Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Πώς να μην Πάρετε Πίσω τα Κιλά που Χάσατε

Συνήθως η προσπάθεια για απώλεια κιλών συνεπάγεται μεγάλη προσπάθεια, στερήσεις, πειθαρχία και επιμονή στον στόχο.

Όσο περισσότερα τα κιλά που πρέπει να φύγουν, τόσο μεγαλύτερη και η προσπάθεια.

Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 65% αυτών που κάνουν δίαιτα και έχουν χάσει κιλά, επιστρέφουν στο αρχικό τους βάρος μέσα σε διάστημα τριών ετών.

Για να μην πάρετε λοιπόν πίσω το βάρος που χάσατε με τόσο κόπο, δείτε τι πρέπει να κάνετε, ώστε να διατηρήσετε το σώμα σας και τις καλές συνήθειες που υιοθετήσατε.

Αναθεωρήστε τον τρόπο με τον οποίο βλέπετε το φαγητό

Αυτό μπορεί να το έχετε κάνει ήδη μέχρι τώρα, διαφορετικά προσπαθήστε να αντιμετωπίζετε την τροφή σαν απλό καύσιμο του οργανισμού σας, ώστε να απαλλαχθείτε από συναισθήματα ενοχής ή ντροπής που μπορεί να νιώθατε όσο κάνατε δίαιτα.

Προσέξτε στις εξόδους σας για φαγητό

Αν για τους φίλους ή την οικογένειά σας η τέλεια βραδιά περιλαμβάνει παχυντικά γεύματα έξω και άφθονο αλκοόλ, προτείνετε εσείς κάποια πιο υγιεινή επιλογή για να είστε όλοι ευχαριστημένοι.

Εναλλακτικά, ένας νέος κύκλος φίλων που προτιμούν να είναι δραστήριοι και να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής ίσως να σας ταίριαζε περισσότερο.

Μείνετε δραστήριοι

Φανταστείτε το σώμα σας σαν ένα όχημα που πρέπει να φτάσει έναν συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων.

Αν για τους φίλους ή την οικογένειά σας η τέλεια βραδιά περιλαμβάνει παχυντικά γεύματα, προτείνετε εσείς κάποια πιο υγιεινή επιλογή.

Στην περίπτωσή σας τα χιλιόμετρα είναι τα βήματα που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα, τα οποία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 10.000.

Μαζί λοιπόν με την καθιερωμένη σας γυμναστική που θα πρέπει να είναι ήδη τρόπος ζωής για εσάς, μην ξεχνάτε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα να περπατάτε ή να κάνετε ποδήλατο για να πάτε στη δουλειά σας ή για τα ψώνια σας και γενικά να μπαίνετε στο αυτοκίνητο μόνο για τις μεγάλες αποστάσεις.

Ειδικά αν έχετε να κάνετε κάτι κοντά στο σπίτι σας, μην παίρνετε το αυτοκίνητο, απλά περπατήστε.

Ακολουθήστε τον κανόνα 80/20

Αυτό σημαίνει ότι κατά 80% θα τρώτε υγιεινά φαγητά αφήνοντας ένα 20% για να επιτρέπετε στον εαυτό σας να απολαμβάνει ορισμένες μικρές ατασθαλίες που θέλετε πολύ να κάνετε, όπως να απολαύσετε λίγο αλκοόλ ή το αγαπημένο σας γλυκό.

Όλα είναι θέμα ισορροπίας στον τρόπο ζωής σας που σας επιτρέπει να αισθάνεστε σιγουριά στις καθημερινές διατροφικές επιλογές σας.

Ακολουθήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής συνολικά

Σκεφτείτε ότι πλέον η ζωή σας είναι υγιεινή και δραστήρια, μέρος της οποίας αποτελεί και η σωστή διατροφή κάθε μέρα.

Μην εστιάζετε στο ότι είστε σε μόνιμη δίαιτα και μάχεστε συνεχώς τα κιλά.

Για κάποιους ανθρώπους αυτό μπορεί να είναι αυτονόητο και να τους ακούγεται κάπως ανόητο, αλλά μπορείτε να το καταφέρετε και εσείς αλλάζοντας τρόπο σκέψης και εμμένοντας σε αυτόν.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αδυνάτισμα – Δείτε Πότε δεν Πρέπει να Ζυγιστείτε

d.tsagkrinos

Διατροφικοί Μύθοι που Τελικά Παχαίνουν

Bάνα Νικολαίδου

5 Λόγοι για τους οποίους Μπορεί να Κολλήσει η Ζυγαριά

yoadmin

Τα Λάθη που Σαμποτάρουν μια Δίαιτα

Bάνα Νικολαίδου

Πώς Μπορείτε να Χάσετε Βάρος Ενώ Κοιμάστε

d.tsagkrinos

Πιθανές Αιτίες που δε Φαντάζεστε Πίσω από την Ανεπιθύμητη Αύξηση Βάρους

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ