Υγεία & Ομορφιά
Εμμηνόπαυση και συμπτώματα ταμπού
Εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση και Συμπτώματα Ταμπού

Η εμμηνόπαυση περιλαμβάνει διάφορα συμπτώματα που επηρεάζουν τη γυναίκα σωματικά και συναισθηματικά.

Ανάμεσά τους είναι οι εξάψεις, η έντονη νευρικότητα, η κολπική ξηρότητα, η πεσμένη ερωτική διάθεση, η μειωμένη επιθυμία για σεξ, η κατάθλιψη.

Υπάρχουν όμως και κάποια ακόμα για τα οποία δε γίνεται συχνά λόγος, ενώ πολλές γυναίκες αποφεύγουν να τα συζητούν.

Άγχος

Ακόμα και γυναίκες που δεν ήταν αγχώδεις παλαιότερα μπορεί με την εμμηνόπαυση να αποκτήσουν άγχος.

Πολλές γυναίκες ισχυρίζονται ότι ταλαιπωρούνται από εφιάλτες, ανησυχούν για τα πάντα και σκέφτονται πάντα τα χειρότερα πιθανά σενάρια, έχοντας αμφιβολίες και ανησυχίες.

Όμως αν μπορέσουν να αναγνωρίσουν ότι αυτό είναι απλώς σύμπτωμα της εμμηνόπαυσης, μπορεί και να το καταπολεμήσουν και να κατευθύνουν τις σκέψεις τους σωστά.

Σωματική άσκηση κατά την εμμηνόπαυσηΕδώ μπορούν να βοηθήσουν οι βαθιές αναπνοές, ο διαλογισμός και η κατανάλωση αφεψημάτων με ηρεμιστική δράση, όπως η βαλεριάνα.

Σύγχυση και θολή σκέψη

Πρόκειται για ένα διανοητικό πρόβλημα κατά το οποίο η γυναίκα που βρίσκεται σε εμμηνόπαυση δυσκολεύεται να επεξεργάζεται πληροφορίες και να λύνει ακόμα και απλά καθημερινά προβλήματα νιώθοντας ότι χάνει το μυαλό της.

Αρκετές γυναίκες ισχυρίζονται ότι νιώθουν απόλυτη σύγχυση, μια αίσθηση θολούρας, ενώ δυσκολεύονται να βρουν ακόμα και τις πιο απλές λέξεις για να εκφραστούν, να θυμηθούν πού έχουν τοποθετήσει κάποιο αντικείμενο, πού έχουν παρκάρει το αυτοκίνητό τους και άλλες παρόμοιες καταστάσεις.

Παρόλα αυτά, αυτή η “ομίχλη του εγκεφάλου” είναι προσωρινή, ενώ υπάρχουν ορισμένα μέτρα που αν ληφθούν, μπορούν να μειωθούν οι επιπτώσεις αυτής της κατάστασης, όπως η εξάσκηση του μυαλού με παιχνίδια γνώσεων, λέξεων, σταυρόλεξα, η εκμάθηση μιας νέας ξένης γλώσσας και άλλα.

Πεσμένη άμυνα

Η εμμηνόπαυση έχει αρνητική επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα, γεγονός που εκθέτει τη γυναίκα σε αυξημένο κίνδυνο λοιμώξεων και ασθενειών.

Η σωστή και υγιεινή διατροφή με έμφαση στις βιταμίνες, η σωματική άσκηση και η μείωση της αρτηριακής πίεσης μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Κόπωση

Η κόπωση κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης είναι εκνευριστική και συχνά δεν περνάει ούτε με έναν καλό ύπνο.

Τα συχνά διαλείμματα μέσα στην ημέρα, ο ύπνος όποτε είναι απαραίτητος, η περιποίηση με ένα μασάζ, η χαλάρωση στο σπίτι, η ανάγνωση ενός βιβλίου και γενικά μια επιβράδυνση στους ρυθμούς όποτε κρίνεται απαραίτητη μπορούν να βοηθήσουν.

Τριχόπτωση

Πολλές γυναίκες παρατηρούν αραίωση και λέπτυνση των μαλλιών τους κατά την εμμηνόπαυση.

Ένα κούρεμα που θα μπορούσε να κρύψει το πρόβλημα, ένα εξειδικευμένο σαμπουάν για την αραίωση των μαλλιών, μια ειδική κρέμα για ενίσχυση του όγκου στα μαλλιά και τα κατάλληλα προϊόντα styling θα μπορούσαν να βοηθήσουν.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ερωτική Διάθεση στην Εμμηνόπαυση – Πώς θα την Ανακτήσετε

Bάνα Νικολαίδου

Εμμηνόπαυση – Τι να Προσέχετε Όταν Θέλετε να Κάνετε Σεξ

Πώς θα Πρέπει να Φροντίζετε τον Εαυτό Σας αν Έχετε Περάσει τα 50

Editor6 pharma

Τα Πρώτα Σημάδια της Προεμμηνόπαυσης

Editor6 pharma

6 Τρόποι για να Μείνετε σε Φόρμα μετά την Εμμηνόπαυση

yoadmin

20 Ενδείξεις που Μαρτυρούν ότι Μπαίνετε στην Εμμηνόπαυση

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ