας

Editor6 pharma

Καρκίνος Ουροδόχου Κύστης, Πρώιμα Σημάδια και Αντιμετώπιση

Editor6 pharma

9 Καρκίνοι των Οποίων η Συχνότητα Εμφάνισης Αυξάνεται στις Γυναίκες

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ