Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα – Γιατί δεν Είναι Αποτελεσματικό να Τρώτε Ελάχιστα

Πολλοί θεωρούν ότι για να χάσουν βάρος χρειάζεται να μειώσουν όσο περισσότερο γίνεται τις θερμίδες που προσλαμβάνουν.

Όμως είναι πιθανό αν τρώει κανείς ελάχιστα, όχι μόνο να δυσκολεύεται να πετύχει ένα υγιές βάρος, αλλά και να προκαλεί στον οργανισμό του προβλήματα υγείας από το πουθενά.

Τρώγοντας λοιπόν πολύ λιγότερο από τις ανάγκες σας σχεδόν πάντα αυτό λειτουργεί αντίστροφα και επιβαρυντικά για τον οργανισμό σας.

Ο κάθε οργανισμός χρειάζεται έναν αριθμό θερμίδων καθημερινά ώστε να μπορεί να επιβιώσει.

Συνεπώς, όταν πάτε κόντρα σε αυτή τη βασική ανάγκη διαταράσσετε σοβαρά τον μεταβολισμό σας.

Συγκεκριμένα ο μεταβολικός μηχανισμός επιβραδύνεται και το σώμα σας αρχίζει να αποθηκεύει ενέργεια ώστε να μπορέσει να επιβιώσει σε περίπτωση που βρεθεί σε ανάγκη.

Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι παλιές, παραδοσιακές και εξοντωτικές δίαιτες δε λειτουργούν.

Διαβάστε ορισμένα από τα εντονότερα σημάδια που μαρτυρούν ότι δεν τρώτε όσο χρειάζεται το σώμα σας και ότι αυτό σύντομα θα σας προκαλέσει προβλήματα υγείας.

Αν έχετε αμφιβολίες για τη διατροφή που ακολουθείτε, είναι πάντα προτιμότερο να συμβουλεύεστε έναν διατροφολόγο ή έναν γιατρό.

Όταν δεν τρώτε αρκετά, έχετε συνεχώς μια αίσθηση σωματικής και πνευματικής κόπωσης.

Κάνετε συνεχείς σκέψεις γύρω από το φαγητό και νιώθετε κόπωση

Όταν ο οργανισμός σας στερείται θρεπτικά συστατικά και θερμίδες, το μυαλό σας στρέφεται ενστικτωδώς στο πώς θα βρει τροφή για να επιβιώσει.

Πολλές φορές και καθώς υπάρχει πλέον πληθώρα νόστιμου φαγητού παντού, οι σκέψεις γύρω από το φαγητό μετατρέπονται σε εμμονή.

Επιπλέον όταν μένετε νηστικοί για πολλές ώρες, το σάκχαρο στο αίμα σας τείνει να μειώνεται.

Αν δε φάτε ώστε να το ανεβάσετε, η ικανότητά σας να συγκεντρώνεστε, να είστε υπομονετικοί με τους άλλους, να μην έχετε νεύρα και να σκέφτεστε αποτελεσματικά μειώνεται δραστικά.

Έχετε λοιπόν συνεχώς μια αίσθηση σωματικής και πνευματικής κόπωσης.

Υποφέρετε από δυσκοιλιότητα

Καθώς το σώμα σας αντιλαμβάνεται ότι δεν έχει αρκετές θερμίδες για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του, η πεπτική οδός μεταφέρει το φαγητό προς το έντερο πιο αργά για να διατηρήσει ενέργεια.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δυσκοιλιότητα.

Επιπλέον η μη κατανάλωση φυτικών ινών επιδεινώνει το πρόβλημα.

Δεν κοιμάστε καλά

Η απώλεια ύπνου είναι άλλη μια συνέπεια της μη ισορροπημένης διατροφής.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να νιώθει κανείς κουρασμένος, αλλά να μην μπορεί να κοιμηθεί.

Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα παραμένει σε συναγερμό αναζητώντας τροφή μη μπορώντας να χαλαρώσει.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σκευάσματα για το Αδυνάτισμα και τι να Προσέξετε

yoadmin

Ύπνωση για Απώλεια Βάρους

yoadmin

Βραδινές Συνήθειες που Βοηθούν στην Απώλεια Βάρους

d.tsagkrinos

Tα Υπέρ και τα Κατά της Μονοφαγικής Δίαιτας

d.tsagkrinos

Πώς θα Γλιτώσετε Εκατό Θερμίδες την Ημέρα

Bάνα Νικολαίδου

Συμβουλές για να Τρώτε Λιγότερο και πιο Υγιεινά

Bάνα Νικολαίδου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ