Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Πώς θα Γλιτώσετε Εκατό Θερμίδες την Ημέρα

Οι θερμίδες αντιπροσωπεύουν την ενέργεια που αποδίδει ένα τρόφιμο.

Είναι το καύσιμο του οργανισμού ώστε να κατορθώσει να επιτελέσει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες του μέσα στην ημέρα.

Οι θερμίδες κινητοποιούν όλα τα συστήματα ενός οργανισμού.

Τελευταία οι διατροφολόγοι προσπαθούν να στρέψουν το ενδιαφέρον του κόσμου σε άλλες μετρήσιμες μεθόδους για τον έλεγχο του βάρους, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα της διατροφής, στο μέγεθος των μερίδων, στη συνειδητή και κατόπιν σκέψης επιλογή των γευμάτων και στη σημασία της φυσικής δραστηριότητας.

Οι θερμίδες όμως πάντα θα παίζουν τον ρόλο τους στο ενεργειακό ισοζύγιο και θα αφορούν τις θερμίδες που παίρνουμε σε σχέση με εκείνες που καίμε.

Η απάντηση στο πόσες θερμίδες έχει ανάγκη ένας οργανισμός δεν είναι μία για όλους, μιας και κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ενεργειακές ανάγκες που εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο, τα γονίδια, το ύψος και άλλα χαρακτηριστικά.

Είναι γεγονός πως αποφεύγοντας τις εξαντλητικές δίαιτες, μια καλή αρχή για να μειώσετε τις θερμίδες που λαμβάνετε είναι να στοχεύσετε σε εκατό θερμίδες λιγότερες ημερησίως.

Ο μόνος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να κάνετε κάθε φορά και ένα μικρό βήμα προς περισσότερο ισορροπημένες επιλογές, χωρίς όμως να καταπιέζεστε.

Δοκιμάστε τις παρακάτω επιλογές που θα σας φέρουν πιο κοντά στον στόχο σας.

Καθημερινός καφές

Ο καφές αποτελεί αγαπημένη συνήθεια και δύσκολα τον εγκαταλείπουν οι περισσότεροι από εμάς λόγω της τόνωσης που προσφέρει.

Το πρόβλημα όμως βρίσκεται στη ζάχαρη που τον συνοδεύει και το γάλα.

Κάθε κουταλιά λευκής ή μαύρης ζάχαρης δίνει περίπου 80 θερμίδες.

Αν υπολογίσετε και το γάλα ανάλογα με τα λιπαρά που περιέχει, ο καφές σας μπορεί να περιέχει πάνω από εκατό θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Αν πολλαπλασιάσετε αυτόν τον αριθμό επί τους καφέδες που πίνετε κάθε μέρα, θα διαπιστώσετε πόσες παραπάνω θερμίδες παίρνετε.

Γλυτώστε λοιπόν τουλάχιστον εκατό θερμίδες ξεκινώντας να πίνετε σταδιακά τον καφέ σας σκέτο.

Κάθε κουταλιά της σούπας από μια έτοιμη σάλτσα έχει στην καλύτερη περίπτωση 120 θερμίδες.

Σάντουτις ή τοστ

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και η κούραση μπορεί πολλές φορές να μη σας αφήνουν διάθεση για μαγείρεμα με αποτέλεσμα να βολεύεστε με πρόχειρες λύσεις, όπως είναι ένα σάντουιτς ή ένα τοστ απέξω.

Ακόμα κι έτσι όμως, πάλι μπορείτε να γλυτώσετε εκατό θερμίδες απλά αφαιρώντας την πάνω φέτα του ψωμιού από το σάντουιτς ή το τοστ.

Δώστε μεγαλύτερη σημασία στο περιεχόμενό του.

Προσοχή στις σάλτσες

Αν νομίζετε πως οι σαλάτες είναι διαιτητικές, θα πρέπει να ξέρετε πως κάθε κουταλιά της σούπας από μια έτοιμη σάλτσα έχει στην καλύτερη περίπτωση 120 θερμίδες.

Αντικαταστήστε όλες τις σος με ξύδι, λάδι, λεμόνι ή χυμό από άλλα εσπεριδοειδή και μπαχαρικά και θα δείτε ότι δεν θα στερηθείτε τη γεύση.

Ανθυγιεινά σνακ

Αντί να ενδώσετε σε πατατάκια, γαριδάκια, αλατισμένα κριτσίνια, προτιμήστε τα σπιτικά ποπ κορν που θα φτιάξετε μόνοι σας χωρίς βούτυρο.

Γλυκά με πολλή ζάχαρη

Αντί για ένα κομμάτι σοκολάτας, στο οποίο δύσκολα θα αρκεστείτε ακόμα κι αν πρόκειται για μαύρη σοκολάτα, προτιμήστε μια μπάρα δημητριακών που δεν θα ξεπερνάει τις 100 θερμίδες.

Έτσι θα γλιτώσετε το λιγότερο 80 θερμίδες.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αδυνάτισμα – Δείτε Πότε δεν Πρέπει να Ζυγιστείτε

d.tsagkrinos

Αιώνια Εθισμένοι στις Δίαιτες

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα – Κι Όμως Γίνεται!

d.tsagkrinos

Οι Συνήθειες που Ευνοούν την Αύξηση Βάρους

d.tsagkrinos

Απότομη Αύξηση Βάρους – Σε τι Μπορεί να Οφείλεται

Bάνα Νικολαίδου

Κετογονική Δίαιτα – Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ