Υγεία & Ομορφιά
Φυσική Κατάσταση

Πώς θα Καταλάβετε ότι Χρειάζεται να Ξεκινήσετε Γυμναστική

Η σωματική αδράνεια και η καθιστική ζωή δεν υπήρξαν ποτέ ωφέλιμες για κανέναν.

Η έλλειψη σωματικής άσκησης έχει ορατές, αρνητικές συνέπειες ύστερα από λίγο καιρό στην εξωτερική εμφάνιση, στην υγεία του μυοσκελετικού συστήματος και στην ψυχολογική κατάσταση.

Το τελευταίο συμβαίνει επειδή όλες οι μορφές σωματικής άσκησης ενεργοποιούν τις ενδορφίνες που μας κάνουν να νιώθουμε ευεξία, χαρά και αισιοδοξία.

Γι’ αυτό αν δε νιώθετε καλά, ίσως πρέπει να αρχίσετε να δραστηριοποιήστε βάζοντας σε κίνηση το σώμα σας.

Έλλειψη συγκέντρωσηςΗ αποχή από τη σωματική άσκηση γενικότερα επιφυλάσσει ορισμένες αρνητικές επιπτώσεις, οι οποίες γίνονται εμφανείς και με το πέρασμα του χρόνου αρχίζουν να επιδεινώνονται.

Όπως το σώμα προειδοποιεί όταν έχει φτάσει στα όριά του και χρειάζεται ξεκούραση, έτσι κάνει και όταν χρειάζεται την άσκηση.

Διαβάστε παρακάτω τα σημάδια που θα σας αποκαλύψουν ότι το σώμα σας δεν αντέχει άλλη αποχή από τη γυμναστική και ότι απαιτεί να ξεκινήσετε το συντομότερο.

Δεν έχετε διάθεση

Όπως ειπώθηκε, η γυμναστική συνδέεται με τις ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς.

Αν έχετε αποκλείσει τη γυμναστική από τη ζωή σας, με το πέρασμα του χρόνου και σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας, η διάθεσή σας θα γίνεται όλο και χειρότερη.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να νιώθετε όλο και πιο άσχημα όσο παραμένετε ξαπλωμένοι στον καναπέ σας.

Αν η έντονη άσκηση σας φαίνεται βουνό, δοκιμάστε να ξεκινήσετε με πιλάτες και θα δείτε θεαματικές αλλαγές άμεσα.

Δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε

Τα εργασιακά σας καθήκοντα, οι καθημερινές σας υποχρεώσεις, ενδεχομένως το διάβασμα και οποιαδήποτε παρόμοια δραστηριότητα απαιτούν αυστηρή συγκέντρωση, την οποία δεν θα έχετε αν δεν κάνετε διαλείμματα από τον υπολογιστή και δε βάζετε το σώμα σας σε κίνηση.

Τα διαλείμματα και μερικές διατάσεις είναι απαραίτητα ενώ εργάζεστε, ενώ η σωματική άσκηση είναι επίσης απαραίτητη για να κινείτε το σώμα σας και να αλλάζετε παραστάσεις.

Αφιερώστε χρόνο στο ζωηρό περπάτημα, το τρέξιμο ή το ποδήλατο που θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε την ντοπαμίνη, την ορμόνη που είναι απαραίτητη για τη συγκέντρωση.

Δεν έχετε ενέργεια

Αν οι πρωινές ώρες σας φαίνονται δύσκολες, νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι, χωρίς ενέργεια και επιθυμείτε μόνο να κοιμάστε, τότε δεν είστε άρρωστοι αλλά χρειάζεστε γυμναστική ώστε να ενεργοποιηθείτε.

Δοκιμάστε γιόγκα, αερόβια άσκηση ή κάποιο άλλο άθλημα όπως βόλεϊ, μπάσκετ, τένις ή ποδηλασία που θα σας ενεργοποιήσουν άμεσα, θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα και θα σας διατηρήσουν σε φόρμα.

Κάτι τέτοιο θα σας προσφέρει πίσω τη χαμένη σας ενέργεια, κάτι που θα γίνει γρήγορα φανερό σε όλους τους τομείς της ζωής σας.

Πιάνεστε συχνά, δεν έχετε ευλυγισία και πονάτε

Τα πιο φανερά σημάδια ότι χρειάζεστε γυμναστική είναι όσα σχετίζονται με το σώμα σας.

Αν τελευταία πονάτε παντού, δεν μπορείτε να σκύψετε, ανεβαίνετε μια σκάλα και λαχανιάζετε, κοιμάστε και ξυπνάτε πιασμένοι σε όλο σας το σώμα, σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινήσετε άμεσα γυμναστική.

Ανακαλύψτε λοιπόν τι σας ενδιαφέρει περισσότερο και εντάξτε το στην καθημερινή ρουτίνα σας, ώστε να κινητοποιήσετε εκ νέου το σώμα σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυξήστε τη Μυϊκή σας Μάζα Φυσικά

Καθημερινές Συνήθειες που Βλάπτουν την Υγεία σας

Αθλητισμός κατά του Στρες

Τα Αποτελεσματικά Βήματα για Έναν Ήρεμο και Ξεκούραστο Ύπνο

Ντοπαμίνη – Πώς να την Αυξήσετε με Φυσικούς Τρόπους

Bάνα Νικολαίδου

Τι να Κάνετε Όταν η Κούραση Επιμένει

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ