Υγεία & Ομορφιά
Οδηγός Καλής Διάθεσης για τα Χριστούγεννα
Ψυχολογία

Οδηγός Καλής Διάθεσης για τα Χριστούγεννα

Ο Δεκέμβριος είναι πάντα μήνας χαράς καθώς στο τέλος του περιμένουμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

Για να φέρουμε το χριστουγεννιάτικο πνεύμα στην καθημερινότητά μας, μπορούμε να κάνουμε πράξη κάποιες μικρές ιδέες μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων.

Χριστουγεννιάτικος στολισμόςΣτολίζουμε το σπίτι νωρίς

Η γιορτινή διακόσμηση θα κάνει την ατμόσφαιρα του σπιτιού μας πιο ζεστή, χαρούμενη και λαμπερή. Όσο πιο νωρίς στολίσουμε, τόσο πιο καλά για την ψυχολογία μας. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και στο γραφείο μας, καθώς περνάμε πολλές ώρες και εκεί.

Advent calendar

Με ένα advent calendar μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα. Τα συγκεκριμένα ημερολόγια κρύβουν για την κάθε μέρα και μια μικρή έκπληξη.

Διαβάζουμε χριστουγεννιάτικα βιβλία

Είναι ωραίο κάθε χρόνο τέτοια εποχή να διαβάζουμε βιβλία που μας θυμίζουν τα Χριστούγεννα. Το θέμα δε χρειάζεται να είναι απαραίτητα χριστουγεννιάτικο. Χρειάζεται μόνο να μεταφέρει τη χριστουγεννιάτικη διάθεση που έχουμε τόσο ανάγκη. Αν έχουμε παιδιά, τους διαβάζουμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια.

Διάθεση προσφοράς

Η προσφορά σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ειδικά την περίοδο των γιορτών μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα. Η συνεισφορά μας πάντα έχει μεγαλύτερη αξία.

Διαλέγουμε δώρα για τους αγαπημένους μας

Δε χρειάζεται να φτάσει παραμονή για να αγοράσουμε τα δώρα μας, όταν τρέχουν όλοι την τελευταία στιγμή. Μπορούμε να τα παραγγείλουμε και διαδικτυακά αν δεν έχουμε χρόνο να βγούμε στα μαγαζιά. Η διαδικασία αυτή θα μας χαλαρώσει και θα μας φτιάξει τη διάθεση, γιατί γνωρίζουμε ότι θα κάνουμε κάποιον αγαπημένο μας άνθρωπο χαρούμενο.

Φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικα κουλουράκια και γλυκά

Πειραματιζόμαστε με τα γλυκά των Χριστουγέννων για να μυρίσει το σπίτι μας. Παράλληλα φτιάχνουμε και εορταστική ατμόσφαιρα. Αν έχουμε παιδιά, τα βάζουμε να συμμετάσχουν στη διαδικασία.

Ακούμε χριστουγεννιάτικη μουσική

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ δουλεύουμε ή ασχολούμαστε με οτιδήποτε άλλο βάζουμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Δεν χρειάζεται να είναι τα πιο κλασικά, αρκεί να αρέσουν σε εμάς.

Αίσθημα ευγνωμοσύνης

Είναι πολύ καλό να λέμε «ευχαριστώ» και «συγγνώμη», αρκεί να το εννοούμε. Στο τέλος του χρόνου κάνουμε τον απολογισμό μας, οπότε ας δείξουμε ευγνωμοσύνη όπου χρειάζεται και ας ζητήσουμε συγχώρεση από αυτούς που αδικήσαμε.

Χριστουγεννιάτικες ταινίες

Για να καλωσορίσουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων βλέπουμε χριστουγεννιάτικες ταινίες. Στις ταινίες αυτές όλα είναι πιο όμορφα, πιο γιορτινά, πιο λαμπερά και μας φτιάχνουν τη διάθεση.

Βγαίνουμε βόλτα το απόγευμα ή το βράδυ

Όταν έχει πέσει το φως το ήλιου, μπορούμε να δούμε πώς έχουν στολίσει τα μπαλκόνια και τους κήπους τους τα κοντινά σπίτια. Θα πάρουμε ιδέες, θα ασκηθούμε και θα φτιάξει η διάθεσή μας.

Κάνουμε ανασκόπηση

Πάντα την περίοδο των γιορτών κάνουμε ανασκόπηση της χρονιάς. Τι καταφέραμε, σε τι αποτύχαμε, τι αφήσαμε ημιτελές, τι κάναμε λάθος. Επίσης αναρωτιόμαστε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα. Έτσι θα θέσουμε τις βάσεις για μια καλύτερη χρονιά.

Τυλίγουμε τα δώρα μας

Συνήθως μας τα τυλίγουν στα μαγαζιά, αλλά ένα δικό μας εορταστικό περιτύλιγμα είναι πάντα πιο ελκυστικό από μια απλή συσκευασία.

Γράφουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες

Μπορεί να ακούγεται παλιομοδίτικο αλλά είναι βέβαιο ότι θα χαρούν οι άνθρωποι που βρίσκονται μακριά μας όταν λάβουν την ευχετήρια κάρτα μας.

Φτιάχνουμε ζεστή ατμόσφαιρα στο σαλόνι μας

Ανάβουμε αρωματικά κεριά και τα φωτάκια του δέντρου μας κάθε βράδυ. Ο χαμηλός φωτισμός μας βοηθά να αποφορτιστούμε και να απολαύσουμε τον στολισμό μας.

Καταγράφουμε τους στόχους μας

Νέα χρονιά νέοι στόχοι, γι’ αυτό και τους θέτουμε από νωρίς καταστρώνοντας και τη στρατηγική πραγματοποίησής τους.

Ετοιμάζουμε τα γιορτινά ρούχα μας

Ψάχνουμε στη ντουλάπα μας τα γιορτινά μας ρούχα. Τα δοκιμάζουμε, επιδιορθώνουμε ό,τι χρειάζεται ή βγαίνουμε να ψωνίσουμε κάτι φανταχτερό. Έτσι θα φτιάξει και η διάθεσή μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Πρωινό Ξύπνημα και τα Οφέλη του για την Υγεία

Πώς να Σταματήσετε να Τσακώνεστε στη Σχέση σας

Οι Σοβαρές Επιπτώσεις στον Οργανισμό από τη Συχνή Κατανάλωση Αλκοόλ

Κόμπλεξ για το Σώμα και Χαμηλή Αυτοεκτίμηση

Τρόποι για να Αυξήσετε την Ευεξία σας Φέτος το Φθινόπωρο

Οι Κυριότερες Αιτίες Άγχους στη Δουλειά και πώς να τις Μειώσουμε