Υγεία & Ομορφιά
Όσο πιο αργός είναι ένας μεταβολισμός, τόσο λιγότερες θερμίδες καίγονται.
Αδυνάτισμα Διατροφή

Τροφές που Επιβραδύνουν τον Μεταβολισμό

Μπορεί να ακολουθείτε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, να ασκείστε αρκετά, να κοιμάστε καλά και παρόλα αυτά να μη χάνετε ούτε γραμμάριο.

Σκεφτήκατε ποτέ ότι ένα μέρος του προβλήματος μπορεί να οφείλεται στον μεταβολισμό σας;

Ο μεταβολισμός είναι ο τρόπος που το σώμα μετατρέπει το φαγητό σε ενέργεια.

Όσο πιο αργός είναι ένας μεταβολισμός, τόσο λιγότερες θερμίδες καίγονται.

Υπάρχουν τροφές που καταναλώνετε καθημερινά και επηρεάζουν τον μεταβολισμό σας αρνητικά, ακόμα και κάποιες που θεωρούνται υγιεινές.

Δείτε ποιες είναι οι τροφές εκείνες που μπορούν να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σας.

Κατεψυγμένα γεύματα χαμηλών λιπαρών

Υπάρχουν ορισμένα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα που αναγράφουν στην ετικέτα τους ότι περιέχουν λίγα λιπαρά.

Έτσι πολλοί είναι εκείνοι που τα επιλέγουν ειδικά σε περιόδους δίαιτας.

Αυτά τα τρόφιμα όμως συνήθως περιέχουν πολύ αλάτι για να νοστιμίσουν.

Ακόμα μπορεί να μην περιέχουν φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την ισορροπία του μεταβολισμού.

Αν δε θέλετε να τα αποφύγετε, συνοδέψτε τα με μια σαλάτα.

Αναψυκτικά διαίτης

Τα τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να μπλοκάρουν τον μεταβολισμό επειδή αλλάζουν τα εντερικά βακτήρια, πράγμα που θα μπορούσε να προκαλέσει απότομες αυξήσεις στα επίπεδα του σακχάρου και άρα να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2.

Προτιμήστε το νερό που είναι απαραίτητο για την ισορροπία του μεταβολικού συστήματος ή τους στυμμένους χυμούς.

Γεύματα χωρίς γεύση

Το υγιεινό φαγητό δε σημαίνει ότι πρέπει να είναι και άνοστο.

Τα μπαχαρικά είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσθέσετε γεύση στο φαγητό σας χωρίς να φορτώνεστε με περιττές θερμίδες.

Η σωστή διατροφή δεν πρέπει να είναι μια προσωρινή αλλαγή, αλλά ένας τρόπος ζωής και θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη ώστε να μπορέσετε να την κρατήσετε.

Να θυμάστε ότι τα μπαχαρικά ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας.

Κάποιοι άνθρωποι έχουν δυσανεξία στο αλεύρι, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί συστατικό πολλών τροφίμων.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ δίνει άχρηστες θερμίδες χωρίς καμία θρεπτική ουσία, ενώ ερεθίζει και το γαστρεντερικό σύστημα στερώντας του μακροπρόθεσμα την ικανότητα να απορροφά επαρκώς θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα.

Περιορίστε το όσο περισσότερο μπορείτε και προτιμήστε το πράσινο τσάι που φαίνεται ότι ωφελεί τον μεταβολισμό ακόμα και 24 ώρες μετά την κατανάλωσή του.

Ζάχαρη

Ήδη γνωρίζετε τις βλαβερές συνέπειές της όταν καταναλώνεται υπερβολικά.

Ίσως να μη γνωρίζετε ότι η ζάχαρη ευνοεί τις φλεγμονές στο σώμα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, όση ζάχαρη καταναλώνει κανείς, τόσο λιγότερες βιταμίνες και μέταλλα απορροφά ο οργανισμός του.

Επεξεργασμένο άμυλο

Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι.

Οι επεξεργασμένοι, όπως το λευκό ψωμί και το ρύζι, δεν περιέχουν καθόλου φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη διατροφική αξία.

Αυτό επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό, αφού επιλέγοντας τέτοιες τροφές εκείνος διαταράσσεται και δεν έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργήσει.

Αλεύρι

Κάποιοι άνθρωποι έχουν δυσανεξία στο αλεύρι, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί συστατικό πολλών τροφίμων.

Εδώ το σώμα συσσωρεύει αντισώματα λόγω αυτών των τροφών, τα πολεμά ως ξένους εισβολείς και μακροπρόθεσμα προκαλεί φλεγμονώδεις αντιδράσεις, επηρεάζοντας αρνητικά το μεταβολικό σύστημα.

Γαλακτοκομικά

Κάποιοι οργανισμοί έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, κάτι που προκαλεί στομαχικό φούσκωμα και φλεγμονές.

Αν υποψιάζεστε ότι έχετε κι εσείς δυσανεξία, δοκιμάστε να καταναλώνετε πολύ μικρότερες ποσότητες γαλακτοκομικών ή υποκατάστατά τους, ώστε να μη διαταράξετε περισσότερο περαιτέρω τη διαδικασία καύσης θερμίδων.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς θα Καταλάβετε ότι δεν Τρώτε Ισορροπημένα

Χυμοί και Προβιοτικά Προφυλάσσουν τις Γυναίκες από τις Ουρολοιμώξεις

yoadmin

Βάλτε Κανέλα στη Διατροφή σας

yoadmin

Η Διατροφή που Προλαμβάνει το Κρυολόγημα

Bάνα Νικολαίδου

Γιατί η Αποτοξίνωση μας Κάνει Καλό

d.tsagkrinos

Υπερβολική Κατανάλωση Πράσινου Τσαγιού – Ποιοι οι Κίνδυνοι για την Υγεία

d.tsagkrinos

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ