Υγεία & Ομορφιά
Λίπος στα μπράτσα
Αδυνάτισμα

Λίπος στα Μπράτσα – Πώς θα Απαλλαγείτε

Τα μπράτσα είναι ένα προβληματικό σημείο στο γυναικείο σώμα που προδίδει κατά κάποιον τρόπο την ηλικία.

Όσο γυμνασμένα κι αν είναι τα μπράτσα, έστω και ελάχιστο λίπος που μπορεί να υπάρχει σε αυτά είναι ικανό να χαλάσει την εικόνα ενός καλογυμνασμένου σώματος.

Αυτό δε σημαίνει ότι η όψη της περιοχής των μπράτσων δεν μπορεί να βελτιωθεί, κι αυτό μπορεί να γίνει λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα.

Σωστό νούμερο σουτιένΜε μέτρο η κατανάλωση υδατανθράκων

Μπορείτε να καταναλώνετε καθημερινά υδατάνθρακες αλλά με μέτρο γιατί το σώμα έχει την τάση να τους αποθηκεύει ως λίπος.

Προτιμήστε τα ζυμαρικά ολικής άλεσης και αποφύγετε τα τρόφιμα που τους περιέχουν σε υψηλή περιεκτικότητα, όπως η πατάτα, το καλαμπόκι και o αρακάς.

Συνολικά, οι υδατάνθρακες δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 50% της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων.

Προτιμήστε τις πρωτεΐνες

Όσοι γυμνάζονται τρώνε άφθονη πρωτεΐνη για να «χτίσουν» μυϊκό όγκο.

Προτιμήστε το κοτόπουλο και τη γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών, ενώ από ψάρια, ο σολομός και ο ξιφίας θα σας δώσουν τις πρωτεΐνες που χρειάζεστε.

Πλούσιες πηγές πρωτεϊνών είναι επίσης τα αυγά, το σπανάκι και τα φασόλια.

Υπολογίστε ότι οι πρωτεΐνες θα πρέπει να αποτελούν το 20-30% της διατροφής σας.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά βρίσκονται σε τροφές όπως το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο.

Μη φοβάστε να καταναλώνετε αυτές τις τροφές καθημερινά, απλώς προσέξτε την ποσότητα γιατί έχουν πολλές θερμίδες.

Έχετε στο νου σας ότι θα πρέπει να περιλαμβάνουν το 20-30% των θερμίδων που προσλαμβάνετε καθημερινά.

Αποβάλλετε τις κακές συνήθειες

Μια τέτοια θα μπορούσε να είναι ένα λάθος νούμερο ή ακατάλληλο σχέδιο σουτιέν που θα μπορούσε να κάνει το δέρμα κοντά ή γύρω από τα μπράτσα να φαίνεται διπλωμένο.

Βεβαιωθείτε ότι το σουτιέν δεν σας στενεύει και ότι φοράτε το σωστό νούμερο.

Διορθώστε τη στάση του σώματός σας

Η σωστή στάση του σώματος είναι καλή τόσο για τον σκελετό όσο και για τους μύες σας.

Αντίθετα, αν καμπουριάζετε ή σκύβετε μπροστά όταν περπατάτε ή όταν εργάζεστε στον υπολογιστή, το δέρμα κάτω από τα μπράτσα μπορεί να κρεμάσει πολύ πιο εύκολα.

Κάντε ειδικές ασκήσεις

Υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που μπορούν να σμιλεύσουν την περιοχή.

Οι πιέσεις και οι εκτάσεις στήθους με βαράκια, τα push ups, ένα ασκησιολόγιο τρικεφάλων μπορούν να κάνουν θαύματα αν ασχολείστε 10 λεπτά καθημερινά.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμβουλές Πρωινού για Σίγουρη Απώλεια Βάρους

Bάνα Νικολαίδου

Μύθοι Σχετικά με το Αδυνάτισμα που Τελικά δεν Οδηγούν σε Απώλεια Βάρους

Δίαιτα Χωρίς Αποτέλεσμα – Δείτε τι Μπορεί να Κάνετε Λάθος

d.tsagkrinos

Αυτά Είναι τα Βήματα για να Έχετε την Ιδανική Σιλουέτα Μέχρι τις Διακοπές σας

d.tsagkrinos

Οι Κατάλληλες Τροφές για να Χάσετε το Κοιλιακό Λίπος

Bάνα Νικολαίδου

Πώς Λειτουργεί η Κετογονική Δίαιτα, τα Οφέλη και οι Αδυναμίες της

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ