Υγεία & Ομορφιά
Image default
Διατροφή

Πώς Μπορείτε να Διώξετε την Υπνηλία Χωρίς Καφέ

Όλοι έχουμε κατά καιρούς αντιμετωπίσει το φαινόμενο της υπνηλίας, που έρχεται συνήθως τις πιο ακατάλληλες στιγμές.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η υπνηλία που μας πιάνει αργά το μεσημέρι, μετά το φαγητό και συνοδεύεται από την ακατανίκητη ανάγκη να ξαπλώσουμε και να πάρουμε έναν υπνάκο.

Η πρώτη μας σκέψη πάντα είναι να πιούμε έναν καφέ.

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες άλλες εναλλακτικές για την αντιμετώπιση του φαινομένου και μάλιστα είναι 100% φυσικές, χωρίς ίχνος καφεΐνης.

Φάτε ένα πορτοκάλι

Ή πιείτε ένα χυμό πορτοκάλι, λεμόνι ή οποιοδήποτε εσπεριδοειδές.

Αυτό διότι μελέτες δείχνουν πως τα εσπεριδοειδή έχουν ευεργετικές επιδράσεις στο ανθρώπινο σώμα.

Μία από αυτές είναι πως σταματούν την πέψη αμύλου, το οποίο και συνδέεται άμεσα με τη χρόνια κόπωση.

Συνεπώς ένας χυμός γκρέιπφρουτ, πορτοκαλιού ή μανταρινιού είναι το ιδανικό ρόφημα μετά από γεύματα που περιλαμβάνουν πατάτες, ρύζι ή ζυμαρικά.

Καθίστε στον ήλιο

Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που παράγει ο οργανισμός μας για να προετοιμαστεί για ύπνο.

Η παραγωγή της αυξάνεται όταν το σώμα δεν εκτίθεται στον ήλιο, καθώς πιστεύει πως είναι βράδυ.

Για το λόγο αυτό, η έκθεση στον ήλιο, έστω και για μερικά λεπτά θα μειώσει την παραγωγή μελατονίνης από τον οργανισμό.

Έτσι, μετά το μεσημεριανό γεύμα κάντε ένα διάλειμμα από τη δουλειά και βγείτε μία σύντομη βόλτα στον ήλιο.

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες άλλες εναλλακτικές για την αντιμετώπιση του φαινομένου και μάλιστα είναι 100% φυσικές, χωρίς ίχνος καφεΐνης.

Λάδι ευκαλύπτου

Σύμφωνα με έρευνες, το λάδι ευκαλύπτου καταπολεμά την κούραση και εφοδιάζει το σώμα με ενέργεια.

Επιλέξτε λοιπόν προϊόντα όπως αιθέρια έλαια ή κεριά με ευκάλυπτο για το χώρο σας.

Πιείτε νερό

Η αφυδάτωση είναι ένα κοινό αίτιο κούρασης, μιας και η ροή αίματος είναι μειωμένη και το σώμα σου υπερλειτουργεί για ρυθμίσει την απώλεια νερού. Για να αποφύγετε την αφυδάτωση, έχετε πάντα δίπλα σας ένα μπουκαλάκι με νερό και πίνετε μικρές γουλιές κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μην ξεχνάτε να πιείτε το λιγότερο 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ώστε να δείτε τη διαφορά όχι μόνο στον ύπνο αλλά και σε όλες τις λειτουργίες του σώματός σας.

Σε κάθε περίπτωση, ο σωστός και επαρκής ύπνος είναι κάτι που δεν μπορεί να υποκατασταθεί, όσα μέτρα και να πάρουμε.

Για αυτό δώστε βάση στην ποιοτική ξεκούρασή σας το βράδυ .

www.y-o.gr  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς Προκαλείται η Θρόμβωση και με ποιες Τροφές θα την Αποφύγετε

a.alefragkis

Περισσότερα Λαχανικά στο Πιάτο σας

yoadmin

Τι Χρειάζεται να Τρώτε αν Έχετε Έλλειψη Βιταμίνης D

Bάνα Νικολαίδου

Η Βιταμίνη Β12 και η Συμβολή της στην Υγεία του Οργανισμού

a.alefragkis

Τα Είδη Τσαγιού που Αντιμετωπίζουν τη Ναυτία

a.alefragkis

Τα Λάθη στο Πρωινό σας Γεύμα που σας Προσθέτουν Βάρος

a.alefragkis

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ