Υγεία & Ομορφιά
Φροντίδα σχέσης
Επικαιρότητα Σχέσεις

Λήξη Καραντίνας – Πώς να Φροντίσετε τη Σχέση σας

Η περίοδος της καραντίνας υπήρξε μια πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους.

Η κοινωνική και επαγγελματική ζωή πέρασαν δύσκολες φάσεις, οι συντροφικές και συζυγικές σχέσεις πιθανόν κλονίστηκαν, ενώ τα αρνητικά συναισθήματα όπως ο φόβος για την υγεία και το μέλλον κυριάρχησαν.

Οι αλλαγές για πολλούς ανθρώπους ήρθαν αναπόφευκτα και ξαφνικά.

Εδώ θα εξετάσουμε το κομμάτι των συντροφικών σχέσεων που σίγουρα δοκιμάστηκε όλη αυτήν την περίοδο.

Για να βάλετε ξανά τη σχέση και τη ζωή σας στην κανονικότητα θα πρέπει να μεριμνήσετε από σήμερα κιόλας για τη φροντίδα τους ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Θετικά συναισθήματα και αισιοδοξίαΠρογραμματίστε αποτελεσματικά την καθημερινότητά σας

Δημιουργήστε μαζί ένα κοινό πρόγραμμα.

Αυτό θα πρέπει να το κάνετε κυρίως αν έχετε και οικογένεια.

Μια ρουτίνα που συμπεριλαμβάνει τη σωστή διατροφή, τη σωματική άσκηση, τον ξεκούραστο ύπνο με σταθερά ωράρια και την αναψυχή θα σας βοηθήσει μέσα στην ημέρα σας ώστε να παραμείνετε παραγωγικοί και δημιουργικοί.

Νιώστε τα συναισθήματά σας

Όταν επιτρέψετε στον εαυτό σας να νιώσει όλα τα συναισθήματα που βίωσε την περίοδο της καραντίνας, είναι πιο πιθανό να αποφορτιστείτε και να αποβάλετε το άγχος.

Αυτή η συνειδητοποίηση κάνει τα αρνητικά συναισθήματα να εξαφανίζονται πολύ πιο γρήγορα.

Αναγνωρίστε ότι είναι φυσιολογικό τα αρνητικά συναισθήματα και η ένταση να υπερέχουν και από την πλευρά του συντρόφου σας.

Επίσης χρειάζεται και ο ίδιος να ανακαλύψει τον δικό του τρόπο διαχείρισης αυτών των συναισθημάτων, οπότε μην περιμένετε μόνο εκείνος να μπορέσει να σας αποσυμπιέσει και να σας ανακουφίσει από το άγχος.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Πριν φροντίσετε τη σχέση σας χρειάζεται να ξεκινήσετε να φροντίζετε τον εαυτό σας.

Πηγαίνετε ξανά στο γυμναστήριο αν είχατε σταματήσει λόγω καραντίνας ή βρείτε νέους τρόπους για να εντάξετε τη σωματική άσκηση μέσα στην ημέρα σας.

Οι ενδορφίνες που εκκρίνονται από τη σωματική άσκηση είναι πολύτιμες για τη διαχείριση του άγχους και τη βελτίωση της διάθεσης.

Ακολουθήστε το καθημερινό σας πρόγραμμα

Αν καταφέρετε να τηρήσετε το καθημερινό σας πρόγραμμα θα μπορέσετε να βρείτε την ισορροπία στη σχέση σας.

Έτσι θα νιώθετε μόνο χαρά, ικανοποίηση αλλά και εξέλιξη.

Επιβραβεύετε ο ένας τον άλλο

Αν κάνετε το καλύτερο για να ευχαριστείτε τον σύντροφο σας και αντίστοιχα του εκφράζετε την ευγνωμοσύνη σας για ό,τι κάνει για εσάς, σίγουρα όλο αυτό θα μετρήσει θετικά στη σχέση σας.

Όσο μεγαλύτερη και ειλικρινή ευγνωμοσύνη εκφράζετε, τόσο περισσότερες στιγμές για τις οποίες είστε ευγνώμονες θα αναγνωρίζετε.

Να είστε θετικοί

Είναι σημαντικό να καλλιεργήσετε περισσότερο τη θετικότητά σας ακόμα και τώρα που η καραντίνα έχει λήξει.

Οι πληροφορίες και τα νέα σχετικά με τον κορωνοϊό δεν έχουν πάψει και ούτε πρόκειται για καιρό ακόμα και το υποσυνείδητό σας είναι πλέον πολύ ευάλωτο σε αρνητικές πληροφορίες.

Έχετε υποχρέωση να το προστατεύσετε.

Επικοινωνείτε μόνο με αισιόδοξα άτομα και μην αναπαράγετε αρνητικά νέα.

Στη συνέχεια αφήστε όλα αυτά και επενδύστε στο μυαλό και το πνεύμα σας, είτε διαβάζοντας ένα βιβλίο είτε παρακολουθώντας ένα σεμινάριο αυτοβελτίωσης ή οτιδήποτε άλλο θεωρείτε ότι θα σας πάει μπροστά.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Παρενέργειες Ορισμένων Αντιεπιληπτικών Φαρμάκων Κατά την Εγκυμοσύνη

Εργασιακός Χώρος και Μετάδοση της Πανδημίας COVID-19

d.tsagkrinos

Κορωνοϊός, Δίαιτα, Κιλά, Ψυχολογία και Καραντίνα

yoadmin

Κίνα – Ο Μεγαλύτερος Παραγωγός Φαρμακευτικών Δραστικών Ουσιών – Οι Φόβοι για τις Προμήθειες σε Φάρμακα

d.tsagkrinos

Προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Covid-19 – Θα Πρέπει να Προετοιμαστούμε για Ενδεχόμενη Πανδημία

d.tsagkrinos

Σε Εγρήγορση οι Αρμόδιες Υπηρεσίες για τη Γρίπη των Πτηνών

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ