Υγεία & Ομορφιά
Image default
Σώμα

Συμβουλές για Όμορφα Πόδια

Δε χρειάζεται να έρχεται καλοκαίρι για να έχετε όμορφα και περιποιημένα πόδια χωρίς περιττό λίπος και κυτταρίτιδα.

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές για έναν μήνα, μπορείτε να δείτε και τα δικά σας πόδια να αλλάζουν όψη.

Καθιερώστε το βούρτσισμα σε στεγνό δέρμα πριν το καθημερινό σας ντους χωρίς να βάζετε πολλή δύναμη.

Ακολουθήστε τη σωστή φορά από τα πόδια προς την καρδιά ώστε να αυξηθεί η ροή του αίματος.

Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό.

Δύο ποτήρια νερό μόλις ξυπνήσετε, εκ των οποίων το ένα προτιμήστε να είναι χλιαρό με λίγες σταγόνες λεμόνι, θα εξασφαλίσουν όχι μόνο την ενυδάτωσή σας στο ξεκίνημα της ημέρας, αλλά και τη σωστή λειτουργία του εντέρου σας και του μεταβολισμού.

Κατά τα άλλα, κατά τη διάρκεια της ημέρας πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα νερό ανάλογα με τις δραστηριότητές σας, για να απομακρύνονται οι τοξίνες από το σώμα σας.

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των βοτάνων, όπως είναι η λουίζα, η σημύδα, η τσουκνίδα, το τίλιο, το πράσινο τσάι.

Για να γυμνάσετε τους μύες των ποδιών και τους γλουτούς, ξεκινήστε με έντονο περπάτημα τουλάχιστον για 45 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

Ορισμένα από αυτά έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τη σιλουέτα σας.

Αν πίνετε καφέ, καταναλώνετε ένα ποτήρι νερό για κάθε φλιτζάνι καφέ χωρίς ζάχαρη.

Κάντε το ίδιο και με το τσάι.

Το ένα από τα τρία βασικά γεύματά σας, κατά προτίμηση το βραδινό, φροντίστε να είναι σαλάτα λαχανικών με άπαχη πρωτεΐνη, όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, ο τόνος ή τα αυγά.

Καταναλώνετε 2-3 μερίδες φρούτων καθημερινά, κατά προτίμηση όχι αποξηραμένα.

Προτιμήστε τα ολόκληρα και όχι τον χυμό τους.

Γενικά, εντάξτε στη διατροφή σας διουρητικές τροφές, όπως τα μούρα, ο ανανάς, το αγγούρι, η αγκινάρα, τα πράσινα φασολάκια, για να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών και την κυτταρίτιδα.

Για να γυμνάσετε τους μύες των ποδιών και τους γλουτούς, ξεκινήστε με έντονο περπάτημα τουλάχιστον για 45 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

Ολοκληρώστε με ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα πόδια ή κάντε πιλάτες για να σφίξετε στοχευμένα τους μύες των κάτω άκρων.

Για τη μείωση της κυτταρίτιδας μειώστε το αλάτι στο φαγητό σας και μην τρώτε αλμυρές τροφές.

Επενδύστε σε μια καλή κρέμα για την κυτταρίτιδα ή το τοπικό πάχος και εφαρμόζετέ την καθημερινά σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω.

Οι κρέμες από μόνες τους δεν κάνουν θαύματα.

Για να χάσετε λίπος από τα πόδια, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα σχετικό συμπλήρωμα διατροφής αφού ρωτήσετε πρώτα τον γιατρό σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κοιμηθείτε Περισσότερο για να Χάσετε Περισσότερο Βάρος

Τι να Κάνετε για να Μυρίζετε Πάντα Υπέροχα

Bάνα Νικολαίδου

Πώς να Απαλλαγείτε από το Λίπος στα Μπράτσα

d.tsagkrinos

Πράσινο Σαπούνι – Οι Ιδιότητες και η Συμβολή του στην Καθημερινή Ρουτίνα Ομορφιάς

d.tsagkrinos

Τα Οφέλη της Θαλασσοθεραπείας

yoadmin

Λάδι Αβοκάντο – Πολύτιμο Έλαιο Ομορφιάς

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ