Υγεία & Ομορφιά
Image default
Αδυνάτισμα

Υποθερμιδική Δίαιτα – Γνωρίστε τα Συν και τα Πλην της

Οι υποθερμιδικές δίαιτες θεωρούν ότι η απώλεια βάρους προκαλείται με βάση τους νόμους της θερμοδυναμικής.

Συγκεκριμένα δίνουν ιδιαίτερη βάση στον πρώτο θερμοδυναμικό νόμο και την αρχή της διατήρησης της ενέργειας.

Αυτό σημαίνει ότι η καύση ενός γραμμαρίου καθαρού λίπους αποδίδει περίπου 9 θερμίδες.

Οι υποθερμιδικές δίαιτες υποστηρίζουν ότι, εφόσον με μαθηματικό υπολογισμό προκύπτει ότι 1 κιλό λίπους με καύση αποδίδει περίπου 7000 θερμίδες, για να χάσει κάποιος 1 κιλό σωματικού λίπους πρέπει η τροφή που προσλαμβάνει να αποδίδει ενέργεια περίπου 7000 θερμίδες λιγότερο.

Οι υποθερμιδικές δίαιτες θεωρούν ότι η απώλεια βάρους προκαλείται με βάση τους νόμους της θερμοδυναμικής.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι:

Για την απώλεια μισού κιλού σωματικού λίπους την εβδομάδα πρέπει να καταναλώνετε περίπου 500 θερμίδες λιγότερο ανά ημέρα.

Για την απώλεια ενός κιλού σωματικού λίπους την εβδομάδα πρέπει να καταναλώνετε περίπου 1000 θερμίδες λιγότερο ανά ημέρα.

Χάρη στα γρήγορα αποτελέσματά τους οι υποθερμιδικές δίαιτες έχουν γίνει πολύ δημοφιλείς.

Όμως όπως κάθε μορφή δίαιτας έχουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους:

Πλεονεκτήματα

– Περιλαμβάνει ποικιλία τροφίμων

– Δεν προκαλεί στέρηση

– Είναι ισορροπημένη όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά

Για την απώλεια μισού κιλού σωματικού λίπους την εβδομάδα πρέπει να καταναλώνετε περίπου 500 θερμίδες λιγότερο ανά ημέρα.

– Αν και υποθερμιδική καλύπτει σίγουρα την ενέργεια του Βασικού Μεταβολισμού (ενέργεια που χρειάζεται ένας οργανισμός για να κρατηθεί στην ζωή) και παρέχει ενέργεια για την φυσική δραστηριότητα

– Περιλαμβάνει τρόφιμα που βρίσκονται εύκολα στην αγορά

– Εξασφαλίζει σταθερή απώλεια βάρους

– Καλλιεργεί σωστές συνήθειες

– Η οποιαδήποτε απόκλιση από την δίαιτα (ως προς το είδος ή την ποσότητα του τροφίμου) δεν είναι καταστροφική για την δίαιτα

– Παράλληλα με την διαιτητική αγωγή, το άτομο μπορεί να ασκείται

– Εξασφαλίζει σταθερότητα στην απώλεια του βάρους για μεγάλο χρονικό διάστημα

Μειονεκτήματα

– Χρειάζεται επιμονή, υπομονή και χρόνο

– Χρειάζεται οργάνωση και προγραμματισμό

– Χρειάζεται προσοχή για να μην πάρετε ξανά αμέσως τα κιλά που χάσατε

Μετά το τέλος της δίαιτας το άτομο μπορεί να τρώει ελεύθερα κανονικές ποσότητες φαγητών.

Καλύπτει τις διατροφικές και ψυχολογικές ανάγκες του ατόμου, ενώ τα «κατά» τις δίαιτας μετατρέπονται σε υπέρ καθώς μέσω της διαδικασίας θα έχει υιοθετήσει σωστές διατροφικές συνήθειες.

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να Απαλλαγείτε από το Ενοχλητικό Λίπος στην Κοιλιά

Δραστικά Συστατικά που Βοηθούν στην Απώλεια Βάρους

yoadmin

Αδυνάτισμα Εξπρές ή μήπως Όχι;

yoadmin

Φυσικοί Τρόποι για να Ενισχύσετε τον Μεταβολισμό σας

d.tsagkrinos

Πρακτικά Κόλπα για να Χάσετε Βάρος Εύκολα

d.tsagkrinos

Θέλω να Αδυνατίσω

yoadmin

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ