Υγεία & Ομορφιά
Αδυνάτισμα

Πώς να μην Πάρετε Πίσω τα Κιλά που Χάσατε

Μια επιτυχημένη απώλεια κιλών είναι αποτέλεσμα προσπάθειας, αυτοπειθαρχίας, επιμονής στον στόχο και φυσικά εξαρτάται από το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα που πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις ατομικές ανάγκες του καθενός.

Όσο περισσότερα είναι τα περιττά κιλά που πρέπει να φύγουν, τόσο μεγαλύτερη προσπάθεια και χρόνος απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία σωστά.

Το μεγάλο στοίχημα όμως, δεν είναι η απώλεια των κιλών αυτή καθαυτή, αλλά η διατήρηση του νέου βάρους.

Για να μην πάρετε λοιπόν πίσω τα κιλά που χάσατε, δείτε τι πρέπει να κάνετε, ώστε να διατηρήσετε το σώμα σας στην επιθυμητή κατάσταση.

Έξοδος για φαγητόΠροσέξτε στις εξόδους σας για φαγητό

Αν για τους φίλους ή την οικογένειά σας η τέλεια βραδιά περιλαμβάνει παχυντικά γεύματα έξω και άφθονο αλκοόλ, προτείνετε εσείς κάποια πιο υγιεινή επιλογή για να είστε όλοι ευχαριστημένοι.

Εναλλακτικά, ένας νέος κύκλος φίλων που προτιμούν να είναι δραστήριοι και να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής ίσως να σας ταίριαζε περισσότερο.

Μείνετε δραστήριοι

Φανταστείτε το σώμα σας σαν ένα όχημα που πρέπει να φτάσει έναν συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων.

Στην περίπτωσή σας τα χιλιόμετρα είναι τα βήματα που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα, τα οποία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 10.000.

Μαζί λοιπόν με την καθιερωμένη σας γυμναστική που θα πρέπει να είναι ήδη τρόπος ζωής για εσάς, μην ξεχνάτε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα να χρησιμοποιείτε τα πόδια σας ή το ποδήλατο για να πάτε στη δουλειά σας ή για τα ψώνια σας, να περπατάτε πολύ και γενικά να μπαίνετε στο αυτοκίνητο μόνο για τις μεγάλες αποστάσεις.

Ειδικά αν έχετε να κάνετε κάτι κοντά στο σπίτι σας, μην παίρνετε το αυτοκίνητο, απλά περπατήστε.

Αναθεωρήστε τον τρόπο με τον οποίο βλέπετε το φαγητό

Αυτό μπορεί να το έχετε κάνει ήδη μέχρι τώρα, διαφορετικά προσπαθήστε να αντιμετωπίζετε την τροφή σαν απλό καύσιμο του οργανισμού σας, ώστε να απαλλαχθείτε από συναισθήματα ενοχής ή ντροπής που μπορεί να νιώθατε όσο κάνατε δίαιτα.

Ακολουθήστε τον χρυσό κανόνα

Ο χρυσός κανόνας που θα σας κρατήσει στα κιλά σας είναι ότι θα τρώτε κυρίως υγιεινά φαγητά αφήνοντας μόνο ένα 20% για ορισμένες μικρές ατασθαλίες, όπως ένα ποτό ή το αγαπημένο σας γλυκό.

Το 20% δεν είναι τόσο λίγο όσο ίσως σας ακούγεται.

Όλα είναι θέμα ισορροπίας στον τρόπο ζωής σας που σας επιτρέπει να αισθάνεστε σιγουριά στις καθημερινές διατροφικές επιλογές σας.

Ακολουθήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής συνολικά

Σκεφτείτε ότι πλέον η ζωή σας είναι υγιεινή και δραστήρια, μέρος της οποίας αποτελεί και η σωστή διατροφή κάθε μέρα.

Μην εστιάζετε στο ότι είστε σε μόνιμη δίαιτα και μάχεστε συνεχώς τα κιλά.

Για κάποιους ανθρώπους αυτό μπορεί να είναι αυτονόητο και να τους ακούγεται κάπως ανόητο, αλλά μπορείτε να το καταφέρετε και εσείς αλλάζοντας τρόπο σκέψης και εμμένοντας σε αυτόν.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να Κάψετε Θερμίδες με ή Χωρίς Σωματική Άσκηση

Μικρές Διατροφικές Αλλαγές με Στόχο την Απώλεια Βάρους – Video

Πώς να Μειώσετε την Περίμετρο της Μέσης σας

Αδυνάτισμα: Μια Δύσκολη Απόφαση

Αδυνάτισμα – Ποιες Είναι οι Επικίνδυνες Δίαιτες και πώς Απειλούν την Υγεία

Μύθοι Σχετικά με το Αδυνάτισμα που Τελικά δεν Οδηγούν σε Απώλεια Βάρους