Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Γυμναστική

Η Διατροφή που Πρέπει να Ακολουθήσετε αν Γυμνάζεστε Σπίτι

Αν γυμνάζεστε τακτικά και συστηματικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι επιδόσεις σας εξαρτώνται κατά πολύ από τη διατροφή που κάνετε πριν και μετά την προπόνηση.

Σίγουρα θα σκεφτείτε ότι αφού κάνετε γυμναστική στο σπίτι οι ενεργειακές σας απαιτήσεις δεν είναι τόσο υψηλές, όμως αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές.

Οπωσδήποτε παίζουν ρόλο η ένταση και η διάρκεια της άσκησης, αλλά δεν μπορείτε να αφήνετε τον οργανισμό σας χωρίς καύσιμα.

Δείτε εδώ κάποιες συμβουλές για τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείτε να επιλέξετε πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της άσκησής σας.

Πριν από την άσκηση

Το σίγουρο είναι ότι προτού ξεκινήσετε θα πρέπει να είστε καλά ενυδατωμένοι γιατί θα ιδρώσετε.

Επίσης, θα πρέπει να έχετε ενέργεια.

2-3 ώρες πριν από την άσκηση πιείτε 2-3 ποτήρια νερό.

Ακόμα χρειάζεστε μια καλή ποσότητα από υδατάνθρακες συν λίγη πρωτεΐνη και λίπος, αν η προπόνηση διαρκέσει πολύ.

Προσπαθήστε να έχετε φάει το γεύμα σας το αργότερο δύο ώρες πριν.

Αν δεν έχετε προλάβει ή έχουν περάσει πολλές ώρες από το τελευταίο σας γεύμα, ένα μικρό σνακ από υδατάνθρακες μία ώρα πριν θα σας βοηθήσει.

Μισή μπανάνα, μια φέτα ψωμί με φιστικοβούτυρο ή μια μπάρα δημητριακών θα σας βοηθήσει να μην ξεμείνετε από ενέργεια.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Spinning – Γνωρίστε τα Οφέλη του

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν Κόψετε την Άσκηση

a.alefragkis

H Aντικαταθλιπτική Δράση της Άσκησης

yoadmin

Δίδυμη Κύηση – Οι Ενδείξεις που την Μαρτυρούν

Bάνα Νικολαίδου

Όταν το Σώμα μας Κάνει Κατακράτηση Υγρών

yoadmin

Ο Μύθος της Ευεργετικής Κατανάλωσης Αλκοόλ

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ