Υγεία & Ομορφιά
Image default
Gold Γυμναστική Διατροφή

Απλοί Τρόποι για να Αποκτήσετε Σμιλεμένους Κοιλιακούς

Αν ο στόχος σας είναι μια επίπεδη, καλογυμνασμένη κοιλιά, εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές άσκησης και διατροφής για να κερδίσετε το δυσκολότερο στοίχημα όσον αφορά το σώμα σας.

Οι σμιλεμένοι κοιλιακοί που ξεχωρίζουν εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η αναλογία του σωματικού σας λίπους προς τη μυϊκή σας μάζα επηρεάζεται από τη διατροφή που ακολουθείτε και την άσκηση, αλλά και από τα γονίδιά σας.

Μην ξεχνάτε ακόμα, ότι το λίπος της κοιλιάς μπορεί να επηρεαστεί από ορμόνες όπως είναι η κορτιζόλη, δηλαδή η ορμόνη του στρες.

Το άγχος έχει συνδεθεί με υψηλότερα επίπεδα κοιλιακού λίπους σε γυναίκες με φυσιολογικό βάρος.

Το κάθε σώμα έχει τη δική του κατασκευή και γενικά χρειάζεται πολύς χρόνος και πειθαρχία για να εμφανιστούν οι κοιλιακοί μύες, από τρεις μήνες έως έναν χρόνο.

Δείτε τι ακριβώς χρειάζεται να κάνετε για να αποκτήσετε τέλειους κοιλιακούς εκτός από ατελείωτα ροκανίσματα.

Δώστε βάση στην αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση προκαλεί κάψιμο λίπους.

Όσο περισσότερη αερόβια άσκηση κάνετε τόσο περισσότερο λίπος χάνετε.

Αν μάλιστα είναι και υψηλής έντασης ακόμα καλύτερα.

Επιλέξτε την HIIT

Η HIIT είναι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση.

Για να δείτε το πλήρες περιεχόμενο, παρακαλούμε συνδεθείτε/εγγραφείτε δωρεάν στα "Gold" μέλη και θα έχετε πλήρη και συνεχή πρόσβαση σε όλα τα άρθρα. Επίσης, θα λαμβάνετε το εβδομαδιαίο μας newsletter με ενημερωτικές πληροφορίες για την υγεία και την ομορφιά!

Παρακαλώ συνδεθείτε:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμύγδαλα – Γιατί Είναι το Ιδανικό Σνακ για Όσους Πάσχουν από Διαβήτη

a.alefragkis

Στρες και Εγκυμοσύνη – Πώς Επιδρά στην Υγεία του Εμβρύου

a.alefragkis

Τροφές και Άλλοι Παράγοντες που Προκαλούν Κακοσμία του Στόματος

Editor6 pharma

Φυσικά Αντιβιοτικά – Ποια Είναι και πώς Βοηθά το Καθένα τον Οργανισμό μας

a.alefragkis

Μη θερμιδογόνες Γλυκαντικές Ουσίες

yoadmin

Spinning – Γνωρίστε τα Οφέλη του

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ