Υγεία & Ομορφιά
Αδυνάτισμα

Μυστικά για να Απαλλαχθείτε από τα Παχάκια της Μέσης για Πάντα

Το λεγόμενο «σωσίβιο» γύρω από τη μέση ή κοινώς τα παχάκια είναι ενοχλητικά, αντιαισθητικά και οι περισσότεροι άνθρωποι, άντρες και γυναίκες που ενδιαφέρονται για την εικόνα τους θέλουν να τα ξεφορτωθούν.

Υπάρχουν τρόποι για να εξαφανιστούν τα παχάκια της μέσης.

Είναι ένα σημείο επίμονο.

Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να εξαφανιστούν.

Μια εξαντλητική δίαιτα ή μια γυμναστική με ακραίες ασκήσεις δεν συγκαταλέγονται σε αυτούς τους τρόπους.

Είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι για να χαθεί το λίπος από αυτό το σημείο οι ασκήσεις μόνο για τη συγκεκριμένη περιοχή δεν αρκούν.

Χρειάζεται πρώτα να δυναμώσουν οι μύες κάτω από το σημείο και στη συνέχεια να χαθεί το λίπος.

Αυτό ισχύει για όλα τα σημεία του σώματος όπου υπάρχει περιττή εναπόθεση λίπους.

Καταναλώστε πολλά ωφέλιμα λιπαρά

Ανάλατοι ξηροί καρποί και σπόροι, αβοκάντο, ελαιόλαδο, λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα είναι εξαιρετικές επιλογές για να εντάξετε στη διατροφή σας.

Ελαττώστε τα τηγανητά και φροντίστε το 25-35% των θερμίδων σας να προέρχονται από τα ωφέλιμα αυτά λιπαρά.

Κόψτε τη ζάχαρη και τους απλούς υδατάνθρακες

Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά και αφαιρέστε τη ζάχαρη, το λευκό ψωμί και γενικά τα αρτοποιήματα από λευκό αλεύρι και τα γλυκά από τη διατροφή σας για να δείτε τους πόντους της μέσης σας να μειώνονται.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης και η καθαρή πρωτεΐνη θα σας βοηθήσουν να φτάσετε στον στόχο σας.

Κάψτε 100 επιπλέον θερμίδες κάθε μέρα

Αν προσθέσετε 100 ακόμα θερμίδες στον ημερήσιο αριθμό θερμίδων που καίτε, θα δείτε γρήγορα διαφορά στη συνολική υγεία και στην εικόνα του σώματός σας.

Η μέση σας θα λεπτύνει, ενώ θα έχετε αποκτήσει συνήθειες που δεν θα θέλετε να τις εγκαταλείψετε.

Υπάρχουν ειδικές ασκήσεις κοιλιακών που γυμνάζουν τα πλαϊνά της μέσης.

Οι 100 θερμίδες θα μπορούσαν να είναι μια επιπλέον 20λεπτη βόλτα με τον σκύλο σας, το πλύσιμο του αυτοκινήτου σας, περπάτημα ενός επιπλέον χιλιομέτρου, 15 λεπτά κολύμπι, ανεβοκατέβασμα σκάλας για 20 λεπτά.

Εξοικονομήστε 100 θερμίδες από το φαγητό σας

Μπορείτε να κόψετε 100 θερμίδες από τις συνολικές που καταναλώνετε μέσα σε μια μέρα κάνοντας κάποιες έξυπνες και «ανώδυνες» αλλαγές.

Αντικαταστήστε τη μαγιονέζα με μουστάρδα ή με άλλα μπαχαρικά, κόψτε τα αναψυκτικά, μη χρησιμοποιείτε κρέμα γάλακτος στα φαγητά σας, προτιμήστε το σάντουιτς ή το τοστ σας «ανοιχτό» που σημαίνει ότι θα παραλείψετε την φέτα ψωμί που βάζετε από πάνω, αντικαταστήστε τις τηγανητές πατάτες με μια γευστική σαλάτα με ελαιόλαδο και χωρίς ντρέσινγκ, περιορίστε την μπίρα ή το κρασί.

Κάντε ασκήσεις που στοχεύουν στα παχάκια της μέσης

Υπάρχουν ειδικές ασκήσεις κοιλιακών που γυμνάζουν τα πλαϊνά της μέσης.

Το ποδήλατο, η σανίδα και η πλάγια σανίδα, η σανίδα σε μπάλα ισορροπίας και η πλάγια σανίδα με στήριξη στο ένα πόδι θα σμιλέψουν τη μέση σας.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Δεκάλογος της Διατροφής Αδυνατίσματος

Λίπος στα Μπράτσα – Πώς θα Απαλλαγείτε

Αδυνάτισμα – Ποιες Είναι οι Επικίνδυνες Δίαιτες και πώς Απειλούν την Υγεία

Αποκτήστε Εύκολα Ξανά Επίπεδη Κοιλιά

Πρωινό Γεύμα – Τα Κατάλληλα Βήματα για να Χάσετε Βάρος

Αδυνάτισμα – Δείτε Πότε δεν Πρέπει να Ζυγιστείτε